home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 587 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  Hadesang!
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint
Forfatter Emne: Hadesang!  (Læst 21418 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Sv: Hadesang!
« Svar #15: 06 Dec 2007, 09:10 »

Alt med Nik & Jay, og meget aktuelt - ALT med den latterlige lille juledværg. Han måtte gerne dø langsomt og brutalt.

arsenalistic
Manager

« Svar #16: 06 Dec 2007, 10:25 »

Åh ja g00n! Little JJ eller hvad fanden det er han hedder......... Han får mig virkelig til at væmmes. Altså ikke det at han er dværg, men hvad han sælger sin musik på. Det er jo så ringe. Udover ham, så måtte Rihanna, Beyoncé og andre artister i den dur godt kravle ned i et hul for aldrig at dukke op af det igen.

Go you Gunners!

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #17: 06 Dec 2007, 10:31 »

"Sin musik". At lave julesange om til kvalmende happydance er jo ikke noget nyt, men han formår alligevel at gøre det på en så gennemført vammel måde at man bliver nødt til at undertrykke diverse sadistiske lyster.

Oester30
Ynglingespiller

« Svar #18: 06 Dec 2007, 10:33 »

Jeg får det altid dårligt når bare jeg hører navnet TOKIO HOTEL, men jeg kan bestemt ikke høre et af deres numre uden at brække mig..  ticked off
Tyske EMO-punkere, men en stor bøsserøv som forsanger..
De er simpelthen for stygge..

Øster af navn
Øster af gavn

"Vores mentalitet - jeres misundelse"

kfuglsang
Førsteholdsspiller

« Svar #19: 06 Dec 2007, 10:47 »

Jeg hader bare Thomas Helmeg... er efter at jeg gik på efterskole, og vi varmede altid op til gymnastik med hans nummer: op og ned!!!!

JKJ
Gæst

« Svar #20: 06 Dec 2007, 10:52 »

Alt med Nik & Jay, og meget aktuelt - ALT med den latterlige lille juledværg. Han måtte gerne dø langsomt og brutalt.

Vi kan ikke være mere enige med begge 2...  ticked off ticked off

Khushal
Gæst

« Svar #21: 08 Dec 2007, 20:29 »

Det var dog utrolig hvor meget had og vrede ( og kvalme) denne tråd fremkalder i mig kan kun sige at jeg er enig med de fleste i deres valg af hade sange men den jeg ABSOLUT hader mest af alle er nok

'Arabiens drøm' ARHHHHHHHHHHHHHHHHH HHHHHHHHHHHHHHHHHHH H!!!!! LORTESANG!  ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off

Jeg får den altid på hovedet nå den bliver afspillet og jeg HADER den sang  Græder

Shadibida shadibida ei ei ei eiiiiiiii!  crazy

Da den blev spillet gentagne gange for x antal år siden havde jeg aldrig min radio tændt.... kan sku ik huske hvad hun hedder mere  Sur

-LFC-
Manager

« Svar #22: 08 Dec 2007, 20:48 »

Jeg hader bare Thomas Helmeg... er efter at jeg gik på efterskole, og vi varmede altid op til gymnastik med hans nummer: op og ned!!!!
Enig!!!, også klamme Paris Hilton og Tokio Hotel, hader sange på tysk, dog ikke Rammstein.

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #23: 08 Dec 2007, 21:20 »

Er meget enige med at Nik og Jay er det største gang lort der nogensinde er blevet lavet. Hader når de skal galpe alt det der op med nexus osv. Derudover er der ikke nogle der ligner en større bøsse end dem

Emillionaire
Gæst

« Svar #24: 08 Dec 2007, 22:22 »

Jeg får det altid dårligt når bare jeg hører navnet TOKIO HOTEL, men jeg kan bestemt ikke høre et af deres numre uden at brække mig..  ticked off
Hader sanger/sange number uno må da helt klart være, Thomas Butterschön, for pokker hans sange er nok det værste bæh og han synger som en grib!

helt enig og jeg hader alt hippie jazz,(det står alphabeat jo for) og rock

Gosser
Manager

« Svar #25: 08 Dec 2007, 22:46 »

Jeg HADER den der "Effer". Hold da helt kæft hvor bliver jeg sindssyg, når jeg hører det lort! Aaaaaaaarg! ticked off

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #26: 08 Dec 2007, 22:47 »

[enig-knap]  Thumbs Up

LosCules
Gæst

« Svar #27: 09 Dec 2007, 00:40 »

Well, hader er et stærkt ord, men jeg kan kraftedme ikke lide Nik og Jays sange...

Sionko 4ever
Gæst

« Svar #28: 09 Dec 2007, 00:46 »

Hadesang er måske for meget sagt, men Gimme more af Britney Spears er godt nok noget af det ringeste jeg har hørt i mit liv.
« Seneste Redigering: 09 Dec 2007, 00:52 af Sionko 4ever » Logged

PaulyLong
Reserveholdsspiller

« Svar #29: 09 Dec 2007, 00:51 »

Uhhh   hørte lige Bamse(flemming Jørgensen)  Synge Elvis-sange   nøj det var dårligt     man skal ikke pille ved Kongens værker   de er som de skal være  alt andet er blasfemi !!!!!!!

Chelsea FC

Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010