home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
24 Nov 2025, 20:06 Broen13 Blogs #17 Youth to Gold
24 Nov 2025, 13:38 Broen13 Klubsøgnin... Girondins de Bordeaux
23 Nov 2025, 16:15 simmy1 Blogs Et nyt kapitel på 10’eren
23 Nov 2025, 15:24 Broen13 Klubsøgnin... SC Braga
21 Nov 2025, 20:20 g00n Blogs Minimalistic 2020
21 Nov 2025, 08:49 Broen13 Klubsøgnin... 1860 München
20 Nov 2025, 15:05 Broen13 Klubsøgnin... River Plate
Antal Registrerede Brugere: 23182
  1 Bruger, 401 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kathli
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Bombertaktik til Duncan
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Bombertaktik til Duncan  (Læst 931 gange)
SLEORT
Landsholdsspiller

Bombertaktik til Duncan
« : 05 Dec 2007, 21:01 »

Har efterhånden haft en del spil, ikke bare med Brøndby men generelt, og jeg har endnu aldrig været tæt på at have en ligatopscorer! Eftersom jeg ofte er Brøndby, har jeg ofte Duncan, men jeg har aldrig fået ham til at ligne bare noget i nærheden af, ja, højst et mål hver trejde kamp, altså i suppen. Jeg ved at folk kan få ham til at bombe noget så grusomt, og da jeg aldrig rigtigt har haft held med at få bombere til at bombe, tror jeg det er spillerens personlige taktik den er galt med.

Jeg vil derfor høre om en venlig sjæl som har fået Duncan til at bombe, vil lægge et billede, eller uploade, sin taktik her på siden. Jeg kører altid med to angribere, en stor og en lille hurtig, med hver deres træningsprogram, og taktik, men jeg kan bare ikke få dem til at bombe.

arsenalistic
Manager

Sv: Bombertaktik til Duncan
« Svar #1: 05 Dec 2007, 21:35 »

Har efterhånden haft en del spil, ikke bare med Brøndby men generelt, og jeg har endnu aldrig været tæt på at have en ligatopscorer! Eftersom jeg ofte er Brøndby, har jeg ofte Duncan, men jeg har aldrig fået ham til at ligne bare noget i nærheden af, ja, højst et mål hver trejde kamp, altså i suppen. Jeg ved at folk kan få ham til at bombe noget så grusomt, og da jeg aldrig rigtigt har haft held med at få bombere til at bombe, tror jeg det er spillerens personlige taktik den er galt med.

Jeg vil derfor høre om en venlig sjæl som har fået Duncan til at bombe, vil lægge et billede, eller uploade, sin taktik her på siden. Jeg kører altid med to angribere, en stor og en lille hurtig, med hver deres træningsprogram, og taktik, men jeg kan bare ikke få dem til at bombe.

Lige præcis med Duncan vil jeg tro, at man skulle fodre ham med indlæg fra kanterne, og så måske lade ham ligge alene med en omc hængende bagved til at følge op?

Go you Gunners!

thomasmoll
Landsholdsspiller

« Svar #2: 05 Dec 2007, 21:37 »

du kun prøve rossoneros lyon taktik. TROR at den vil være god.

SLEORT
Landsholdsspiller

« Svar #3: 06 Dec 2007, 16:04 »

du kun prøve rossoneros lyon taktik. TROR at den vil være god.
Spiller 3 FC og 2 wingbacks, hvilket gør at jeg kan have 2 OMC og 2 angribere, så holder fast i to angribere.

Men ingen der har en god taktik til ham, eller bare generelt til en stor og til en lille angriber?

Romafan
Landsholdsspiller

« Svar #4: 06 Dec 2007, 16:10 »

Nu jeg ikk rigtig fået spillet med Brøndby i det ehr spil, men kunne forestille mit at du kan sætte ham som Targetman og så bede dine fløge/Wingbacks, slå den efter targetmanden på deres indlæg... Så burde der også komme nogle returbolde til din hurtige angriber, ham kan du desuden også sætte til at løbe med bolden og ofte slå indlæg fra baglinjen efter Duncan... Det er bare en ide jeg har, har ikk selv prøvet det af...

ManUtd83
Manager

« Svar #5: 06 Dec 2007, 16:11 »

En 4-2-3-1 med Duncan som den eneste angriber, tror jeg ville virke bedst. Sæt ham som target-man og sæt både back og fløje til at smide indlæggene efter target-man. Husk at sæt ham meget offensiv, så han altid ligger inde i boksen og er klar, og sæt fokus på aflevering ned af begge kanter, eller din stærkeste hvis der er stor forskel.

SLEORT
Landsholdsspiller

« Svar #6: 06 Dec 2007, 16:50 »

Altså nu er det jo ikke fordi jeg bare vil have at Duncan skal score alle med mine mål, har bare aldrig været tæt på at have en topscorer, hvilket undrer mig, egentlig en topscorer taktik til en lille og stor angriber jeg gerne vil have.

Romafan
Landsholdsspiller

« Svar #7: 06 Dec 2007, 16:54 »

Så syntes jeg stadig at du skal køre med Duncan som targetman og så at boldene skal ligges til hans hoved... Selvfølgelig skal han så også rammes når dine kanter ligger indlæg, men nogen gange slår midtbanen jo også bolde op til ham og så ligger han den af til din hurtige angriber, desuden kan din hurtige angriber og evt. offensive midt jo også score på hans missede chancer, som falder tilbage, som returbolde i feltet... Bare fordi Duncan er sat som targetman og du siger at indlægene skal gå til ham, betyder det ikk at han scorer alle målene... Brøndby forsøger jo også i virkeligheden at ramme Duncan hver gang, men det lykkes ikke altid, tilgængeld skaber det også chancer når han header den videre...

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010