home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:39:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23573
  1 Bruger, 729 Gæster Online.

Nyeste Bruger: robbertwilson12
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Kommentarer - Talento Lecce Challenge
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 10 Udprint
Forfatter Emne: Kommentarer - Talento Lecce Challenge  (Læst 27391 gange)
JosepGuardiola
Gæst

Sv: Kommentarer - Talento Lecce Challenge
« Svar #90: 22 Feb 2006, 15:54 »

så skal jeg fortælle lidt om mine 2 sæsoner.
Den første sæson ville jeg bruge til at komme med i Europa, hvilket jeg gjorde i form af en 5. plads, efter at ahve ligget nede som nummer 13 ved årsskiftet. I sæson 2 ville jeg så i top 4, da jeg ville i Champions League. Sæsonen gik over alt forventning, og med meget få spillerunder tilbage, lå jeg nummer 2 og var med i Uefa cup finalen. Jeg satte dog alt over styr. Tabte finalen, og endte som nummer 4 i ligaen, selvom jeg havde alle muligheder for at vinde begge turneringer. Jeg fik dog en god pose penge, og i det sidste år, vil jeg skrabe en helvedes masse point sammen. Jeg har blandt andet fået Kerlon samt en masse andre supertalenter, som bare skal slå igennem med det samme.

rudz
Landsholdsspiller

« Svar #91: 22 Feb 2006, 16:40 »

Ok, så er min 1. sæson spillet færdig, mesterskabet kom i hus, fik 98 points, skarpt forfulgt af Juventus og Milan på henholdsvis 2. og 3. pladserne med 90 og 81 point.

Cuppen blev vundet efter et par temmelig dramatiske finaler imod Juventus (5-3).

crazy

Rudz' Elite Træning v4 [FM12]
2 x Månedens Bruger : December 2006, Juli 2007

chelidze90
Gæst

« Svar #92: 22 Feb 2006, 16:51 »

Ok, så er min 1. sæson spillet færdig, mesterskabet kom i hus, fik 98 points, skarpt forfulgt af Juventus og Milan på henholdsvis 2. og 3. pladserne med 90 og 81 point.

Cuppen blev vundet efter et par temmelig dramatiske finaler imod Juventus (5-3).

crazy

Kan man få et ss af se, af ligatabellen, altså målscorer og det?

Men ellers yderst nice Smiley

rudz
Landsholdsspiller

« Svar #93: 22 Feb 2006, 17:12 »

Men ellers yderst nice Smiley

Takker Smiley

Jepsen, vil tage et par ss og smide dem på forum senere idag.

rudz
Landsholdsspiller

« Svar #94: 23 Feb 2006, 08:02 »

Her  Thumbs Up

Kimu
Landsholdsspiller

« Svar #95: 23 Feb 2006, 13:02 »

Så har jeg fået taget hul på min anden sæson som manager for Lecce....

Jeg har spillet 2 kampe i den italienske liga hvor jeg har vundet den ene og spillet uafgjort i den anden.

Har også været aktiv på transfer market hvor der blev hentet 8 spillere til klubben inden transfer vinduet lukkede. Det største navn som blev hentet til klubben er uden tvivl Lionel Messi som jeg fik for billige penge - synes jeg selv - i Barcelona.

Jeg kvalificerede mig i sidste sæson direkte til Champions League, og jeg er endt med følgende hold i Gruppe A: Liverpool, Lille og Ajax. En gruppe med en masse gode hold, men en jeg burde kvalificere mig fra.

rudz
Landsholdsspiller

« Svar #96: 23 Feb 2006, 14:13 »

Ok så kom 2. sæson.
Startede med en ret nervepirrende Super Cup kamp imod Juventus, som måtte komme helt op i 117. min før Vucinic kunne heade bolden i maskerne bag buffon. Var temmelig heldig at komme på 1-1 i den normale spilletid da Kanon frækt snuppede bolden på en rimelig slap tilbageaflevering til Buffon fra Cannevaro og bankede bolden i nettet langt udefra.
Efter 1-1 ved fuld tid stod det klart at jeg var i syv sind hvem jeg hadede mest, abe svenskeren i ftont (behøver vel ikke at nævne noget navn  Djævel) eller selveste Mr. Spiderman med 10m lange arme som målvogter  ticked off.
Fik uheldigvis skadet mit nyinkøbte supertalent (hvis navn skal forblive unævnt indtil videre, og nej, det er ikke Messi crazy) i 3-4 måneder som skulle erstatte Pinardi.

chelidze90
Gæst

« Svar #97: 23 Feb 2006, 14:46 »

Her  Thumbs Up

Hvem satan har bombet de kasser ind og holdt forsvaret så lukket? For mit var til tider hullet som en si Opstemt

rudz
Landsholdsspiller

« Svar #98: 23 Feb 2006, 14:58 »

Hvem satan har bombet de kasser ind og holdt forsvaret så lukket? For mit var til tider hullet som en si Opstemt

Vucinic, Kanon, Ledesma, Casetti(?), Pinardi og self Pelle stod for langt de fleste kasser med Vucinic drengen helt i topform med 40 kasser i den sæson (ialt).

Et stort problem Lecce har er deres forsvar, kan klart anbefale at pumpe en masse penge i nogle gode spillere dertil Smiley

chelidze90
Gæst

« Svar #99: 23 Feb 2006, 15:05 »

Vucinic, Kanon, Ledesma, Casetti(?), Pinardi og self Pelle stod for langt de fleste kasser med Vucinic drengen helt i topform med 40 kasser i den sæson (ialt).

Et stort problem Lecce har er deres forsvar, kan klart anbefale at pumpe en masse penge i nogle gode spillere dertil Smiley

Det er jo så begrænset med 19 mio til at starte med og spillere under 20 år Smiley

rudz
Landsholdsspiller

« Svar #100: 23 Feb 2006, 15:08 »

Det er jo så begrænset med 19 mio til at starte med og spillere under 20 år Smiley

Kommer jo an på hvordan du prioriterer, f.eks. kunne man jo rejse kapital ved at sælge ud af spillere Smiley

chelidze90
Gæst

« Svar #101: 23 Feb 2006, 15:24 »

Rudz, kan du evt nævne nogle af de spillere du købt Smiley

Mit største køb indtil videre er Moutinho og Kerlon Opstemt

rudz
Landsholdsspiller

« Svar #102: 23 Feb 2006, 16:31 »

Rudz, kan du evt nævne nogle af de spillere du købt Smiley

Mit største køb indtil videre er Moutinho og Kerlon Opstemt

Hmm... joooow Smiley

Jakub Rzezniczak
Leandro Castán
Karim Benzema
Micah Richards
mv

Købte også Rang Shawkat fra lyngby for sjov funny selvom han ikke spiller eller for chancen

rudz
Landsholdsspiller

« Svar #103: 24 Feb 2006, 22:15 »

Hvad i helvede er der galt med vucinic  Shockeret , han har været unhappy i ca et helt år nu  ticked off
Skete da jeg afslog milans tilbud på ham. og nu scorer han ikke på specielt mange chancer  Græder
Faktisk har han kun 52% on target af sine skud.. det er jo helt og komplet til grin.

Kimu
Landsholdsspiller

« Svar #104: 24 Feb 2006, 22:45 »

Hvad i helvede er der galt med vucinic  Shockeret , han har været unhappy i ca et helt år nu  ticked off
Skete da jeg afslog milans tilbud på ham. og nu scorer han ikke på specielt mange chancer  Græder
Faktisk har han kun 52% on target af sine skud.. det er jo helt og komplet til grin.

Har selv det problem du beskriver der. Har også afvist et tilbud fra Milan af og nu er Vucinic mega utilfreds, det har han været længe og samtidig har han spillet a h....... til.
Dette har dog bare kostet ham pladsen som fast mand i startopstillingen i angrebet. Har fundet et par andre som pt. i min anden sæson gør det meget bedre end ham.

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 10 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010