home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23480
  1 Bruger, 521 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tmrzllx
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Paris SG tråden
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8 Udprint
Forfatter Emne: Paris SG tråden  (Læst 32659 gange)
GHERTESTEAS
Gæst

Sv: Paris SG tråden
« Svar #60: 25 Jul 2011, 20:30 »

Så kom Jeremy Menez og Blaise Matuidi officielt til Paris! Godt med en offensiv forstærkning samt en spiller der vist minder en smule om Makelele. Ihf. har Matuidi været en rigtig vigtig spiller for St. Etienne på deres defensive midtbane, så det er også et herligt indkøb.

Korzika
Gæst

« Svar #61: 25 Jul 2011, 22:03 »

Nå, så ser det ud til, at der sker noget i Paris. En by som Paris fortjener et storhold. Og det storhold ser ud til at være i opbygning. Jeg har selv været i Paris, og i den anledning købte jeg en Paris SG t-shirt, så hvis de får succes, så kan det godt være, at jeg tilfældigvis bliver fan.

Ej, fan bliver jeg sgu aldrig. Men af franske hold, så sympatiserer jeg da med PSG.

Ved du hvordan det står til på fanfronten, Ghert? Hvordan står det til med Bologne og Auteuil?

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #62: 25 Jul 2011, 22:14 »

Dejligt med nogle franskmænd. Glæder mig til at se Menez, han er sgu en god spiller.

Cactus
Førsteholdsspiller

« Svar #63: 25 Jul 2011, 22:26 »

Hader at Roma har solgt Menez for 8 mio euro + enkelte klausuler. Ville mene at de kunne have fået en 1-2 mio euro mere for ham. Nå, men tillykke til PSG for at få en teknisk god spiller med mange gode offensive kvaliteter.

Smiley

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #64: 25 Jul 2011, 22:41 »

Nå, så ser det ud til, at der sker noget i Paris. En by som Paris fortjener et storhold. Og det storhold ser ud til at være i opbygning. Jeg har selv været i Paris, og i den anledning købte jeg en Paris SG t-shirt, så hvis de får succes, så kan det godt være, at jeg tilfældigvis bliver fan.

Ej, fan bliver jeg sgu aldrig. Men af franske hold, så sympatiserer jeg da med PSG.

Ved du hvordan det står til på fanfronten, Ghert? Hvordan står det til med Bologne og Auteuil?

Har det på samme måde som dig, bliver aldrig rigtig fan, men jeg følger med i hvad der sker da det er en af de mest interessante klubber i verden. Jeg håber godt nok at Paris igen bliver faste deltagere i CL, for som du siger fortjener Paris et stærkt fodboldhold.

For at være helt ærlig, så ved jeg ikke rigtig hvordan det står til, men det skal jo ikke være en hemmelighed at der er stor forskel på de to fangrupper, og det er nok meget godt at de står i hver sin ende, så de har hindanden lidt på afstand og kan koncentrere sig om at støtte det samme hold. Boulogne er jo en noget af en nationalistisk tribune, og de har lidt for mange dårlige sager på samvittigheden, og det er jo ikke noget de bifalder hos Auteuil. Men det vidste du sikkert godt. Wink Man må sige at det er imponerende at man kan skabe så fornuftig en stemning på hjemmebane, når man tænker på at man ikke har så meget til overs for dem på den modsatte tribune.

Romafan
Landsholdsspiller

« Svar #65: 25 Jul 2011, 23:18 »

Hader at Roma har solgt Menez for 8 mio euro + enkelte klausuler. Ville mene at de kunne have fået en 1-2 mio euro mere for ham. Nå, men tillykke til PSG for at få en teknisk god spiller med mange gode offensive kvaliteter.

Smiley

Har du fulgt med i hvordan han har opført sig i klubben? Han har ikke lyst til at være der, han er ikke glad for tilhængerne og de er ikke glade for ham. Han udnytter ikke sit talent og spiller tit under standard. Han er bestemt et stort talent, men hans personlighed og arrogance er der ikke plads til i det nye Roma. Desuden er der efterhånden for mange offensiv spillere, så der er heller ikke mulighed for at han kan komme på banen. At det overhovedet er lykkedes Roma at få noget i den størrelsesorden ud af ham er utroligt. Glæder mig til at se om han kan finde spilleglæden frem i PSG og så kan jeg glæde PSG fansne med at det er en mand der falder utrolig let Wink

Cactus
Førsteholdsspiller

« Svar #66: 26 Jul 2011, 00:10 »

Har du fulgt med i hvordan han har opført sig i klubben? Han har ikke lyst til at være der, han er ikke glad for tilhængerne og de er ikke glade for ham. Han udnytter ikke sit talent og spiller tit under standard. Han er bestemt et stort talent, men hans personlighed og arrogance er der ikke plads til i det nye Roma. Desuden er der efterhånden for mange offensiv spillere, så der er heller ikke mulighed for at han kan komme på banen. At det overhovedet er lykkedes Roma at få noget i den størrelsesorden ud af ham er utroligt. Glæder mig til at se om han kan finde spilleglæden frem i PSG og så kan jeg glæde PSG fansne med at det er en mand der falder utrolig let Wink
Jo har bestemt fulgt med. Naturligvis har han faldet ud af den mht. fansene og under Montella. Men det ændrer ikke på at hans kundskaber er fantastiske når han rammer niveauet. At der så er længe imellem til tider, det kunne jo skyldes at man ikke helt har troet på ham til tider. Desuden er jeg dybt uenig i at Roma kan være tilfredse med hans salgspris, men det gider jeg ikke at diskuterer nu.  Wink

JimmyGP
Manager

« Svar #67: 26 Jul 2011, 06:26 »

Jeg har altid haft et et eller andet for PSG og tilgangen af Leonardo, Menez og Matuidi er for mig et skridt i den rigtige retning.

Menez kan om nogen trylle på hans venstrekant og Matuidi skal vel ses som arvtageren for Claude Makalele?

Super spændende PSG.. KIU Thumbs Up

EDIT: Selvfølgelig fortjener Paris et hold i toppen af fransk fodbold og så er repræsenteret i Europa.. og det kommer da nærmere.. De var kun fire point fra CL kval i sidste sæson Peace

- Veni, vidi, vici -

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #68: 26 Jul 2011, 10:37 »

http://www.bold.dk/nyt/Serbisk-landsholdsspiller-rykker-til-PSG

Endnu et indkøb! Jeg kan godt lide klubbens indkøbspolitik indtil videre, spillere fra ligue 1 og franske spillere fra andre ligaer. Jeg kender ikke noget til denne nye serber, men han er landsholdsspiller, så helt ringe er han nok ikke, da Serbien jo er kendt for at have et godt forsvar frem for alt.

JimmyGP
Manager

« Svar #69: 26 Jul 2011, 11:30 »

http://www.bold.dk/nyt/Serbisk-landsholdsspiller-rykker-til-PSG

Endnu et indkøb! Jeg kan godt lide klubbens indkøbspolitik indtil videre, spillere fra ligue 1 og franske spillere fra andre ligaer. Jeg kender ikke noget til denne nye serber, men han er landsholdsspiller, så helt ringe er han nok ikke, da Serbien jo er kendt for at have et godt forsvar frem for alt.

Han skulle vist nok være ganske udemærket og fin tilføjelse til bagkæde.. Thumbs Up

http://www.bold.dk/nyt/Paris-SG-med-i-Pastore-jagten

Det er selvfølgelig et rygte og jeg tror ikke særlig meget på det, men det kunne da være spændende at se ham i fransk fodbold inden han skydes videre til en af de helt store.. Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

Badefar
Manager

« Svar #70: 28 Jul 2011, 19:08 »

Han skulle vist nok være ganske udemærket og fin tilføjelse til bagkæde.. Thumbs Up

http://www.bold.dk/nyt/Paris-SG-med-i-Pastore-jagten

Det er selvfølgelig et rygte og jeg tror ikke særlig meget på det, men det kunne da være spændende at se ham i fransk fodbold inden han skydes videre til en af de helt store.. Thumbs Up

Det ser åbenbart ud til at blive en realitet, bliver spændende at se hvor langt de kan drive det med de store satsninger de laver. Det kunne være fedt også at få en fransk stormagt i europa.

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #71: 29 Jul 2011, 09:11 »

Det ser åbenbart ud til at blive en realitet, bliver spændende at se hvor langt de kan drive det med de store satsninger de laver. Det kunne være fedt også at få en fransk stormagt i europa.

Det har Lyon været i mange år efterhånden.

JimmyGP
Manager

« Svar #72: 29 Jul 2011, 10:42 »

Det har Lyon været i mange år efterhånden.

Ja det synes jeg nu også.. De er da som regel med i kvart/semifinalen i CL..  Wink Men det gør bestemt ikke mig noget at vi får endnu et fransk flagskib på banen.. Wink

- Veni, vidi, vici -

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #73: 29 Jul 2011, 12:27 »

Er forundret over begejstringen. Når Abu Dhabi United aka. Man City køber 10 spillere på et transfervindue er alle efter dem, men når PSG går ud og gør præcis det samme er det fedt? PSG har traditionelt været det hold jeg har sympatiseret med i Frankrig, men må da sige at det bliver sat på en prøve efter de nye ejere er trådt til. Så vidt jeg kan overskue er der allerede hentet en 7-8 spillere ind, og man arbejder på at få endnu flere til. Der kommer jo højst til at være et par af de tidligere PSG spillere tilbage i start XI.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

JimmyGP
Manager

« Svar #74: 29 Jul 2011, 12:46 »

Er forundret over begejstringen. Når Abu Dhabi United aka. Man City køber 10 spillere på et transfervindue er alle efter dem, men når PSG går ud og gør præcis det samme er det fedt? PSG har traditionelt været det hold jeg har sympatiseret med i Frankrig, men må da sige at det bliver sat på en prøve efter de nye ejere er trådt til. Så vidt jeg kan overskue er der allerede hentet en 7-8 spillere ind, og man arbejder på at få endnu flere til. Der kommer jo højst til at være et par af de tidligere PSG spillere tilbage i start XI.

Nu har PSG gjort det i et transfervindue og de har hentet et par spændende franske navne ind.. City køber jo pt bare jo bare alt ind hvad de kommer i nærheden af.. Men jeg er enig med Krook.. Hvis PSG fortsætter indkøbsfesten de næste par transfervinduer får de jo bare samme ry som City..

Det kan dog ikke sammenlignes pt.. Wink

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010