home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
24 Nov 2025, 20:06 Broen13 Blogs #17 Youth to Gold
24 Nov 2025, 13:38 Broen13 Klubsøgnin... Girondins de Bordeaux
23 Nov 2025, 16:15 simmy1 Blogs Et nyt kapitel på 10’eren
23 Nov 2025, 15:24 Broen13 Klubsøgnin... SC Braga
21 Nov 2025, 20:20 g00n Blogs Minimalistic 2020
21 Nov 2025, 08:49 Broen13 Klubsøgnin... 1860 München
20 Nov 2025, 15:05 Broen13 Klubsøgnin... River Plate
Antal Registrerede Brugere: 23182
  1 Bruger, 463 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kathli
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Så sletter jeg det her lortespil !!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Så sletter jeg det her lortespil !!  (Læst 1080 gange)
daryth
Lilleputspiller
*

Så sletter jeg det her lortespil !!
« : 29 Nov 2007, 00:04 »

Godt så .. erkender jeg ikke egner mig til det her lortespil
Fyret i Kidderminster
fyret i Fc Fyn
Fyret i Odense Chang 2 x !!
aldrig mere end 2 sæsoner før jeg blev fyret !

jeg har Prøvet Rossos og en del andres opstillingere .. vinder så gerne 5 - 7 kampe i træk og derefter er det fysisk umuligt at vinde igen !! eddermandme urealistisk at det andet hold bare sådan er verdens bedste fra den ene dag til den anden !

Lortespil !  Sur

YNWA !!

mortenbrenoe
Landsholdsspiller

Sv: Så sletter jeg det her lortespil !!
« Svar #1: 29 Nov 2007, 00:12 »

Godt så .. erkender jeg ikke egner mig til det her lortespil
Fyret i Kidderminster
fyret i Fc Fyn
Fyret i Odense Chang 2 x !!
aldrig mere end 2 sæsoner før jeg blev fyret !

jeg har Prøvet Rossos og en del andres opstillingere .. vinder så gerne 5 - 7 kampe i træk og derefter er det fysisk umuligt at vinde igen !! eddermandme urealistisk at det andet hold bare sådan er verdens bedste fra den ene dag til den anden !

Lortespil !  Sur

Prøv at udvikle din egen opstilling? Det tager lidt tid men det er fandme fedt når man har brugt tid på det og så det lykkedes... Tit behøver man ikk ændre meget på en opstilling (Indstillinger) før det går fra skidt til godt...

Men ja, jeg syns sgu også det er rigtig svært det her.. Klarede mig igennem første sæson med Liverpool på 4 pladsen, men hvis jeg ikk vinder noget i denne her sæson tror jeg også jeg får sparket... Opstemt

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

daryth
Lilleputspiller
*

« Svar #2: 29 Nov 2007, 00:22 »

Det gør selvfølgelig også noget at jeg udelukkende tager second hand clubs .. haha

Kidderminster i conference ..
Fc Fyn i 2 div vest
og så Odense Chang da jeg spiller der til hverdag hehe .. de er på mirakuløs vis rykket op til 2 div vest .. selvom vi kun er i Serie 2 haha .. på 2 sæsoner vel at mærke .. men nu overlevede jeg vist første sæson .. kom midt i den .. Tabt 6 -2 og 11 - 2 i de sidste 2 kampe mod netop FC Fyn og Ikast !  ticked off

Roder lidt med en opstilling og har terpet manuallen dog uden held så nu må vi se næste sæson !

YNWA !!

Red love
Gæst

« Svar #3: 29 Nov 2007, 01:18 »

Always look on the bride side... Du har da heller ikk lige valgt det nemmeste, hvem har nogensinde fået succes med odense chang? Hehe..

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #4: 29 Nov 2007, 16:38 »

så er du med i spillet daryth? Og viss du er så sælg dig selv for 0 kr, hehe

19-18!

jeppe_nr13
Førsteholdsspiller

« Svar #5: 29 Nov 2007, 16:42 »

Så.. tag det roligt.. Prøv at spille med et hold som barcelona og se om du ikke kan få lysten tilbage

Pollebolle
Gæst

« Svar #6: 29 Nov 2007, 16:49 »

Man burde fandme lave sværhedsgrader, så lige turne den over på Let når man spiller med Sønderjyske, og så vinde superligaen! Peace

SSLazio123
Reserveholdsspiller

« Svar #7: 29 Nov 2007, 16:51 »

Haha, fedt at se nogle frustrationer på forum...

Mau4ever
Lilleputspiller
*

« Svar #8: 02 Dec 2007, 17:25 »

Lortespil? Jeg vil ikke mene FM 08 er et lortespil, men tror bare at der i dette spil er lagt meget mere vægt på udvikling end der er på "instant" succes (som det i høj grad var i tidligere udgaver af spillet)

I de første par manager spil kunne man ved hjælp af 2-3 indkøb og en anden holdopstilling med lethed vinde alt, og når først man fik penge i de gamle managerspil kunne man faktisk ikke tabe (hvis altså bare ens hold kunne spille den strategi man havde sat og undgå skader m.m.)

I mit nuværende FM08 spil er jeg manager for Herfølge og de første 3 sæsoner var i høj grad præget af dårlige resultater og midterplacinger i 1. division, men i 4. sæson skete der noget efterhånden som taktikken og spillerne begynder at hænge sammen  (og spille sammen) ligger jeg klart nr. 1 i 1. division foran Randers FC og FC Midtjylland. Selve taktikken er en ganske normal 4-4-2 (som jeg har spillet de seneste 4 managerspil, uden større ændringer).

Jeg tror bare man skal tage højde for, at FM 2008 lægger meget højere vægt på at man skal udvikle et hold fremfor bare ændre lidt på opstillingen og holdet og derved vinde ALT Smiley.

Dusty78DK
Manager

« Svar #9: 02 Dec 2007, 17:40 »

Det er faktisk muligt at vinde mod alle odds. Tjek min Brøndby-blog, hvor jeg vandt SAS-ligaen ved hjælp af nogle få indkøb (på fri transfer), enkel taktik baseret på 4-4-2 diamant og en træning, der er baseret på "taktiske teorier" artiklen her fra siden, en gammel sag fra FM 06 tiden.

Nej, FM 08 er ikke lige så umulig som FM 07, men det er blevet mere udfordrende end FM 06. Det kræver at man tænker sig om og prøver at sætte sig ind i det at være manager.

Mau4ever
Lilleputspiller
*

« Svar #10: 02 Dec 2007, 18:10 »

Ja ingen tvivl om at det er muligt, at vinde ligaerne i første sæson ved hjælp af enkelte indkøb, men jeg ville stadig holde på min påstand, at FM08 og måske også FM07 er baseret på et opbygningen og sammenspillet frem for "hurtigt" sammenspillede hold, der går ud og vinder det hele  Smiley. Dog vil jeg (som aldrig har startet med et hold bedre/større end Herfølge) mene, at Brøndby er et storhold (når man ser de i forhold til andre danske klubber).

Nej, FM 08 er ikke lige så umulig som FM 07, men det er blevet mere udfordrende end FM 06. Det kræver at man tænker sig om og prøver at sætte sig ind i det at være manager.

Dette vil jeg dog give dig helt ret i, ingen tvivl at de har lagt meget vægt at gøre det så realistisk som mulligt set fra managerens synspunkt.

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010