|
Niko
Gæst
|
|
Sygt! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Badefar
|
|
Den er postet her. Jeg kan godt forstå folk synes et heftigt langskudsmål er godt. Men et mål hvor holdet har kontrolleret bolden i nogle minutter og fuldstændig gør hvad de vil er faktisk en større præstation imo. Dermed viser de at de ikke bare rammer bolden i røven, men at de komplet udspiller modstanderen. Men jeg er nødt til at poste følgende mål af legendariske Marco Van Basten: http://youtube.com/v/RzGe5sYnhA4
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Niko
Gæst
|
|
Derfor må han jo gerne poste den. Hvis han så frem synes at det er verdens bedste mål. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Badefar
|
|
Derfor må han jo gerne poste den. Hvis han så frem synes at det er verdens bedste mål.  Hvis folk synes om det kan der jo også være 10 udgaver af det samme mål der er jo bare ingen grund til at det bliver vist flere gange og hvis man er enig kunne man måske smide en kommentar til det
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
JKJ
Gæst
|
|
Har ikke læst tråden så ved ikke om det er blevet bragt på banen... Men Roberto Carlos frisparksmål mod Frankrig før VM i Frankrig må afgjort også komme med... hans skruede frisparksmål var på et tidspunkt over 7 meter fra mål inden den skruede ind i målet helt op af stolpen... Har desværre ikke et link, men mon ikke der er nogen herinde der kan huske det eller kan finde et link? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MLL
|
|
Jeg er stor fan af det mål, da jeg er kæmpe fck fan... mææn... verdens bedste er det nu ikk.. sasligaens bedste nogensinde... ja det tror jeg nok der er!!!  Synes nu det er det her http://www.youtube.com/v/3gi7bn2lU9c
|
|
|
|
|
|
Tilbage på FmF 
|
|
|
|
|
|
|
papi
|
|
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 02 Dec 2007, 11:15 af papi »
|
|
BJERREGAARD RAUS - Ingen over klubben
|
|
|
|
|
|
|
ManUtd83
|
|
Tvivler altså også på om det var en afslutning eller et indlæg. Men alligevel en utrolig flot detalje 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
motZ
Gæst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Søren91
|
|
Min favorit er Roberto Carlos mod Tenerife, hvor han scorer fra tjaaa? hjærneflaget på en flugter o_O
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|