home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
12 Maj 2025, 10:08 g00n Blogs Minimalistic 2020
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 607 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Nistelrooy er optimistisk :)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Nistelrooy er optimistisk :)  (Læst 2899 gange)
wirenfeldt
Gæst

Nistelrooy er optimistisk :)
« : 14 Feb 2006, 10:43 »

Manchester Uniteds målmager nummer 1 – hollandske Ruud van Nistelrooy er på vej til at skrive endnu en side i klubbens historiebøger.

Den hollandske landsholdsangriber er kun to mål fra at blive den 8. spiller i Manchester Uniteds historie, der scorer mindst 150 mål.

United møder på lørdag Liverpool i FA-Cuppens 5.runde og Nistelrooy kunne jo passende runde de 150 mål der.

”Det er et mål, jeg vil elske at nå, og at score to mål imod Liverpool ville være fantastisk,”
Lige nu skal vi have en uge med gode forberedelser og på den måde blive klar til at komme til Anfield fyldt med selvtillid,” siger bomberen ifølge Sky Sports.

En ting  er sikkert, han skal selvfølgelig nok nå det mål, men to mål mod gude holdet Liverpool? NEVER! Opstemt

Thore
Manager

Sv: Nistelrooy er optimistisk :)
« Svar #1: 14 Feb 2006, 10:54 »

Selv Miklos Molnar kan score to mål mod Liverpool.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Metsu1
Manager

« Svar #2: 14 Feb 2006, 11:05 »

Helt enig, Thore - Jeg kan fornemme at Liverpool ryger ud af cuppen på lørdag, med det spil de viste mod Wigan, så er de prisgivet imod et United hold, der igen er ved at komme godt med.

De røde djævle skal bare holde hovedet koldt og ikke dumme sig som f.eks. mod Man City

Thore
Manager

« Svar #3: 14 Feb 2006, 11:23 »

Nogen der ved hvor kampen bliver sendt?

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

wirenfeldt
Gæst

« Svar #4: 14 Feb 2006, 11:25 »

Jamen dog jamen dog, I er jo optimister hele bundtet!
2-1 TIL LIVERPOOL! Wait and see! Der kommer gang i gode gamle Fowler, bare se! Smiley
Liverpool FC

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5: 14 Feb 2006, 12:48 »

Jeg ville ønske at jeg kunne sige at Liverpool tæver Man Utd i den kamp, men med de to holds nuværende form tror jeg desværre ikke på det. 3-1 United.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Bademesteren
Manager

« Svar #6: 14 Feb 2006, 12:50 »

Jeg sælger den gerne for en uafgjort  Ubeslutsom

Metsu1
Manager

« Svar #7: 14 Feb 2006, 14:04 »

Den bliver vist på 3+ fra kl. 13.00 og jeg skal selv til træning!! DAMN

MichaelJensen10
Førsteholdsspiller

« Svar #8: 14 Feb 2006, 16:01 »

Øv . Skal jeg fanme også men min træner er United fan så mon vi ikke holder lidt før .

arsenalistic
Manager

« Svar #9: 14 Feb 2006, 16:26 »

Mon ikke det bliver en kedelig affære, men nok til ManYoo's fordel. Den lille svanserøv fra minebyen a.k.a. Christiano Ronaldo netter en og Nistelrooy får også en streg. I modsatte ende viser Gerrard igen at han er den eneste af de røde fra Liverpool der kan score. Så 2-1 til ManYoo.

Go you Gunners!

Metsu1
Manager

« Svar #10: 14 Feb 2006, 17:43 »

For mig er kampen ikke så vigtig som den i aften mellem Arsenal og Liverpool, hvor jeg for en gang skyld håber at Liverpool jorder Arsenal, så vi slipper for at se på de franske tinsoldater og "Mr. Crybaby" Arsene Wenger i  Champions League til næste år!

Jeg siger ikke dette her udelukkende for at pisse Arsenal fans af, men jeg er simpelthen så træt af Wenger og hans nikkedukker, jeg troede det hjalp da Vieira forsvandt, men det er stadig en flok bonderøve og så er jeg så træt af at folk sviner United til konstant, så nu er jeg nødt til at få lidt "luft", som udgangspunkt synes jeg dog at man skal behandle fans af forskellige hold med respekt, selvom man ikke kan lide holdet!! Så Arsenalistic, no offense okay  Thumbs Up

Lige til sidst, så håber jeg selvfølgelig på United sejr, men alt er sgu muligt på Anfield og det kunne være fedt med dansk deltagelse i FA Cup Finalen!!

arsenalistic
Manager

« Svar #11: 14 Feb 2006, 17:51 »

Nu bli'r jeg sgu sur! Du må da forklare dig? Og kryds dog hellere fingre for at Bendtner bliver til noget for Aggers tog er sgu kørt til landet uden talent, hvis du ellers vil se dansk superstjerne Opstemt

Go you Gunners!

Metsu1
Manager

« Svar #12: 14 Feb 2006, 20:19 »

Hehe, tænkte nok du ville blive sur, det var nok også mest sagt for at hidse dig lidt op  Wink

Bendtner kender jeg ikke så godt, men risikere vi ikke at han "bare" blive en reserve indtil han bliver hentet hjem til SAS ligaen en dag (ligesom Svärd)

Som jeg plejer at sige, synes jeg som udgangspunkt dog, at man skal behandle fans af forskellige hold med respekt, vi må jo bare glæde os, når "vores" hold vinder United, Liverpool, Arsenal, Chelsea eller Dag & Red, så længe man bare har det sjovt  Thumbs Up

wirenfeldt
Gæst

« Svar #13: 15 Feb 2006, 23:01 »

SÅDAN! LIVERPOOL VANDT MED 1-0! GARCIA! Wink
- Så JO! De nakker de røde svin!

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010