home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Maj 2025, 22:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 583 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  England IKKE med til EM
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] Udprint
Forfatter Emne: England IKKE med til EM  (Læst 11125 gange)
camber
Ynglingespiller

Sv: England IKKE med til EM
« Svar #60: 22 Nov 2007, 23:41 »

Ja han er jo fra 75, så det lakker desværre nok mod enden

I'am Man U 'til I die, I'am Man U 'til I die, I know I am, its true I'am, I'am Man U 'til I die

Red love
Gæst

« Svar #61: 22 Nov 2007, 23:41 »

Ja der kan være noget om de er ens. De er begge ret offensive. Men tror bare ikke de engelsk fans ville gå med til at lampard blev sat af.

Ja jeg er jo også United mand, og sådan en som Gary kunne de godt havde brugt i går. Han figther til han vælter omkuld.
altså måske, men Lampard har faktisk været vildt upopulæer i et stykke, fordi han spiller så ring på landsholdet. Og modsat så godt i chelsea.. Og mon ikke heller de vil vinde med hagreaves på holdet, end misse EM på grund af at have Lampard på..

Så må sige jeg synes det er det man burde gøre..

pseudoabs
Juniorspiller
**

« Svar #62: 22 Nov 2007, 23:42 »

Ja der kan være noget om de er ens. De er begge ret offensive. Men tror bare ikke de engelsk fans ville gå med til at lampard blev sat af.

Ja jeg er jo også United mand, og sådan en som Gary kunne de godt havde brugt i går. Han figther til han vælter omkuld.

De må jo bare få en træner der tør sætte Lampard af, vi så jo os tydeligt igår hvordan de slet ikke kontrollerede midtbanen som man kunne forvente med de navne på holdkortet..

# Liverpool Fc - You'll Never Walk Alone #

Rossonero
Gæst

« Svar #63: 22 Nov 2007, 23:42 »

Så trist som det nu er, synes jeg englænderne har været helt selv uden om det.
Har set de fleste kampe med dem, hvor de virker utrolig tilbagelænede og selvsikre, som om de allerede var videre.
Det var først her til sidst de fik øjnene op, og kæmpede for fulde gardiner - men det var forsent.

Ligemeget hvad det skyldes, er det meget trist at miste en så markant figur.

camber
Ynglingespiller

« Svar #64: 22 Nov 2007, 23:43 »

De må jo bare få en træner der tør sætte Lampard af, vi så jo os tydeligt igår hvordan de slet ikke kontrollerede midtbanen som man kunne forvente med de navne på holdkortet..

Ja Kroatien løb dem lidt over enden. De var også uhyr giftige når de havde klatten, der blev jeg sgu positivt overrasket

I'am Man U 'til I die, I'am Man U 'til I die, I know I am, its true I'am, I'am Man U 'til I die

pseudoabs
Juniorspiller
**

« Svar #65: 22 Nov 2007, 23:44 »

Så trist som det nu er, synes jeg englænderne har været helt selv uden om det.
Har set de fleste kampe med dem, hvor de virker utrolig tilbagelænede og selvsikre, som om de allerede var videre.
Det var først her tilsidst, hvor de fik øjnene op, og kæmpede for fulde gardiner - men det var forsent.

Ligemeget hvad det skyldes, er det meget trist at miste en så markant figur.

Præcis man kan ikke have ondt af dem, da de uden tvivl selv er uden om det..
Håber vi snart får et godt engelsk hold og se, for de er sgu savnet Skuffet

Red love
Gæst

« Svar #66: 22 Nov 2007, 23:45 »

Ja Kroatien løb dem lidt over enden. De var også uhyr giftige når de havde klatten, der blev jeg sgu positivt overrasket
Ja kroatien har virkelig et fint hold. Modric, Corchuka, Eduardo, Krancjar, også et bundsolidt og rutineret forsvar. Og en stærk keeper, bestemt ikke noget dårligt hold..

camber
Ynglingespiller

« Svar #67: 22 Nov 2007, 23:46 »

Præcis man kan ikke have ondt af dem, da de uden tvivl selv er uden om det..
Håber vi snart får et godt engelsk hold og se, for de er sgu savnet Skuffet

Ja det er møg trist, men jeg under virkeligt sådan nogen som Becks, Gary N, Owen og Gerrad at viden noger med England. De har været med på det hold i mange år og det var nok sidste udkald  Græder

pseudoabs
Juniorspiller
**

« Svar #68: 22 Nov 2007, 23:47 »

Ja kroatien har virkelig et fint hold. Modric, Corchuka, Eduardo, Krancjar, også et bundsolidt og rutineret forsvar. Og en stærk keeper, bestemt ikke noget dårligt hold..

Nej det er bestemt et klassehold de har fået sig igen Smiley men dog ikke nær samme kaliber som det engelske burde være hjemme med 80.000 tilskuere i ryggen..

pseudoabs
Juniorspiller
**

« Svar #69: 22 Nov 2007, 23:48 »

Ja det er møg trist, men jeg under virkeligt sådan nogen som Becks, Gary N, Owen og Gerrad at viden noger med England. De har været med på det hold i mange år og det var nok sidste udkald  Græder

Tror nu Owen og Gerrard har mindst en slutrunde mere i sig, forhåbentlig os mere Smiley

camber
Ynglingespiller

« Svar #70: 22 Nov 2007, 23:49 »

Tror nu Owen og Gerrard har mindst en slutrunde mere i sig, forhåbentlig os mere Smiley

Ja men jeg tror sgu ikke på England kan nuppe VM,, men igen hvis Italien kan så kan alle  Tunge sådan noget rigtig lorte kedeligt seria-a bold

pseudoabs
Juniorspiller
**

« Svar #71: 22 Nov 2007, 23:51 »

Ja men jeg tror sgu ikke på England kan nuppe VM,, men igen hvis Italien kan så kan alle  Tunge sådan noget rigtig lorte kedeligt seria-a bold

hehe, nemlig Smiley bolden er rund, alt kan jo som bekendt ske i fodbold Peace

Sider: 1 ... 3 4 [5] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010