Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere:
23453
0 Brugere, 942 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Seraphinang
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Baren
Politik Indland- Udland
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
6
7
[
8
]
9
10
...
58
Forfatter
Emne: Politik Indland- Udland (Læst 153262 gange)
Khushal
Gæst
Sv: Politik Indland- Udland
«
Svar #105:
12 Dec 2007, 19:45 »
nej du har aldrig sagt at muslimer er onde men det har jeg heller aldrig sagt at du har så det går vel ud på et....
UNDSKYLD MIG! LIGE et øjeblik må jeg LIGE høre hvad det er du siger? at Islam er undertrykkende nej det er det ikke... de mennesker som sidder på magten er undertrykkende og de bruger bare Islam som en undskyldning og hvis du virkelig ikke kan se forbi det så kan jeg intet sige som vil få dig til at se Muslimer som mennesker...
Ja har hørt om det og det eneste jeg kan sige er at situationen var lidt til grin... folk kørte den virkelig op men jeg tror også lige at du glemte at nævne at hun blev sat fri..
Men du har ret det var til grin at hun blev sat i fængsel.. set fra VESTENS synsvinkel for dem var det jo ikke så unormalt og det glemmer du.. du glemmer at de har andre normer og det virker som om at du bare forventer at mennesker ændrer deres normer bare sådan der...
Jah Columbus fandt USA i 1492 godt at du ved det men jeg kan ikke se hvordan det kan sætte islam i et dårligt lys at Kristne slagtede et helt folkefærd
Du siger så til mig 'er i ikke kommet over det' prøv at hør her! du kan ikke fremlægge et par regler også slippe uden om dem! vi taler stadig om hvor mange mennesker Stalin dræbte og det gjorde du jo også selv! skal jeg så bare skrive som svar 'kom nu over det' du tænker selv på fortiden derfor følger jeg din måde at argumenterer for og kommer med lidt fakta selv også skriver du sådan noget?
Kom nu ind i kampen mester!
Thore
Manager
«
Svar #106:
12 Dec 2007, 19:53 »
Altså islam er jo ikke en ond religion på nogen måde! Islam og kristendomme kan misbruges på samme måde, og det er beklageligt at man i Mellemøsten stadig bruger religion på den måde, men det gør ikke Islam til en ond religion.
"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."
brotta
Reserveholdsspiller
«
Svar #107:
12 Dec 2007, 19:54 »
Citat af: Romafan 12 Dec 2007, 17:42
Jeg ville personligt gerne have en rigtig god redegørelse for, hvad det er der står i den traktat og så bagefter til folkeafstemning... Kan godt se at det er unødvendigt med en folkeafstemning om noget, som ingen ved noget om, men så kunne man da i det mindste fremlægge traktaten, så folket forstår den og så bagefter lade dem bestemme, om hvor vidt de er villige til at gå med til den...
Det er jo mere eller mindre ligemeget om folket forstår den, historien viser at der er en lav valgprocent, og valgkampen oftest handler om følelser eller kolde kontanter! Jeg mener det er godt at beslutningen er truffet hos Folketinget, tror simpelthen (DESVÆRRE!) ikke at befolkningen er interessert nok i det.
Red love
Gæst
«
Svar #108:
12 Dec 2007, 19:57 »
Citat af: Khushal 12 Dec 2007, 19:45
nej du har aldrig sagt at muslimer er onde men det har jeg heller aldrig sagt at du har så det går vel ud på et....
UNDSKYLD MIG! LIGE et øjeblik må jeg LIGE høre hvad det er du siger? at Islam er undertrykkende nej det er det ikke... de mennesker som sidder på magten er undertrykkende og de bruger bare Islam som en undskyldning og hvis du virkelig ikke kan se forbi det så kan jeg intet sige som vil få dig til at se Muslimer som mennesker...
Ja har hørt om det og det eneste jeg kan sige er at situationen var lidt til grin... folk kørte den virkelig op men jeg tror også lige at du glemte at nævne at hun blev sat fri..
Men du har ret det var til grin at hun blev sat i fængsel.. set fra VESTENS synsvinkel for dem var det jo ikke så unormalt og det glemmer du.. du glemmer at de har andre normer og det virker som om at du bare forventer at mennesker ændrer deres normer bare sådan der...
Jah Columbus fandt USA i 1492 godt at du ved det men jeg kan ikke se hvordan det kan sætte islam i et dårligt lys at Kristne slagtede et helt folkefærd
Du siger så til mig 'er i ikke kommet over det' prøv at hør her! du kan ikke fremlægge et par regler også slippe uden om dem! vi taler stadig om hvor mange mennesker Stalin dræbte og det gjorde du jo også selv! skal jeg så bare skrive som svar 'kom nu over det' du tænker selv på fortiden derfor følger jeg din måde at argumenterer for og kommer med lidt fakta selv også skriver du sådan noget?
Kom nu ind i kampen mester!
Hun blev kun sat fast grundet en stor diplomatisk indsats fra storbritanniens side.. Og ligegyldig hvilken synsvinkel du så har, så er det total urimeligt at sætte nogen i fængsel for at navngive en bamse, og så efterfølgende vil have pågældene dømt til døden.. Du siger det jo selv det er sådan deres lovgivning er, jeg nævner ikke at jeg tror det vil ændre sig.. Blot at det er undertrykkende..
Også har Colombus stadig ikke noget at gøre i forhold til praktiserende islamister...
Nå men tilbage til EU folks, er der ikke nogen der har noget at sige?
Der må da da sidde nogen Villy Søvndal tilhængere derude, der synes Fogh har ført hele befolkningen bag lyset,..
Andet ville undre..)
Kom med jeres indspark, og lad os få lidt debat om den traktat, vi nu så ikke skal stemme om.
«
Seneste Redigering: 12 Dec 2007, 19:58 af Red love
»
brotta
Reserveholdsspiller
«
Svar #109:
12 Dec 2007, 20:00 »
jeg kan da lige sørge for at folk får lidt oplysningen om den, hvis selve indholdet også skal diskuteres!?
http://www.euo.dk/emner/reformtraktat/
Red love
Gæst
«
Svar #110:
12 Dec 2007, 20:03 »
Citat af: brotta 12 Dec 2007, 20:00
jeg kan da lige sørge for at folk får lidt oplysningen om den, hvis selve indholdet også skal diskuteres!?
http://www.euo.dk/emner/reformtraktat/
Jamen det kan det da helt sikkert, det er bestemt relevant.. Da det jo nu er vedtaget. At vi så at diskutere hvad det som politikkerne har bestemt for os, rent faktisk betyder i praksis....
«
Seneste Redigering: 12 Dec 2007, 20:05 af Red love
»
Jarlenn
Gæst
«
Svar #111:
12 Dec 2007, 21:40 »
som jeg ser det er Khushal en muslim der er blevet Behandlet dårligt af en ikke-muslim, At han ikke kan forstå at der er racister og idioter i alle religioner og folkeslag er mærkeligt.
Den der leder efter krænkelse vil selvfølgelig finde det.
Khushal
Gæst
«
Svar #112:
12 Dec 2007, 22:15 »
Undskyld hvad Jarlenn?
jah jeg er blevet krænket flere gange endda og ja det har været af mennesker som ikke var muslimer...
men hvornår har jeg sagt at der ikke er racister og idioter i alle folkeslag og religioner? har jeg aldrig sagt...
jeg har tværtimod sagt at der VAR racister og idioter hos alle men det gør ikke alle i hele verden til racister...
Så lad lige værd med at putte ord ind i munden på mig som jeg aldrig har sagt...
Og den der sidste sætning der ik? den er virkelig mærkelig.. siger du til mig at jeg LEDER efter krænkelse? jeg tror ik du ved hvad du taler om.....
Red love
Gæst
Sv: Kommende Overenskomst
«
Svar #113:
18 Dec 2007, 17:05 »
Citat af: Red love 04 Dec 2007, 20:44
Et punkt der vil komme til at fylde meget, rigtig meget. Synes dog godt vi kunne åbne diskussionen allerede nu.
Ja de offentlige har de jo utrolig frygteligt, og derfor skal de nu have en MASSE penge. Fagforeningerne skyer ingen midler i den politiske kamp, før valget havde Pædagoerne et lønnet "fagligt" møde under overskriften "hvordan vælter vi regeringen" Bare for at fortælel lidt om den groteske ensidighed der hos de faglige organisationer eksister...
Venstrefløjen vil gå gennem ild og vand for at der bliver pumpet flere penge, på trods af de jo som bekendt er uden for nogen politisk indflydelse. Problemet opstår så i at DF på dette punkt deler det komplet latterlige synspunkt med venstrefløjen at der skal indsættes en lønpulje på 5 mia. til de offentlige.. Dette får de naturgligvis ikke lov til at komme igennem med, men det er altsammen med til at presse citronen den helt forkerte vej..
Hvis en enkelt stadig skulle sidde og tænke, hvad synes ham Red love egentlig om sagen? Ja så må jeg sige det aldrig kan blive politikkernes opgave at forhandle løn for nogen som helst. Det er total tåbeligt.
Vores ærede statsminister syn på tingene, han ligger sig tæt op ad mig, eller også er det mig der ligger mig tæt op ad ham..
http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2007/12/04/1
21545.htm
Ja, jeg vil opfølge min engen kommentar fra dengang, ved at konstatere at finasminister Lars Løkke nu har indvilget i at give 1,7 miliarder til offentlige lønstigninger.. Hvilket jeg personligt ikke er vanvittig tilfreds med, det må jeg erkende.. Men hvis det kan bremse en stor konflikt, hvilket jeg dog tvivler på, så er pengene måske givet okay ud..
Hvad siger i til det?
http://www.berlingske.dk/article/20071218/politik/712180377/
ElGuapo
Landsholdsspiller
«
Svar #114:
18 Dec 2007, 17:51 »
Red - Du husker vores dispus omkring DF og populisme? Men nok om det
I starten ville DF kun give til hjemmehjælperne, men det har åbenbart ændret sig?
Jeg er helt enig i, at det ikke er Folketingets opgave, at forhandle eller rettere diktere løn.
En klog vil betale de 1,7 mia., og være glad for at være sluppet billigt. En principfast vil lock out`e hele flokken og tage de deraf følgende konsekvenser.
Red love
Gæst
«
Svar #115:
18 Dec 2007, 18:00 »
Citat af: ElGuapo 18 Dec 2007, 17:51
Red - Du husker vores dispus omkring DF og populisme? Men nok om det
I starten ville DF kun give til hjemmehjælperne, men det har åbenbart ændret sig?
Jeg er helt enig i, at det ikke er Folketingets opgave, at forhandle eller rettere diktere løn.
En klog vil betale de 1,7 mia., og være glad for at være sluppet billigt. En principfast vil lock out`e hele flokken og tage de deraf følgende konsekvenser.
jeg husker den svagt ja
hehe..
DF, har altid sagt de hjælper de laveste lønnede i den offentlige sektor, hvilket f.eks. er social og sundhedsasistentern
e,om det er væsentligt ændret nu ved jeg ikke rigtigt..
Og hele deres flirt med helle thorning, er vel i virkeligheden bare en magt kamp mod fogh, der har bevæget sig væk fra DF.. Så om deres fremtoningen skal tilskrives populisme, eller om de blot følger deres valgprogram,ved jeg ikke helt hvad jeg skal sige til.. Der er selvfølelig en grad af populisme, men det har alle partier jo...
Med hensyn til det andet, må jeg sige som principfast konservativ synes jeg det her er forkert..
Om det viser sig så at være klogt er jeg ikke sikker på, jeg kan godt frygte at de offentlige, og specielt deres faggrupper, er så opsatte på at komme på barikaderne at der kommer stor konflikt alligevel.
Mer, vil som bekendt have mer..
brotta
Reserveholdsspiller
«
Svar #116:
18 Dec 2007, 18:01 »
i går havde politiken en artikel om mangel på mod fra politikernes side, idag gentager TV2 News det så, om et år eller ca så, finder vi andre ud af det: den danske økonomi er virkelig i fare for at blvie overophedet! kun pga vores kære olie, har vi ikke underskud på betalingbalancen, så hvad sker der når man sender flere penge i omløb!?
Denne løn gave til de off. ansatte er tåbelig! dumt af regeringen samt DF, og også af oppositionen, der har været med til at skabe denne løngave! så om det er billigt at betal 1,7 mia: ja, på kort sigt, nej på længere sigt!
Red love
Gæst
«
Svar #117:
18 Dec 2007, 18:07 »
Citat af: brotta 18 Dec 2007, 18:01
i går havde politiken en artikel om mangel på mod fra politikernes side, idag gentager TV2 News det så, om et år eller ca så, finder vi andre ud af det: den danske økonomi er virkelig i fare for at blvie overophedet! kun pga vores kære olie, har vi ikke underskud på betalingbalancen, så hvad sker der når man sender flere penge i omløb!?
Denne løn gave til de off. ansatte er tåbelig! dumt af regeringen samt DF, og også af oppositionen, der har været med til at skabe denne løngave! så om det er billigt at betal 1,7 mia: ja, på kort sigt, nej på længere sigt!
Det er klart ikke optimalt, men 1.7 mia. er dog mere fornuftigt end de 5 mio. der har været snakket om...
Det er klart klart, vi nærmer os en kritisk økonomisk sittuation. Og vi skal træde varsomt, men takket være den her regeringen har vi jo f.eks. ikke særlig meget gæld mere, så derfor har vi bedre muligheder for at holde det hele på et fornuftigt niveau, uden at skulle skære helt ekstremt meget..
Men alle kigger jo mod USA, hvor boligmarkedet nærmest er i frit fald, og hvis det først krakker, så vil det for alvor kunne mærkes på den globale økonomi. Man kan sige vi i Danmark måske med en fornuftig, og stram økonomisk politik kan holde status quo, men jubeldagene er ovre, det er den virkelighed folk snart må til at indstille sig på...
De folk i europa der siger vi ikke blive påvirket af USA, de er naive, sådan hænger verden ikke sammen..
«
Seneste Redigering: 18 Dec 2007, 18:10 af Red love
»
Mikkel2306
Førsteholdsspiller
«
Svar #118:
28 Dec 2007, 00:58 »
Ved ikke om dette er det rigtige sted at poste det:S.
Benezir Butto er død:
http://www.bt.dk/article/20071227/nyheder/712270344/
hvad tror i nu der sker i Pakistan?
vesperGT
Manager
«
Svar #119:
28 Dec 2007, 08:24 »
Citat af: Mikkel2306 28 Dec 2007, 00:58
Ved ikke om dette er det rigtige sted at poste det:S.
Benezir Butto er død:
http://www.bt.dk/article/20071227/nyheder/712270344/
hvad tror i nu der sker i Pakistan?
Det bliver startskuddet til endnu en årrække med bomber og attentater..... Så længe der er folk dernede der har våben, kan der aldrig blive fred....
Sider:
1
...
6
7
[
8
]
9
10
...
58
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »