home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1173 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Politik Indland- Udland
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 38 39 [40] 41 42 ... 58 Udprint
Forfatter Emne: Politik Indland- Udland  (Læst 153612 gange)
plutonium
Manager

Sv: Politik Indland- Udland
« Svar #585: 06 Nov 2012, 00:50 »

Er det med vægt eller fedttang?
Fx kunne denne måske bruges: Så kunne man inddele i kategorier.. Og hvis er bange for en afvigelse, så kunne man jo vælge et andet flyselskab. Det er jo ikke meningen, at ordningen skal være obligatorisk, men blot mulig at tage i brug
http://en.wikipedia.org/wiki/Body_fat_percentage#Typical_body_fat_amounts

Jeg forstår ikke hvad du  mener?

De tal jeg skriver med fejlprocent og sådan er i forhold til en vægt, der kan måle fedtprocent. De har en stor fejlprocent. En fedttang er nok det letteste at tage i brug, hvis det skal være hurtigt og effektivt. De er også meget præcise i deres målinger. Ellers skal man ud i målebånd, men det er en del målinger der skal til.

Angående den wiki-side, så skal jeg understrege at der er stor diskussion om hvor stor fedtprocenten skal være for 'normalvægtige'. Ifølge den der er jeg i 'fitness'-gruppen, og det er jeg bestemt ikke. Jeg har set andre tabeller hvor en normalvægtig skulle ligge mellem 10 og 20 %, hvilket jo er betydeligt lavere end det wiki'en siger.

Derudover, så tvivler jeg stærkt på at et flyselskab ville tage det i brug, hvis det ikke blev obligatorisk. Der er jo ikke incitament fra kunderne til at bruge det, medmindre det betød en betydelig prislettelse på flybilletten. Men det har flyselskaberne ikke råd til at give, medmindre standardprisen hæves gevaldigt, og det vil ødelægge deres konkurrenceevne overfor andre selskaber der ikke tilbyder en rabatordning som følge af et lægetjek.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

JKJ
Gæst

« Svar #586: 07 Nov 2012, 09:36 »

Så er det i morgen at Money Mitt, han vinder.

Nope, det skete så ikke  Thumbs Up

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #587: 07 Nov 2012, 10:30 »

Det var satans. Det kunne have været pisse sjovt.

plutonium
Manager

« Svar #588: 07 Nov 2012, 10:34 »

Tror ikke  vi direkte ville mærke en forskel her i DK Wink

Men ja, det havde nok fået en del Obama-tilhængere til at brokke sig og klynke Opstemt

Er også selv Obama-tilhænger, men må ærligt indrømme, at jeg synes USA skal styre deres eget show på den anden side af søen. De må bedst selv vide hvad der er bedst for dem selv Smiley

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #589: 07 Nov 2012, 10:36 »

Tror ikke  vi direkte ville mærke en forskel her i DK Wink

Men ja, det havde nok fået en del Obama-tilhængere til at brokke sig og klynke Opstemt

Er også selv Obama-tilhænger, men må ærligt indrømme, at jeg synes USA skal styre deres eget show på den anden side af søen. De må bedst selv vide hvad der er bedst for dem selv Smiley
Lige præcis det med at det intet betyder for Danmark, gjorde at jeg synes, det kunne være sjovt med Romney. Blot fordi alle hader Romney, fordi de relaterer sig til dansk politik. Det er forfærdeligt.

Søgaard
Gæst

« Svar #590: 07 Nov 2012, 10:37 »

Pisse sjovt i hvilken forstand? At uligheden i USA ville blive større? At USA i højere grad vil isolere sig selv og udbyde projekter til egne firmaer fremfor udenlandske? Et dansk firma, som Vestas stod til at tabe milliarder i ordre, hvis Romney var blevet præsident, ligesom flere andre store danske selskaber har aktiver i USA, som på sigt med Romney ved styrepinden ville blive udbudt til amerikanske firmaer i stedet for.

Eneste negative jeg kan finde ved Romney ikke er blevet præsident er, at jeg forsat skal høre på diverse rigmandskoner i programmer på tv3 fortælle om deres kvaler med at vælge mellem Vutton eller Dior tasken, når de på café. Hvis Romney var blevet præsident, så havde de haft råd til at tage begge med.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #591: 07 Nov 2012, 10:44 »

Pisse sjovt i den forstand at danskerne elsker Obama og hader Romney. Hvilket jeg ikke synes er rigtigt. Det er nok bedst for USA, at Romney har tabt, men for Danmark havde det stadig været rimelig ligegyldigt. Så det ville bare have fået danskerne til at græde. Jeg havde selv stemt på Obama, hvis jeg var amerikaner. Det er jeg heldigvis ikke.

Søgaard
Gæst

« Svar #592: 07 Nov 2012, 10:52 »

Pisse sjovt i den forstand at danskerne elsker Obama og hader Romney. Hvilket jeg ikke synes er rigtigt. Det er nok bedst for USA, at Romney har tabt, men for Danmark havde det stadig været rimelig ligegyldigt. Så det ville bare have fået danskerne til at græde. Jeg havde selv stemt på Obama, hvis jeg var amerikaner. Det er jeg heldigvis ikke.
Det har jo netop en indflydelse. Hvis vi igen tager Vestas som eksempel, så har Obama i sin forgangne præsidentperiode lavet nogle skattelettelser på vedvarende energi, hvor Vestas selvfølgelig har fået nogle ordrer på vindmøller, da de trods konkurrence fra Kina, stadigvæk er blandt de bedste og største på markedet. Disse skattelettelser havde Mitt Romney proklameret at de skulle væk eller hvis de skulle blive, så skulle det være amerikanske selskaber med produktion i USA, som gik ordren. Altså vil Vestas miste ordren. Det vil i sidste ende koste endnu flere jobs i Danmark, da Vestas har mistet en stor kunde og bliver nødt til at skære i budgettet, som i forvejen er pænt presset.

I forhold til at trolle, så har du helt ret, at det kunne være sjovt, men Danmarks forhold til USA, hvad angår handel og politik, så er jeg ret sikker på, at Romney ville have været flere skridt tilbage.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #593: 07 Nov 2012, 11:00 »

Det har jo netop en indflydelse. Hvis vi igen tager Vestas som eksempel, så har Obama i sin forgangne præsidentperiode lavet nogle skattelettelser på vedvarende energi, hvor Vestas selvfølgelig har fået nogle ordrer på vindmøller, da de trods konkurrence fra Kina, stadigvæk er blandt de bedste og største på markedet. Disse skattelettelser havde Mitt Romney proklameret at de skulle væk eller hvis de skulle blive, så skulle det være amerikanske selskaber med produktion i USA, som gik ordren. Altså vil Vestas miste ordren. Det vil i sidste ende koste endnu flere jobs i Danmark, da Vestas har mistet en stor kunde og bliver nødt til at skære i budgettet, som i forvejen er pænt presset.

I forhold til at trolle, så har du helt ret, at det kunne være sjovt, men Danmarks forhold til USA, hvad angår handel og politik, så er jeg ret sikker på, at Romney ville have været flere skridt tilbage.
Flere skridt tilbage tror jeg nu ikke, men du kan sagtens have ret med Vestas. Det har jeg ikke undersøgt, så det antager jeg, du har. Men jeg synes, trods Vestas størrelse, ikke at det er noget videre betydningsfuldt. Der havde med garanti også været fordele med Mitt Romney. Uanset hvad så betyder det intet for det politiske samarbejde, og det kommer det heller ikke til langt ud i fremtiden. Jeg mener bare, at man skal lade vær med at holde med Obama som dansker, da det slet ikke er sådan systemet fungerer i USA. Det er logisk nok, da det er Obamas politik, der er nærmest den danske, men igen er USA bygget op på et andet politisk grundlag. Det er allermest, der jeg vil hen.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #594: 07 Nov 2012, 11:21 »

Det er jo ikke rigtigt, at Obamas politik nærmest af dansk. Set i dansk optik, er hans politik forholdsvis blå, omend der er røde elementer i det ellers liberalistiske fundament.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #595: 07 Nov 2012, 11:32 »

Hans politik er ikke nærmest dansk. Det er den, der er nærmest den danske af de to, skriver han.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #596: 07 Nov 2012, 11:34 »

Det er jo ikke rigtigt, at Obamas politik nærmest af dansk. Set i dansk optik, er hans politik forholdsvis blå, omend der er røde elementer i det ellers liberalistiske fundament.
Obama har en mere dansk politik end Romney, jo. Det kan ikke diskuteres.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #597: 07 Nov 2012, 11:36 »

Obama har en mere dansk politik end Romney, jo. Det kan ikke diskuteres.
Har jeg påstået andet?

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #598: 07 Nov 2012, 11:37 »

Ja?

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #599: 07 Nov 2012, 11:38 »

Har jeg påstået andet?
Du siger, at jeg ikke har ret.

Sider: 1 ... 38 39 [40] 41 42 ... 58 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010