home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
24 Nov 2025, 20:06 Broen13 Blogs #17 Youth to Gold
24 Nov 2025, 13:38 Broen13 Klubsøgnin... Girondins de Bordeaux
23 Nov 2025, 16:15 simmy1 Blogs Et nyt kapitel på 10’eren
23 Nov 2025, 15:24 Broen13 Klubsøgnin... SC Braga
21 Nov 2025, 20:20 g00n Blogs Minimalistic 2020
21 Nov 2025, 08:49 Broen13 Klubsøgnin... 1860 München
20 Nov 2025, 15:05 Broen13 Klubsøgnin... River Plate
Antal Registrerede Brugere: 23182
  0 Brugere, 542 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kathli
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Liverpool 1. sæson
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Liverpool 1. sæson  (Læst 1626 gange)
ap87
Lilleputspiller
*

Liverpool 1. sæson
« : 22 Nov 2007, 13:50 »

Hej allesammen,

Jeg har startet et spil med Liverpool, men kan ikke få tingene til at køre som jeg vil. Synes FM 08 er noget sværere end FM 07. Jeg har store problemer især i den hjemlige liga. Er der nogle der har gode erfaringer med et spil med Liverpool? I så fald hvilken taktik, indkøb osv gjorde i brug af?
Glæder mig til at få lidt input fra jer kloge hoveder, da forventningerne til Pool er ret store og de kan være svære at indfri.

niller122
Landsholdsspiller

Sv: Liverpool 1. sæson
« Svar #1: 22 Nov 2007, 13:52 »

jeg spiller med 4 forsvare 2 centrale midtbane 3 offensive og en angriber.. plejer at købe en ny venstre eller højre kant. så behøver man ikk rigtigt andet, måske en højre back, spiller med lange bolde, da Torres er hurtig og kan løbe fra dem alle sammen...

You'll Never Walk Alone! - LIVERPOOL TIL DØDEN JEG SKILLER

Brøndby 1964
Førsteholdsspiller

« Svar #2: 22 Nov 2007, 14:12 »

en 4-4-2 den plejer altid at virke Thumbs Up

JKJ
Gæst

« Svar #3: 22 Nov 2007, 14:15 »

Spiller 4-4-2 med en flad midtbane... ligger pt og slås med Chelsea om 1. pladsen, er næsten i finalen i den lille cup, vandt første semi med 2-0 ude, er videre til 4. runde i FA og er også videre i CL... så det kører fint for mig...

Men ja spillet er sværer og der skal arbejdes en del mere med holdet og taktikken end drt tidligere har været tilfældet...

Boedker10
Lilleputspiller
*

« Svar #4: 22 Nov 2007, 14:18 »

2. gang jeg starter med Liverpool (ville prøve nogen nye ting fra start med dem) startede med, at købe Rodrigo Palacio, så jeg havde to rigtig hurtige og farlige angribere (Torres og Palacio) Jeg fik solgt Crouch til Roma for 80 millioner og købte for 75 Christian Poulsen (frikøbsklausul). Derefter fik jeg solgt Sissokko til Valencia for 120 millioner og så købte jeg Defour (KLASSE TALENT!) Jeg stillede med følgende opstilling:

Palacio
Babel              Torres          Gerrard
             Defour      Poulsen    

Insua     Agger        Carragher    Finnan
                      Reina

Jeg har Torres mentalitet som meget offensiv. Den kan selvfølgelig også køres i 4-4-2 Smiley Et tip kan være, at købe Shaun Maloney til venstre kanten. Han gør det genialt der. Desuden kan man få Piqué for omkring 150 millioner. Håber det hjalp en smule og held og lykke Grin

ap87
Lilleputspiller
*

« Svar #5: 22 Nov 2007, 14:29 »

2. gang jeg starter med Liverpool (ville prøve nogen nye ting fra start med dem) startede med, at købe Rodrigo Palacio, så jeg havde to rigtig hurtige og farlige angribere (Torres og Palacio) Jeg fik solgt Crouch til Roma for 80 millioner og købte for 75 Christian Poulsen (frikøbsklausul). Derefter fik jeg solgt Sissokko til Valencia for 120 millioner og så købte jeg Defour (KLASSE TALENT!) Jeg stillede med følgende opstilling:

Palacio
Babel              Torres          Gerrard
              Defour      Poulsen    

Insua     Agger        Carragher    Finnan
                       Reina

Jeg har Torres mentalitet som meget offensiv. Den kan selvfølgelig også køres i 4-4-2 Smiley Et tip kan være, at købe Shaun Maloney til venstre kanten. Han gør det genialt der. Desuden kan man få Piqué for omkring 150 millioner. Håber det hjalp en smule og held og lykke Grin

Hvordan var din taktik? Spillede du offensivt, defensivt, med lange bolde osv?
Ellers tak for indlæget, har givet mig noget inspiration. Tak for det.

Boedker10
Lilleputspiller
*

« Svar #6: 22 Nov 2007, 14:42 »

Det er jeg glad for, at høre Smiley

Jamen jeg mener, at Liverpool har klasse fløje... i virkeligheden. I manager vil jeg mene det er en lidt anden snak, der vil jeg kalde dem middelmådige. Derfor sørgede jeg for, at i 1. sæson, at spille lidt mere op gennem midten med lange bolde (i bunden af "direct") men da jeg i 2. sæson købte Shaun Maloney som hurtigt overbeviste mig om hans klasse, skiftede jeg til at spille mere bredt, så både Gerrard og Maloney kom i spil.
Jeg går mere ind for de personlige settings frem for holdets, så jeg gjorde istedet følgende ændringer:
Christian Poulsen defensiv mentalitet, lidt kortere bolde.
Defour mixed mentalitet mange stikninger i dybden, og mange skud på mål (han scorer mange mål på langskud)
Torres offensiv mentalitet og med mange dybe løb med og uden bold. Desuden ofte skudforsøg og endda i enkelte kampe fri rolle.
Mine fløje valgte jeg, at "swappe" i nogle kampe. Så de altså skifter plads. De har begge mixed mentalitet og mange cross balls og skud på mål.
Mit forsvar er meget generelt. Dog spiller jeg imod de "dårligere" hold med offensive backs (pil frem).
Mod gode hold sætter jeg ofte mit hold til, at stå dybt.
Puha, et langt indlæg, håber det går Smiley

jeppe_nr13
Førsteholdsspiller

« Svar #7: 22 Nov 2007, 16:30 »

Hej allesammen,

Jeg har startet et spil med Liverpool, men kan ikke få tingene til at køre som jeg vil. Synes FM 08 er noget sværere end FM 07. Jeg har store problemer især i den hjemlige liga. Er der nogle der har gode erfaringer med et spil med Liverpool? I så fald hvilken taktik, indkøb osv gjorde i brug af?
Glæder mig til at få lidt input fra jer kloge hoveder, da forventningerne til Pool er ret store og de kan være svære at indfri.

Har lige spille en sæson md liverpool, endte som nr. 2, og brugte rosso 4-1-2-2-1. Jeg købte Van der Vaart som den eneste. Wink

-KNM-
Manager

« Svar #8: 22 Nov 2007, 16:38 »

Er lige gået i gang med 2. sæson. 1. sæson var lidt af en skuffelse, da jeg brugte meget tid på at lære spillet at kende. Kvalificerede mig derfor kun til UEFA cup.

Men jeg har nu et forsvar jeg ikke behøver at forstærke mere og en meget stærk start 11. Desværre ingen bredde på fløjene og i angrebet.

Mine gode spillere er:

Målmand:
Reina
Ham den unge, der starter med b (Bouzanis?)

Forsvar:
Alves (meget dyr, kan ike huske beløbet)
Richards (180mio)
Mertesacker (160 mio)
Agger
Carragher
pasanen (gratis)
Marcelo (60 mio (superkøb))
Insua

Central Midt:
Gerrard
Alonso
Mascherano
Lucas

Fløje:
Ribery (340 mio (solgte Babel for 400))
Guardado (180 mio)
benayoun

Angreb:
Torres
Kuyt

Var ved at sikre mig Agüero, men i sidste øjeblik kom Valencia og snuppede ham. Så har reelt kun 2 angriber i truppen.

JKJ
Gæst

« Svar #9: 22 Nov 2007, 16:43 »

Er lige gået i gang med 2. sæson. 1. sæson var lidt af en skuffelse, da jeg brugte meget tid på at lære spillet at kende. Kvalificerede mig derfor kun til UEFA cup.

Men jeg har nu et forsvar jeg ikke behøver at forstærke mere og en meget stærk start 11. Desværre ingen bredde på fløjene og i angrebet.

Mine gode spillere er:

Målmand:
Reina

Forsvar:
Alves (meget dyr, kan ike huske beløbet)
Richards (180mio)
Mertesacker (160 mio)
Agger
Carragher
pasanen (gratis)
Marcelo (60 mio (superkøb))
Insua

Central Midt:
Gerrard
Alonso
Mascherano
Lucas

Fløje:
Ribery (340 mio (solgte Babel for 400))
Guardado (180 mio)
benayoun

Angreb:
Torres
Kuyt

Var ved at sikre mig Agüero, men i sidste øjeblik kom Valencia og snuppede ham. Så har reelt kun 2 angriber i truppen.

På kanterne kan du bruge talenterne Hammil og Anderson, de plejer at blive halv giftige når de får lidt rutine...
I angrbet har Liverpool et ungarsk talent, kan ikke huske hans navn, han ser nu ikke så tosset ud...

Boedker10
Lilleputspiller
*

« Svar #10: 22 Nov 2007, 18:01 »

Nemeth Smiley

-KNM-
Manager

« Svar #11: 22 Nov 2007, 18:12 »

Nemeth er ikke god nok. Og det er de to andre heller ikke.
Men nu, da jeg har stjernerne på plads, så går jeg efter talenter. Bojan, wijnaldum og lignende skal til klubben på et tidspunkt.

Altid FCK
Manager

« Svar #12: 22 Nov 2007, 18:19 »

Mine gode spillere er:

Målmand:
Reina

Har Bouzanis med FCK. Hvis Reina bliver skadet og du bruger ham må du meget gerne melde tilbage hvordan det gik.

Sidder også på bænken hos mig

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010