home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  1 Bruger, 1202 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Håndbold tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 22 Udprint
Forfatter Emne: Håndbold tråden  (Læst 84155 gange)
Altid FCK
Manager

Sv: Håndbold tråden
« Svar #270: 10 Jan 2011, 22:45 »

Hej gutter

Jeg spiller U-16, spiller på okay højt plan, så det skal være kvalitet Wink Jeg er igang med, at købe et par nye håndboldsko. Jeg har overvejet meget kraftigt, at købe basketstøvler til at spille i. De har bedre stødabsobering og væsentlig federe design, men de er jo selvfølgelig ikke lavet til håndbold. Jeg ser flere og flere der spiller med dem, og så i U-16 ligaen mellem AJAX og GOG i lørdags, at næsten halvdelen brugte basketstøvler. Men er der nogen herinde der kan anbefale/fraråde at bruge basketstøvler til håndbold? Skal lige siges, at jeg spiller VF eller PM Smiley

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

N17
Manager

« Svar #271: 10 Jan 2011, 22:59 »

Jamen det er en smagssag hvad man synes... Jeg kender nogen, som mener det er det eneste rigtige efter de er skiftet, mens jeg kender andre, som er rendt ind i mange ankelskader efter skiftet... De er nu tilbage hos Kempa - og har ikke problemer mere..

Derfor må det være op til dig at afprøve dette - og se hvad der passer bedst til dig... Men ellers har jeg hørt meget godt om disse; http://www.dta-sport.dk/vare/1527-kempa-kempa-adrenalin-haandboldsko

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Humle1337
Førsteholdsspiller

« Svar #272: 11 Jan 2011, 00:29 »

Det kommer vel også lidt an om hvilken position man spiller, en fløj skal jo have en let sko, hvor en back skal have en sko med lidt mere stød absobering da de også gerne vejer lidt flere kilo.

Personligt spiller jeg i en Puma sko, men jeg vejer også lidt og dækker egentlig alle pladser på banen, dog mest streg.
http://www.google.dk/imgres?imgurl=http://www.etrampki.pl/files/foto/2009/Puma2009Foto1/184085_01-buty-meskie-Puma-Damper_II.jpg&imgrefurl=http://www.etrampki.pl/buty-puma/2112,-Na-zimowe-potyczki-pod-dachem-Puma-poleca.html&h=330&w=430&sz=36&tbnid=sv-bG8X2v5xSjM:&tbnh=97&tbnw=126&prev=/images%3Fq%3Dpuma%2Bdamper%2B2&zoom=1&q=puma+damper+2&hl=da&usg=__hf0JdzxP9JzjfIRjSnKZjM_N4eo=&sa=X&ei=8JUrTaPjKtDqOayooKsC&ved=0CC4Q9QEwAQ dette er denne sko jeg spiller i

Puma Damper 2 hvis nogle skulle være i tvivl Smiley

Have you ever seen a lion limber up before taking down a gazelle?

Altid FCK
Manager

« Svar #273: 11 Jan 2011, 18:45 »

Jeg har selv prøvet Puma, hvilket absolut ikke var en succes. Men som sagt, så er det om de sidder godt på ens fødder, og der kunne mig og Puma ikke samarbejde. Kempa har jeg næsten kun hørt dårligt om, så jeg tror bare, at jeg holder mig lidt fra dem. Hvis jeg køber håndboldsko, så bliver det enten Adidas eller Mizuno. Hvis jeg køber basketsko så bliver det Nike Kobe Bryant...

Altid FCK
Manager

« Svar #274: 15 Jan 2011, 17:22 »

Nogen der kan hjælpe mig:

Bruger størrelse 44 i sko, men hvilken størrelse bruger jeg så i USA og hvilken en i England?

På forhånd tak Smiley

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #275: 15 Jan 2011, 17:25 »

Nogen der kan hjælpe mig:

Bruger størrelse 44 i sko, men hvilken størrelse bruger jeg så i USA og hvilken en i England?

På forhånd tak Smiley

Du kan se det her : http://www.skowolter.dk/Moduler/Produkter/Frontend/index.asp?strTab=1

Vi skal alle være her.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #276: 15 Jan 2011, 17:26 »

10 i engelsk og 10½ i amerikansk

http://www.i18nguy.com/l10n/shoes.html

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Altid FCK
Manager

« Svar #277: 15 Jan 2011, 17:50 »

Nu siger i begge to noget forskelligt... Jeg har set de der tabeller, men jeg ville gerne høre fra nogen der vidste det helt præcist. Nogen der ved det 100 %?

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #278: 11 Mar 2011, 13:40 »

Hej gutter

Jeg spiller U-16, spiller på okay højt plan, så det skal være kvalitet Wink Jeg er igang med, at købe et par nye håndboldsko. Jeg har overvejet meget kraftigt, at købe basketstøvler til at spille i. De har bedre stødabsobering og væsentlig federe design, men de er jo selvfølgelig ikke lavet til håndbold. Jeg ser flere og flere der spiller med dem, og så i U-16 ligaen mellem AJAX og GOG i lørdags, at næsten halvdelen brugte basketstøvler. Men er der nogen herinde der kan anbefale/fraråde at bruge basketstøvler til håndbold? Skal lige siges, at jeg spiller VF eller PM Smiley

Jeg spiller selv for SHEA, i Skanderborg. Det er også et okay niveau, kan man sige. Det første jeg var tilknyttet, der fik vi sponsoreret et par Mizuno håndboldsko. Det kan jeg varmt anbefale, hvis du får dem tørret af jævnligt. de kan godt være meget glatte under bunden, så hvis det gulv du spiller på aldrig bliver gjort rent, er de måske ikke de bedste. Men de er rigtig dejligt lette, og de sidder rigtig behageligt på foden. Jeg er ekstremt glad for mine sko! Smiley

If you can't join them, beat them.

Altid FCK
Manager

« Svar #279: 11 Mar 2011, 21:59 »

Jeg spiller selv for SHEA, i Skanderborg. Det er også et okay niveau, kan man sige. Det første jeg var tilknyttet, der fik vi sponsoreret et par Mizuno håndboldsko. Det kan jeg varmt anbefale, hvis du får dem tørret af jævnligt. de kan godt være meget glatte under bunden, så hvis det gulv du spiller på aldrig bliver gjort rent, er de måske ikke de bedste. Men de er rigtig dejligt lette, og de sidder rigtig behageligt på foden. Jeg er ekstremt glad for mine sko! Smiley

Ja, det er rimelig højt niveau. Har også haft Mizuno to gange i træk, men har nu investeret i et par "Kobe" sko. De er også virkelig gode, samt har et rigtig lækkert design. Der skal dog ikke være tvivl om, at Mizuno laver virkelig gode håndboldsko, og skifter også imellem dem og Kobe skoene.
Lyder alligvel rimelig fedt, at få sponsoreret sko. Dog ikke hvis alle har de samme...

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #280: 11 Mar 2011, 22:03 »

Ja, det er rimelig højt niveau. Har også haft Mizuno to gange i træk, men har nu investeret i et par "Kobe" sko. De er også virkelig gode, samt har et rigtig lækkert design. Der skal dog ikke være tvivl om, at Mizuno laver virkelig gode håndboldsko, og skifter også imellem dem og Kobe skoene.
Lyder alligvel rimelig fedt, at få sponsoreret sko. Dog ikke hvis alle har de samme...

Det var også kun forrige år vi fik dem sponsoreret, men så skrev de kontrakt med puma, så ville jeg ikke have skoene. Og til det med at det er nederen, hvis alle har de samme, så skulle man nok ikke spille håndbold. Så virker det som om, at man går op i meget andet, end selve spillet - men det må du jo om.
Mine er totalt ødelagte, og jeg har nu brugt dem ca 5 gange ugentligt i 2 sæsoner. Med en masse huller hist og her, bunder der er ved at gå op, osv. spiller jeg stadig i dem. Det er kærlighed, hehe. Smiley

Swizz CataR
Manager

« Svar #281: 11 Mar 2011, 22:08 »

Helt enig Frederik Smiley

Spillet kommer sq i første række, skoene må komme helt nede bagerst, i hvert fald når det gælder deres udseende. De skal være rare at have på, støtte godt de rigtige steder, og så er det selvfølgelig en bonus med et lækkert design. Hvorvidt andre har dem, det er sq ligegyldigt.

Jeg har btw. også spillet på et relativt højt niveau. Det er dog ved at være nogle år siden. Vi fik dog ikke sponsoreret sko, kun sokker. Men vi var så også en relativt lille klub, som blot havde få hold, der så alle spillede på et højt niveau. Så penge var der ikke overdrevet af..

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #282: 11 Mar 2011, 22:17 »

Jeg er glad for, at jeg ikke er ene om min holdning, Swizz CataR.

Nu er SHEA ikke en del af Skanderborg Håndbold, og vi betaler også noget mere end almindelig klubkontingent. Sådan ca 12 gange så meget. Derfor har de jo også et helt andet budget, og så er der jo massere virksomheder i lokalområdet, som er interesseret i at sponsorer. vi får jo sponsoret ubeskriveligt meget tøj i løbet af sådan en sæson. Smiley

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #283: 11 Mar 2011, 22:29 »

Hvad er jeres tidligere håndbold erfaringer? - Hvad har i evt. vundet for nogle stævner? Elite eller for sjov? Smiley

Dane 16
Landsholdsspiller

« Svar #284: 11 Mar 2011, 22:49 »

http://store.nike.com/dk/en_gb/?sitesrc=EMEALP#l=shop,pdp,ctr-nikeid/pn-kobe61012/bv-2/bv-2/pbid-INSPI_240032_v9_0_201102171900/piid-19218/pid-409521/cid-102902

Hej.. Jeg skal have nogle nye håndboldsko til næste sæson, så jeg kiggede lidt på dem her. Er der en der kender dem, som kunne sige lidt om det er en bred model eller en smal model.

Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 22 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010