home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 07:58:57 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23444
  0 Brugere, 746 Gæster Online.

Nyeste Bruger: keiraupton91
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Håndbold tråden
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 22 Udprint
Forfatter Emne: Håndbold tråden  (Læst 83540 gange)
-LFC-
Manager

Sv: Håndbold tråden
« Svar #135: 23 Jan 2008, 22:31 »

Slovenien vandt faktisk over Norge...

Romafan
Landsholdsspiller

« Svar #136: 23 Jan 2008, 22:51 »

Slovenien vandt faktisk over Norge...

Det er jeg faktisk ikke super overrasket over... De har en af de bedre start 7'ere i verden... Alle deres spillere spiller i rigtig store klubber, kun lige med undtagelse af Højrebacken, som tidligere har spille i Kiel og Lemgo...

arsenalistic
Manager

« Svar #137: 23 Jan 2008, 23:09 »

Plus at Norges forsvarskrumtap sad ude, gjorde han ikke?

Go you Gunners!

N17
Manager

« Svar #138: 23 Jan 2008, 23:11 »

Plus at Norges forsvarskrumtap sad ude, gjorde han ikke?

Jo Jonny Jensen sad ude efter sin svinestreg mod Polen... Men nu har de jo så fået Frank Løke skadet for resten af turneringen, men det mest offensivt det hæmmer dem

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Romafan
Landsholdsspiller

« Svar #139: 23 Jan 2008, 23:12 »

Jo... Gode gamle Johnny havde været dum nok til næsten at ødelægge dommerbordet efter han fik det røde kort igår... Klovn, men når man, som jeg, elsker hårdt kontant forsvarsspil, så kan man sku ikk andet end at elske gode gamle Johnny Jensen fra Flensburg Handewitt...

N17
Manager

« Svar #140: 23 Jan 2008, 23:17 »

Jo... Gode gamle Johnny havde været dum nok til næsten at ødelægge dommerbordet efter han fik det røde kort igår... Klovn, men når man, som jeg, elsker hårdt kontant forsvarsspil, så kan man sku ikk andet end at elske gode gamle Johnny Jensen fra Flensburg Handewitt...

Personligt synes jeg at han, og Børge Lund, spiller mere svinsk end hårdt. Jeg har bestemt ikke noget mod hårdt spil, men har noget imod svinsk, og det kategori synes jeg ofte at Johnny og Børge er i. Lars J og Boldsen f.eks. spiller hårdt. Det samme gør Pajovic. Men fælles for disse tre er, at de efter min mening spiller hårdt og kontant, men ikke svinsk

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Romafan
Landsholdsspiller

« Svar #141: 23 Jan 2008, 23:20 »

Det kan du have ret i, men fact er at mange af de allerbedste forsvarsspillere, spiller til grænsen og nogen gange lidt over, fx Didiar Dinard, Johnny, Magnus Jernemyr, nogle af de gamle russere og mange flere...

N17
Manager

« Svar #142: 23 Jan 2008, 23:22 »

Det kan du have ret i, men fact er at mange af de allerbedste forsvarsspillere, spiller til grænsen og nogen gange lidt over, fx Didiar Dinard, Johnny, Magnus Jernemyr, nogle af de gamle russere og mange flere...

Ja det jeg helt enig i, men synes at Johnny og Børge gør det HVER EVIG ENESTE GANG! Derfor bryder jeg mig ikke om de to. De andre gør det indimellem - det korrekt. Men det sker for selv den bedste!

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Romafan
Landsholdsspiller

« Svar #143: 23 Jan 2008, 23:26 »

Ja det jeg helt enig i, men synes at Johnny og Børge gør det HVER EVIG ENESTE GANG! Derfor bryder jeg mig ikke om de to. De andre gør det indimellem - det korrekt. Men det sker for selv den bedste!

Jeg syntes egentlig selv bare at det er sjovt at følge en spiller, som Johnny, men nu har jeg også selv spillet Håndbold i 8 år og personligt elsker jeg også at dele nogle madder ud... Der findes ikk noget bedre end når man får sat en rigtig god lovlig takling ind, men hvor man kan se på manden at den gjorde sku ondt...

Red love
Gæst

« Svar #144: 23 Jan 2008, 23:48 »

Dejlig kamp i dag, holder vi det niveau er jeg overbevist om vi bliver europamestre. Vores forsvar og målmand, er på et helt outstanding niveau, og vores angreb er mere end fornuftigt. At slå Hold så gode som Polen, og Kroatien med 10 mål, det burde altså ikke kune lade sig gøre.. Og sætter virkelig vores nuværende niveau i relief.

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at sverige slog tyskland i morgen. Så vi kan få en lidt blødere semifinale, før det går løs i en finale mod enten Kroatien eller Frankrig.
« Seneste Redigering: 23 Jan 2008, 23:55 af Red love » Logged

Metsu1
Manager

« Svar #145: 23 Jan 2008, 23:57 »

Dejlig kamp i dag og jeg er helt enig i, at Børge og Johnny er nogle svin på en håndboldbane.

Jeg kan simpelthen ikke fordrage dem og jeg synes bestemt ikke, at der er nogle af de danske spillere, der er i nærheden af at spille så svinsk som de to.

Vi glemmer en spiller som tyske Roggisch, der jo nærmest er direkte sindsyg på en håndboldbane

Lill-Zlatan
Gæst

« Svar #146: 24 Jan 2008, 00:08 »

Roggisch burde ikke spille håndbold .. Grin
fantastisk af slovenien Opstemt

N17
Manager

« Svar #147: 24 Jan 2008, 07:01 »

Lad os lige kigge situationerne igennem, som vi kan komme i.

Sejr til os over Slovenien vil sende os i semifinalen som etter uanset resultatet af den anden kamp.

En norsk sejr, og et nederlag til Slovenien vil sende Norge videre som etter, men vil så efterlade tre hold på seks point, hvorfor vi så skal til at regne på det. Der skal tages resultaterne indbyrdes mellem de tre.

Slovenien 24 - 29 Kroatien
Danmark 30 - 20 Kroatien
Slovenien 27 - 24 Danmark(tænkt resultat)

Dermed vil Danmark ende med en målscore der hedder +7 indbyrdes, men Kroatien vil have -5 og Slovenien -2. Det vil sende Danmark videre på bedre indbyrdes end Kroatien og Slovenien. Altså kan vi overleve med et nederlag, hvis Norge vinder.

En kroatisk sejr over Norge, og samtidig nederlag til os mod Slovenien, vil sende Kroatien og Slovenien videre. Med Kroatien som vinder med flest point, og Slovenien bedre end os indbyrdes.

Men lad os da selv klare det med en sejr, som vil sende os over som etter uanset resultatet i den anden kamp. En uafgjort vil med stor sandsynlighed sende os i kløerne på franskmændene, som har virket utrolig stærke!

Hvis Danmark taber, og Norge vinder, så kan vi stadig gå i semifinalen, dog som toer, med et nederlag på 7(!) mål!

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Fredi
Førsteholdsspiller

« Svar #148: 24 Jan 2008, 09:42 »

Det bliver spændende i aften, dog regner jeg med en dansk sejr.
jeg tror på medaljer, men guldet bliver meget svært.
frankrig virker vanvittigt stærke.

Flaekbuks
Ynglingespiller

« Svar #149: 24 Jan 2008, 16:26 »

lad os gå ind og vinde iaften
om vi så skal møde tyskland eller sverige?
bare ikke 2'er i gruppen så vi møder Frankrig, lad os gemme dem til sidst

FCK!
ARSENAL!
BAYERN MUNCHEN!
UDINESE!

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 22 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010