home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 18:38:20 AlexBrod Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
30 Okt 2024, 07:58 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23445
  0 Brugere, 858 Gæster Online.

Nyeste Bruger: AlexBrod
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Håndbold tråden
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 22 Udprint
Forfatter Emne: Håndbold tråden  (Læst 83628 gange)
Red love
Gæst

Sv: Håndbold tråden
« Svar #60: 15 Dec 2007, 18:53 »

så er det som forventet finale mellem Norge og Tyskland.

JimmyGP
Manager

« Svar #61: 15 Dec 2007, 19:03 »

så er det som forventet finale mellem Norge og Tyskland.

Du mener vel Norge og Rusland??

- Veni, vidi, vici -

Red love
Gæst

« Svar #62: 16 Dec 2007, 12:34 »

jo Norge Rusland i finalen selvfølelig...Skal dog faktisk ikke selv se den, da der lige er et par engelske fodbold kampe der er vigtige..

arsenalistic
Manager

« Svar #63: 16 Dec 2007, 12:35 »

Ja, håndbold må vige for SUPERSUNDAY!

Go you Gunners!

Red love
Gæst

« Svar #64: 16 Dec 2007, 20:21 »

Så blev Rusland verdensmestre, som forventet vel. Tyskerne tog bronze, og Norge måtte nøjes med sølv.

Altid FCK
Manager

« Svar #65: 16 Dec 2007, 20:22 »

Gode resultater da jeg hader Norge og Rumanien

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

JimmyGP
Manager

« Svar #66: 16 Dec 2007, 20:25 »

At Rusland vinder er helt okay.. de kan sgu stille 2 hold, som kunne mødes i finalen.. Men jeg havde håbet på Rumænien ville da Bronzen.. godt man ikke fik oddset.. Wink

- Veni, vidi, vici -

LosCules
Gæst

« Svar #67: 16 Dec 2007, 21:12 »

Jeg må indrømme, jeg ikke rigtigt har fulgt med denne gang, da Danmark ikke var med, og det plejer egentlig at være forudsætningen for, at jeg følger med. Derudover er jeg mere til mandehåndbold, da det imo er lidt sjovere end det der tøsenoget Wink... Er mandelandsholdet egentlig kvalificeret til EM i januar/februar?

Red love
Gæst

« Svar #68: 16 Dec 2007, 21:15 »

Jeg må indrømme, jeg ikke rigtigt har fulgt med denne gang, da Danmark ikke var med, og det plejer egentlig at være forudsætningen for, at jeg følger med. Derudover er jeg mere til mandehåndbold, da det imo er lidt sjovere end det der tøsenoget Wink... Er mandelandsholdet egentlig kvalificeret til EM i januar/februar?
Ja altså herre håndbold er lidt skæggere. Pointen med piger i korte shorts er hellere ikke rigtigt eksisterende, da flertallet af spillerne enten er grimme, eller lebber, eller begge dele..

Yes cules vi er med, og vi går efter guldet Wink Wilbek mener ihvertfald vi vinder, og han da noget at have det i Smiley

United-styrer
Gæst

« Svar #69: 16 Dec 2007, 21:17 »

Ja, og blandt de absolutte favoritter til at vinde guld. Det ville også være på tide, når vi nu har haft så fantastisk et hold i så mange år.

Altid FCK
Manager

« Svar #70: 19 Dec 2007, 18:30 »

Mig og mit hold skal snart til verdens største håndboldstævne i Lund (vi et 12 år)

Vi har så lige lavet denne fløjskrigning som vi kalder "Fanta Funky" ("FF")

Mine dumme holdkammerater og jeg skal finde på et navn når vi skal køre den i en side i stedet for "Fanta Funky højre".

Mit bud er at højre det er København for det ligger mod øst, og venstre er Jylland for det ligger mod vest.

Men jeg tlivler på at mine dumme holdkammerater kan huske det så jeg vil bede om hjælp.....
Find navne til højre og venstre som alle forstår og som man nemt kan huske.

Tak på forhånd

Altid FCK
Manager

« Svar #71: 19 Dec 2007, 19:51 »

Ingen bud?Huh

7kfum
Gæst

« Svar #72: 19 Dec 2007, 19:57 »

Ja altså herre håndbold er lidt skæggere. Pointen med piger i korte shorts er hellere ikke rigtigt eksisterende, da flertallet af spillerne enten er grimme, eller lebber, eller begge dele..

Yes cules vi er med, og vi går efter guldet Wink Wilbek mener ihvertfald vi vinder, og han da noget at have det i Smiley

Ja hvad sker der? Så troede man endelig man havde fundet en lækker håndboldtøs (Mia Hundvin) og så er hun lebbe  Forlegen

Red love
Gæst

« Svar #73: 19 Dec 2007, 20:06 »

Ja hvad sker der? Så troede man endelig man havde fundet en lækker håndboldtøs (Mia Hundvin) og så er hun lebbe  Forlegen
Camilla Andersen, har nu også alle dage været lidt af en hottie, så svært at bebrejde hende det.. Smiley

Men vil faktisk korrigere dig lidt, Mia Hundvin er hvad man kalder biseksuel.. Da hun efter endt forhold, med føromtalte camilla andersen, fandt sig en mand til at gøre hende lykkelig..

KF
Landsholdsspiller

« Svar #74: 19 Dec 2007, 20:08 »

Camilla Andersen, har nu også alle dage været lidt af en hottie, så svært at bebrejde hende det.. Smiley

Men vil faktisk korrigere dig lidt, Mia Hundvin er hvad man kalder biseksuel.. Da hun efter endt forhold, med føromtalte camilla andersen, fandt sig en mand til at gøre hende lykkelig..

Camilla Andersen har sgu da aldrig nogensinde været en hottie!?

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 22 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010