home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
24 Nov 2025, 20:06 Broen13 Blogs #17 Youth to Gold
24 Nov 2025, 13:38 Broen13 Klubsøgnin... Girondins de Bordeaux
23 Nov 2025, 16:15 simmy1 Blogs Et nyt kapitel på 10’eren
23 Nov 2025, 15:24 Broen13 Klubsøgnin... SC Braga
21 Nov 2025, 20:20 g00n Blogs Minimalistic 2020
21 Nov 2025, 08:49 Broen13 Klubsøgnin... 1860 München
20 Nov 2025, 15:05 Broen13 Klubsøgnin... River Plate
Antal Registrerede Brugere: 23182
  0 Brugere, 523 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kathli
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Din første sæson
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Din første sæson  (Læst 1204 gange)
Rossonero
Gæst

Din første sæson
« : 21 Nov 2007, 15:47 »

Starten i et klubhold, er altid spændene. Man tager et hold, får leveret nogen forventninger, som man skal forsøge at opfylde. Der må efterhånden være mange, der har spillet én sæson frem i spillet med en klub, som i her kan dele med andre. I kan vælge at gøre det kort, eller komme med et længere resume over den første sæson i din klub.

*screenshots er tilladt.

wirenfeldt
Gæst

Sv: Din første sæson
« Svar #1: 21 Nov 2007, 15:51 »

Jeg startede rimelig godt med FCK.. I mine første 2 venskabskampe tog jeg imod Rangers og Lyon.
Rangers-kampen endte 3-3 og Lyon vandt jeg over med hele 5-2! Det var fedt Smiley Ligger nummer 2 i SAS-ligaen med 1 point op til Lyngby. Jeg kom ikke med i CL, fordi Wendt, Gravgaard, Hansen, Zanka og Niclas Jensen var skadet. :S Hangeland har jeg desuden solgt.. Så der gik det sgu galt i forsvaret Smiley

camber
Ynglingespiller

« Svar #2: 21 Nov 2007, 15:58 »

Jeg valgte FCM et potientielt titelhold.

Jeg røg ud i første runde af Uefa Cuppen til Zenit Peterburg
Røg ud til Brann i semifinalen i Royal League
Røg ud til OB i semifinalen i DONG Cuppen  Sur
Jeg blev fik en meget skuffende 4. plads i Suppen  Sur

En ekstremt skuffende sæson. Jeg fik dog lavet et par røverkøb, som jeg solgte for en del penge. Bla. Mika Aäritalo til Ajax for 80 mil  Opstemt.

Lige pt. går det ud over alt forventning i midten af 2.sæson  Opstemt uha det er nice

I'am Man U 'til I die, I'am Man U 'til I die, I know I am, its true I'am, I'am Man U 'til I die

Fredborg
Lilleputspiller
*

« Svar #3: 22 Nov 2007, 01:15 »

Jeg valgte PSG , hvor man i begyndelse for en 3-årig plan om at blive titeludfordrer . .
Jeg lagde så ud med at spille mod Lyon , hvor man virkelig fik testet sit hold , havde lejet Johnny Evans fra Man Utd og Danijel Ljuboja fra Stuttgart .
Lyon viste sig at være en nem mundfuld som jeg nemt slog 4-1 , hvilket tydede på en fabeagtig sæson , hvilket det også blev . .
Udover al forventning vinder jeg ligaen med et enkelt point foran Toulouse Smiley ,
Ryger desværre ud af på den franske liga og pokalturnering , men ikke ringe at vinde ligaen . . Hvilket jeg kun kan takke en solid defensiv fra Evans Smiley , kan anbefales . .

ligger også lige et Screenshot af tabellen . . . Wink

Graff
Gæst

« Svar #4: 23 Nov 2007, 20:23 »

Startede med Næstved i 1 div.

De har rigtig dårlig økonomi men ved vinter pausen lå jeg fandme nr 3

Er lig blevet færdig med sæsonen og blev sgu nr.1 foran SønderjyskE med 1 point.

Blive tough i superligaen.

BTW ved ikk om det er på en anden tråd men har i haft problemer med EM??

Har ingen af de hold, som rent faktisk har kvalificeret sig, med. Har hold som N.Irland, San Marino, Luxembourg og andre hold som absolut ikk var i nærheden af at kvalificere sig...

fjedder
Førsteholdsspiller

« Svar #5: 23 Nov 2007, 20:27 »

Startede med Næstved i 1 div.

De har rigtig dårlig økonomi men ved vinter pausen lå jeg fandme nr 3

Er lig blevet færdig med sæsonen og blev sgu nr.1 foran SønderjyskE med 1 point.

Blive tough i superligaen.

BTW ved ikk om det er på en anden tråd men har i haft problemer med EM??

Har ingen af de hold, som rent faktisk har kvalificeret sig, med. Har hold som N.Irland, San Marino, Luxembourg og andre hold som absolut ikk var i nærheden af at kvalificere sig...

det er fordi du bruger en no cd crack

Graff
Gæst

« Svar #6: 23 Nov 2007, 20:37 »

Det er løgn ikk. Har to pc'er men spiller mest på min bærbare. Problemet var så bar et jeg lånte den til en kammerat med FM i og dl'ede så en no-cd crack til den. Hvis jeg nu afinstallerer det og geninstallerer det, og så selvfølgelig bruger den rigtige cd, vil mit save-game så være reddet eller er det for sent??

Marchang
Landsholdsspiller

« Svar #7: 23 Nov 2007, 21:18 »

Du kan jo bare tage dit savegame og gemme det  et andet sted.

C:\Documents and Settings\HP_Administrator\My Documents\Sports Interactive\Football Manager 2008\games

Derinde burde dit save game ligge.

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

U-4-E
Manager

« Svar #8: 23 Nov 2007, 21:40 »

Min første fuldendte sæson var med Man Utd, og det blev en rigtig god sæson.

Det blev til sejr i både Community Shield og Carling Cuppen, mens at overbevisende hjemmebanespil førte til sejr i ligaen. Jeg måtte dog se mig slået ud i semifinalen i både FA Cuppen og CL. I FAC mod Aston Villa og i CL efter en skuffende hjemmebanepræstatio n  mod Lyon.

Det blev til køb af bla. Marcelo, Adriano og Silva, mens at N. Vidic blev solgt til AC Milan.

Desuden er 2. sæson også startede rigtig godt med endnu en sejr i Community Shield

Ind er kommet bla. M. Richards, G. Buffon og S. Agüero, men til gengæld er bla. Nani, Anderson, G. Piqué, C. Tevez, Marcelo og B. Foster solgt.

fjedder
Førsteholdsspiller

« Svar #9: 24 Nov 2007, 10:04 »

Det er løgn ikk. Har to pc'er men spiller mest på min bærbare. Problemet var så bar et jeg lånte den til en kammerat med FM i og dl'ede så en no-cd crack til den. Hvis jeg nu afinstallerer det og geninstallerer det, og så selvfølgelig bruger den rigtige cd, vil mit save-game så være reddet eller er det for sent??

nej det er ikke løgn Wink jeg ved ikke om du kan redde dit save ved at geninstallere, men tror det ikke. men du kan jo prøve og så gå på ferie indtil næste slutrunde og se hvad der sker.

Pollebolle
Gæst

« Svar #10: 24 Nov 2007, 10:12 »

FCK, et fantastisk hold som det kørte for mig med! Vandt stort, dog måtte jeg i vinterpausen sælge Hangeland og Hutchinson pga ønske om større klub, Det gjorde ikke det store og vandt som sagt overbevisende, så blev det sommer igen, og jeg skiftede til Aab! hvor jeg vandt 2 ligakamp mod FCK 3-1 Peace Vandt den Danske cup med FCK og intet andet, ligenu ligger jeg nummer 3 med Aab. Smiley Opstemt

pallestar
Reserveholdsspiller

« Svar #11: 24 Nov 2007, 13:41 »

Er netop blevet færdig med 2. sæson i BIF. Første sæson gav en 2. plads og en pokal sejr. Derudover blev der tjent penge! Mika Ääritalo og Jukka Lehtovaara blev købt ind for sammenlagt under 1 mill. og solgt for sammenlagt 135 mill. plus videresalgs % - Mine bedste indkøb i 1. sæson var helt klar: Pablo Piatti, Yegor Filipenko, Angelo. Gabriel Torje & Dmitry Molosh.
I 2. sæson hev jeg The Double hjem!!! Kom desværre ikke med i UEFA cuppen. Valgte at ansætte Basile Boli som spejder og sendte ham til sydamerika efter EU spillere. Det har foreløbigt givet en del billige talenter. Nogle gratis som så hurtigt kan sælges videre med en god fortjeneste ;-) Midt i sæsonen fik jeg Jozy Altidore som nok skal blive en stor gevinst. Derudover kommer Guy Asulin inden sæson 3! Pr. 01.07.09 har jeg købt for 139 mill. og solgt for 254,5 mill. Inden sæson 4 kommer der flere talenter fra Sydamerika - de skal dog lige være gamle nok...

FM2017 Crewe
Sæson 1: vinder League two
Sæson 2: vinder League one
Sæson 3: vinder Championship
Sæson 4: nr 10 i PL
Sæson 5: nr 3 i PL
Sæson 6: nr 5 i PL - Vinder EFL Cup & CL
Sæson 7: nr 4 i PL. Vinder EFL Cup, FA Cup, CL & VM for klubhold

FredrikLeander
Gæst

« Svar #12: 24 Nov 2007, 13:48 »

Er netop blevet færdig med 2. sæson i BIF. Første sæson gav en 2. plads og en pokal sejr. Derudover blev der tjent penge! Mika Ääritalo og Jukka Lehtovaara blev købt ind for sammenlagt under 1 mill. og solgt for sammenlagt 135 mill. plus videresalgs % - Mine bedste indkøb i 1. sæson var helt klar: Pablo Piatti, Yegor Filipenko, Angelo. Gabriel Torje & Dmitry Molosh.
I 2. sæson hev jeg The Double hjem!!! Kom desværre ikke med i UEFA cuppen. Valgte at ansætte Basile Boli som spejder og sendte ham til sydamerika efter EU spillere. Det har foreløbigt givet en del billige talenter. Nogle gratis som så hurtigt kan sælges videre med en god fortjeneste ;-) Midt i sæsonen fik jeg Jozy Altidore som nok skal blive en stor gevinst. Derudover kommer Guy Asulin inden sæson 3! Pr. 01.07.09 har jeg købt for 139 mill. og solgt for 254,5 mill. Inden sæson 4 kommer der flere talenter fra Sydamerika - de skal dog lige være gamle nok...

Ganske flot!

Må man se SS af dit hold?

pallestar
Reserveholdsspiller

« Svar #13: 24 Nov 2007, 14:07 »

Ganske flot!

Må man se SS af dit hold?

således vil assisten manager sætte holdet lige pt. kommer med nyt SS når vinduet er lukket om små 2 måneder. Det er jo nu det er sjovt ;-)

FM2017 Crewe

pallestar
Reserveholdsspiller

« Svar #14: 24 Nov 2007, 14:12 »

Titi var også et af de bedre køb som jeg glemte at nævne. Kostede 30 mill. og fik, at min scout, 1 stjerne mere end Breno

FM2017 Crewe

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010