home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Maj 2025, 22:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 594 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Danmarks Nye Landstræner
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Danmarks Nye Landstræner  (Læst 8222 gange)
Thore
Manager

Sv: Danmarks Nye Landstræner
« Svar #15: 20 Nov 2007, 21:13 »

Det skal for guds skyld ikke være Elkjær, kan godt huske da han var træner for Silkeborg !!
Kan rigtig godt lide Ebbe Sand, men tror nu lige han skal prøve at være træner først  Smiley

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

LosCules
Gæst

« Svar #16: 20 Nov 2007, 21:18 »

Absa@ Du kender ikke Co Adriaanse, så ham skal vi ikke ha'! crazy

Jeg er rimelig blank her faktisk. Er bare overbevist om, at Morten Olsen skal ud. Så har man - forhåbentlig - kompetente folk i DBU, der kan klare opgaven. Men første indskydelse ville have været FC Midtjyllands Erik Rasmussen eller Morten Wieghorst. Sidstnævnte har dog lige forlænget med FCN, hvorfor han ikke er helt realistisk.

Thore
Manager

« Svar #17: 20 Nov 2007, 21:20 »

Jeg ville ikke have noget i mod Erik Rasmussen, ham kan jeg virkelig godt lide, om han ville være god som landstræner ved jeg dog ikke.

Ove Christensen er også en utrolig spændende træner.
Eller hvad med Faxe hvis han bliver træt af Spanien?

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Red love
Gæst

« Svar #18: 20 Nov 2007, 21:22 »

Jeg er rimelig blank her faktisk. Er bare overbevist om, at Morten Olsen skal ud. Så har man - forhåbentlig - kompetente folk i DBU, der kan klare opgaven. Men første indskydelse ville have været FC Midtjyllands Erik Rasmussen eller Morten Wieghorst. Sidstnævnte har dog lige forlænget med FCN, hvorfor han ikke er helt realistisk.
Erik Rasmussen er også meget spændene, en rigtig moderne træner. Også i forhold til mandskabspleje, ville blive lidt af en revolution hvis han blev ansat.

Den med Wieghorst er jeg altså lige nød til at angribe igen. Drenge i tror da for fanden ikke at det han forlænger med FCN betyder noget som helst? Han regner selvfølelig ikke med at blive landstræner, hvorfor han forlænger.
Men hvis DBU endelig skulle ringe, altså så er hans papir med FCN nok ikke det der vælter projektet, tror i??

GudenEricsson
Gæst

« Svar #19: 20 Nov 2007, 21:22 »

Fuck man. Har været væk i 4-5 timer, og ser denne tråd, så tror man lige at det er kommet en ny landstræner Grin

OT:
Jeg vil gerne have Michael Laudrup, som landstræner. Tror bare han er urealistisk, da han sikkert gerne vil blive i udlandet.
Ellers så jeg meget gerne Erik Rasmussen, som den nye landstræner fordi jeg mener at han vil kunne bringe noget gejst ind på banen.
Jeg tror ikke på Wieghorst pga. han gider nok ikke - han har gang i noget spændende i Farum, så tror desværre han er urealistisk. Så ham også gerne af samme grund som Erik Rasmussens.

Wonder Jones
Førsteholdsspiller

« Svar #20: 20 Nov 2007, 21:40 »

Synes Wieghorst har gjort det godt i FCN, men min favorit er Erik Rasmussen. En sympatisk og fodboldklog mand.

Dog ved jeg endnu ikke om jeg synes Hr. Olsen skal ud...

Brøndby fan til jeg dør!

Haha! Det dér, det er nice  Opstemt

absalonsen
Gæst

« Svar #21: 20 Nov 2007, 21:45 »

Nu kan jeg jo ikke sidder og sige, om jeg syntes han skal være eller ej, når jeg ikke kender ham. Derfor tager jeg ham egentligt heller ikke med i mit indlæg.

absalonsen
Gæst

« Svar #22: 20 Nov 2007, 21:47 »

Erik Rasmussen er også meget spændene, en rigtig moderne træner. Også i forhold til mandskabspleje, ville blive lidt af en revolution hvis han blev ansat.

Den med Wieghorst er jeg altså lige nød til at angribe igen. Drenge i tror da for fanden ikke at det han forlænger med FCN betyder noget som helst? Han regner selvfølelig ikke med at blive landstræner, hvorfor han forlænger.
Men hvis DBU endelig skulle ringe, altså så er hans papir med FCN nok ikke det der vælter projektet, tror i??

Tjo.. Han har jo kontrakt med FCN og underskrevet aftalen med dem. Så han skifter bare ikke lige fra den ene dag til den anden, medmindre FCN og DBU bliver rigtig hurtigt enige eller der er en form for klausul i kontrakten. Jeg tror FCN er ret interesseret i, at beholde ham.
« Seneste Redigering: 20 Nov 2007, 21:52 af Absalonsen » Logged

Red love
Gæst

« Svar #23: 20 Nov 2007, 21:50 »

Tjo.. Han har jo kontrakt med FCN og underskrevet aftalen med dem. Så han skifter bare ikke lige fra den ene dag til den anden, medmindre FCK og DBU bliver rigtig hurtigt enige eller der er en form for klausul i kontrakten. Jeg tror FCN er ret interesseret i, at beholde ham.
Først, selvom FCK er magtfulde, så får de nok ikke indflydelse i denne sag Wink hehe.. Men ja tror nu sagtens det bliver løst hvis DBU peger på Wieghorst..

JML
Reserveholdsspiller

« Svar #24: 20 Nov 2007, 21:53 »

man kan da evt. ansætte en Wieghorst på deltid. så han både kan arbejde i FCN og i DK

Rossonero
Gæst

« Svar #25: 20 Nov 2007, 21:55 »

man kan da evt. ansætte en Wieghorst på deltid. så han både kan arbejde i FCN og i DK

Tror jeg ville være et elendigt valg.

Når man er landstræner imo, skal man være fuld koncentreret, især i den situation vi sidder i. Og det tror jeg ikke at en "ny" træner som Wieghorst, kan håndtere.

JimmyGP
Manager

« Svar #26: 20 Nov 2007, 21:57 »

Tror jeg ville være et elendigt valg.

Når man er landstræner imo, skal man være fuld koncentreret, især i den situation vi sidder i. Og det tror jeg ikke at en "ny" træner som Wieghorst, kan håndtere.

Helt enig.. Der går for meget FM i at have "dobbelt-job".. hvis han skal være landstræner skal han sige op i FCN..

- Veni, vidi, vici -

Zone 43
Manager

« Svar #27: 20 Nov 2007, 21:58 »

Og så en Ebbe Sand som fuldtids ass. for ham. Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

absalonsen
Gæst

« Svar #28: 20 Nov 2007, 22:01 »

Enig med Rosso og JG. Vi er meget utilfredse med MO og en afløser skal altså være fuldt koncentreret og kun have fokus på landsholdet. Dumt hvis det skal deles 50 50. Han kan kun have ét job!

Red love
Gæst

« Svar #29: 20 Nov 2007, 22:12 »

Yes, kan se ingen nævner nogle udlændninge, eller "nye" navne. Hvilket ærger mig lidt, så vil da selv prøv at komme med et par bud, på hvem det evt. Kunne være.

Den Fantastiske/ Lidt urealistiske: Martin Jol, arbejdsløs efter at blevet fyret i Tottenham. Meget Begejstre for Arnesen måske det kunne hjælpe. Derudover en god kapacitet, der står for god fodbold. Hvis så DBU gav lidt los, og tilbød ham en ordentlig pose penge, måske han så ville takke ja.

Den solide : Ralf Ragnick, tidliger Schalke 04, nu Hoffenheim i den næst bedste tyske. En træner med meget taktisk substans, og bredt anerkendt for sin fodboldindsigt. Har også kendskab til flere danske fra sin Schalke tid.
Mon ikke han kunne lokkes med et landstrænerjob i DK?

Den kontroversielle: Lothar Matthäus. Fodboldlegende, med KÆMPE ego.
Haft en hel del jobs i hans hidtil korte træner karierre. Blev senest fyret i Salzburg efter uoverenstemmelser med Trappatoni. Har tidligere bl.a. stået i spidsen for Ungarn, så må betegnes som meget realistisk han ville takke ja hvis DBU ringede.

Hvad siger i til det..?
« Seneste Redigering: 20 Nov 2007, 22:17 af Red love » Logged

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010