home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:30:07 EarnestGet Baren Fodbold Podcasts
I dag kl. 08:58:58 Lhanesag Baren FmFreaks NFL Fantasy 2022
21 Jun 2026, 17:41 JG v25 Fodbold VM2026 - Holdet.dk
15 Jun 2026, 19:34 g00n Baren Spiller du på et instr...
10 Jun 2026, 15:20 Broen13 Blogs #74 Youth to Gold
10 Jun 2026, 10:11 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
26 Maj 2026, 18:10 szukizek Challenges The real Sir Alex Ferg...
Antal Registrerede Brugere: 23539
  1 Bruger, 1071 Gæster Online.

Indlæg: 1133930 over 31467 Emner
Nyeste Bruger: godrejcoimbatore
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Kategori: Supertipperen
| | | |-+  Supertipperen- chat
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 43 Udprint
Forfatter Emne: Supertipperen- chat  (Læst 159533 gange)
Webber-XX
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Suppertipperen- chat
« Svar #60: 18 Nov 2007, 21:13 »

Hvor ser man ens resultat ..?
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

-KNM-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Suppertipperen- chat
« Svar #61: 18 Nov 2007, 21:14 »

Logged

njandersen
Gæst
 
Sv: Suppertipperen- chat
« Svar #62: 18 Nov 2007, 21:17 »

Igen, det ville være super hvis i kunne få lavet en menu for supertipperen her på siden.. Måske i stedet for menuen "fifa world cup" som jeg ikke har nogen ide om hvorfor er her.. hehe
Logged

Red love
Gæst
 
Sv: Suppertipperen- chat
« Svar #63: 18 Nov 2007, 21:18 »

blablablabla..... you wish.

Jeg gør ved dig, hvad jeg gjorde i ved min modstander i PL. Du bliver jordet.
Wee´l see, wee´l see.. hehe..
 
  Men lige noget andet, kan se at et par stykker inklusiv TheMictrix selv ikke har sat sikre kampe, nogen der ved hvad det skyldes..? er der ikk sikre kampe i den næste runde..?

  Nå ja, kun dem som er med i cuppen der skal bruge at skrive S1-S7, doh! Men lader lige indlægget være, til andre der skulle komme i tvivl.. Smiley
« Seneste Redigering: 18 Nov 2007, 21:21 af Red love » Logged

Webber-XX
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Suppertipperen- chat
« Svar #64: 18 Nov 2007, 21:22 »

Tak - er 4-4 godt eller dårligt ..? Peace
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

njandersen
Gæst
 
Sv: Suppertipperen- chat
« Svar #65: 18 Nov 2007, 21:25 »

Det er et X.. vel fint nok Smiley
Logged

Red love
Gæst
 
Sv: Suppertipperen- chat
« Svar #66: 18 Nov 2007, 21:47 »

@ El Guapo: Skal det ikke være:

Vedr. kampen mellem FC Barcelona – Huelva så er den sat som Handicap, dvs:
1 = Barcelona vinder med 3 eller flere mål



Det må vel være sådan det er, når der står: FC Barcelona – Huelva (0-2) ikk?

Logged

ElGuapo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Suppertipperen- chat
« Svar #67: 18 Nov 2007, 21:58 »

@ El Guapo: Skal det ikke være:

Vedr. kampen mellem FC Barcelona – Huelva så er den sat som Handicap, dvs:
1 = Barcelona vinder med 3 eller flere mål



 Det må vel være sådan det er, når der står: FC Barcelona – Huelva (0-2) ikk?

 

Jow, men den tidligere formulering, der nu er korrekt, kunne give anledning til misforståelser.

Jeg undskylder mit fejlplacerede  indlæg i kamptråden:-/

*TiggeTrygleOmTilgivelseLyde*
Logged

GudenEricsson
Gæst
 
Sv: Suppertipperen- chat
« Svar #68: 18 Nov 2007, 22:28 »

Fedt der kom en underkatagori med "supertipperen" Thumbs Up
Logged

Gosu_power
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Suppertipperen- chat
« Svar #69: 18 Nov 2007, 22:45 »

Hvorfor er der ingen der har valgt straffespark i 2 runde??
Logged

George Gillet: »Hvis Rafa (Liverpool-manager Rafael Benitez) siger, han ønsker at købe Snoogy Doogy, har han vores fulde støtte«. Grin

kfuglsang
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Suppertipperen- chat
« Svar #70: 18 Nov 2007, 22:47 »

Hvorfor er der ingen der har valgt straffespark i 2 runde??
Gad jeg faktisk også godt vide....
Logged


N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Suppertipperen- chat
« Svar #71: 18 Nov 2007, 22:49 »

Det kun dem der stadig er med i pokalen, som der skal vælge straffespark Opstemt
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

ydersog
Gæst
 
Sv: Suppertipperen- chat
« Svar #72: 18 Nov 2007, 22:51 »

Må jeg komme med et foreslag?

Hvis nej, så gør jeg det alligevel crazy

Hvis en kamp ender 0-0 (pga. manglende tip fra begge spillere) synes jeg man skal tildele begge spillere 0 point som en "straf".

Er det en idé?
Logged

Gosu_power
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Suppertipperen- chat
« Svar #73: 18 Nov 2007, 22:51 »

Fandt jeg også lige ud af Wink

er der ikke en eller anden måde hvor man lettere kan se hvad modstanderen har tippet
Logged

George Gillet: »Hvis Rafa (Liverpool-manager Rafael Benitez) siger, han ønsker at købe Snoogy Doogy, har han vores fulde støtte«. Grin

Twajz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Suppertipperen- chat
« Svar #74: 18 Nov 2007, 23:40 »

Jeg ville bare lige sige undskyld for at glemme første runde.. har haft rigeligt travlt på det sidste... så.. sorry,,, men har netop postet for anden runde... så nu krydser jeg fingre Opstemt
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 43 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010