home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 15:43:13 DichaelHiz Baren cykeltøj/cykelbutikker
I går kl. 17:46:45 EarnestGet Baren NBA
21 Jun 2026, 17:41 JG v25 Fodbold VM2026 - Holdet.dk
15 Jun 2026, 19:34 g00n Baren Spiller du på et instr...
10 Jun 2026, 15:20 Broen13 Blogs #74 Youth to Gold
10 Jun 2026, 10:11 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
26 Maj 2026, 18:10 szukizek Challenges The real Sir Alex Ferg...
Antal Registrerede Brugere: 23539
  1 Bruger, 924 Gæster Online.

Indlæg: 1133930 over 31467 Emner
Nyeste Bruger: godrejcoimbatore
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2023
| |-+  Kategori: Træningsbanen
| | |-+  Udfordringer med indlæg fra åbent spil og dødbolde
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Udfordringer med indlæg fra åbent spil og dødbolde  (Læst 1586 gange)
HSS2750
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Udfordringer med indlæg fra åbent spil og dødbolde
« : 06 Mar 2023, 21:14 »

Mit nuværende save er med Man U, og jeg benytter helst en offensiv 4-2-3-1 formation med boldbesiddelse i fokus, hvor backerne er ultra offensive, og skal levere en masse indlæg i offensiven.

Med tanke på det, skifter jeg formation (fra 4-2-3-1 til 5-2-3/3-4-3) efter ca. 10 kampe, og havde før dette kun tabt 1 og havde 3-4 uafgjorte. Kampene med 5-2-3/3-4-3 (de næste ca. 6) fik jeg kun 2 points, og valgte derfor at gå tilbage til den oprindelige taktik.

Er det fordi, jeg skal benytte kantspil, og ikke kontroller boldbesiddelse, hvis jeg vil have flere indlæg fra (wing)backerne/kanterne?



En anden ting ved det taktiske, der frustrerer mig, er dødbolde. Jeg har endnu ikke formået at gennemskue, hvordan jeg bruger dødboldene via taktikskærmen optimalt. Når dødboldstageren udskiftes, og jeg ikke selv manuelt bytter rundt på spillerne, bliver det mere eller mindre tilfældigt hvor spillerne placerer sig ved dødbolde.

Har du, eller andre, et godt råd her?

Ps. Jeg har spillet både FM og CM, så betragter ikke mig selv som newbie, men jeg kan simpelt hen ikke finde ud af det med de dødbolde. Hjælp!!
Logged

Husk fortiden, lev i nutiden, skab fremtiden!

Altid ytringsfrihed, aldrig ytringspligt!

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010