home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 17:00:58 Shanesag Fodbold Atlético Madrid tråden
21 Jun 2026, 17:41 JG v25 Fodbold VM2026 - Holdet.dk
15 Jun 2026, 19:34 g00n Baren Spiller du på et instr...
10 Jun 2026, 15:20 Broen13 Blogs #74 Youth to Gold
10 Jun 2026, 10:11 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
26 Maj 2026, 18:10 szukizek Challenges The real Sir Alex Ferg...
14 Maj 2026, 14:42 warmon Blogs [38] Mit AS Roma-event...
Antal Registrerede Brugere: 23534
  0 Brugere, 1155 Gæster Online.

Indlæg: 1133929 over 31467 Emner
Nyeste Bruger: arweqah
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Esbjerg fB
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Esbjerg fB  (Læst 8702 gange)
Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Esbjerg fB
« Svar #15: 06 Jul 2013, 14:16 »

Og så blev 3. sæson også færdigspillet, og hermed stopper mit eventyr i Esbjerg.

3. sæson bød på en 2. plads i Superligaen efter at FCK langt om længe vågnede op til dåd - det til trods for, at vi fik det højeste pointtal af alle tre sæsoner. Pokalturneringen bød på endnu en triumf da Lyngby blev spillet baglæns ud af finalen med cifrene 2-6.

Jeg kom til en klub i knæ, en klub der lige var rykket op, med en økonomi der var skrantende og hvor al fokus transfermæssigt blev lagt på alene at forlænge med klubbens daværende profiler. Nu 3 sæsoner senere er der sket en kæmpe opblomstring, ikke mindst økonomisk hvor 2 x CL-gruppespil har givet et kæmpe løft. Til sammenligning var transferbudgettet dengang på under 1 mio., i den kommende sæson bliver det minimum 116 mio. DKK. Lønmæssigt er klubben også gået fra et råderum på ca. 200k pr. uge til 950k pr. uge.

Derfor er det da også et lidt svært valg bare sådan at forlade Esbjerg, der nu har Danmarks bedste trup set ud fra alder og potentiale. Til den kommende sæson har jeg således sikret klubben yderligere forstærkninger, deriblandt Kasper Lorentzen.

Hvad fremtiden nu bringer aner jeg ikke, men en ting er sikker - Esbjerg har hermed vundet en plads i mit FM-hjerte!
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Strandby
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Esbjerg fB
« Svar #16: 24 Sep 2013, 10:29 »

Er der ingen der spiller med Esbjerg i den nye update??
Logged

Tottenham Hotspur Football Club, Spurs.

To dare is to do.

COYS <3

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Esbjerg fB
« Svar #17: 24 Sep 2013, 10:43 »

Er der ingen der spiller med Esbjerg i den nye update??
Hvis jeg køber FM14, som er et stort HVIS, så regner jeg med at spille med Esbjerg til trods for jeg er AaB-fan.
Logged

welbz is dat guy

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010