home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 15:43:13 DichaelHiz Baren cykeltøj/cykelbutikker
I går kl. 17:46:45 EarnestGet Baren NBA
21 Jun 2026, 17:41 JG v25 Fodbold VM2026 - Holdet.dk
15 Jun 2026, 19:34 g00n Baren Spiller du på et instr...
10 Jun 2026, 15:20 Broen13 Blogs #74 Youth to Gold
10 Jun 2026, 10:11 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
26 Maj 2026, 18:10 szukizek Challenges The real Sir Alex Ferg...
Antal Registrerede Brugere: 23539
  0 Brugere, 1006 Gæster Online.

Indlæg: 1133930 over 31467 Emner
Nyeste Bruger: godrejcoimbatore
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Mangel på IRC channel ( Chat )
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Mangel på IRC channel ( Chat )  (Læst 1611 gange)
PF
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Mangel på IRC channel ( Chat )
« : 05 Sep 2007, 18:32 »

Heysa gutter og guttinder.

Jeg har kigget lidt rundt omkring på siden, og ret mig endelig hvis jeg tager fejl, men lige umiddelbart kan jeg se at I ikke har nogen IRC channel.

Hvordan kan dette være?

Jeg syntes da at det ville være en kanon idé at lave en IRC channel, hvor folk kan mødes og snakke om topics her på siden, eller få hjælp med det samme.

Er det mangel på frivillige der gør, at det ikke er sket? For hvis det er årsagen, vil jeg da meget meget gerne give en hjælpende hånd med, da jeg synes at dette er et kanont site.

Hilsen

Per Frederiksen "PF"
Logged

LosCules
Gæst
 
Sv: Mangel på IRC channel ( Chat )
« Svar #1: 05 Sep 2007, 18:34 »

Jo.. Det er på undernet #fmfreaks
Logged

PF
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Mangel på IRC channel ( Chat )
« Svar #2: 05 Sep 2007, 18:37 »

Jo.. Det er på undernet #fmfreaks

Ah okay. Jeg har kun kigget på Quakenet =)
Logged

Kerm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Mangel på IRC channel ( Chat )
« Svar #3: 05 Sep 2007, 20:46 »

Jo.. Det er på undernet #fmfreaks

Egentligt underligt at den ligger der, når man tænker på Blitzed er en dansk server? Huh

Kerm
Logged

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

Soccerpop
Gæst
 
Sv: Mangel på IRC channel ( Chat )
« Svar #4: 22 Okt 2007, 12:38 »

Mener det er fordi det er den mest stabile.. Eller sådan noget..
Logged

Hcan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Mangel på IRC channel ( Chat )
« Svar #5: 25 Nov 2007, 12:01 »

Hvorfor den ligger der er nok denne historie:

fra starten var der en kanal for FmDanmark(eller hvad de nu hed dengang) som hed #fodbold, skriver hed fordi jeg har på fornemmelsen den generelt er ret død at være i, det er på #fmfreaks det sker!. Men hele det crew der startede på #fmfreaks sad jo på den anden kanal og så startede man jo bare #fmfreaks og det har man bare holdt ved. Så det er sådan set grunden til det.

Og der er helt sikkert ikke andet end #fmfreaks der er er noget værd at komme på ! Smiley
Logged

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010