home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Jun 2026, 17:41 JG v25 Fodbold VM2026 - Holdet.dk
15 Jun 2026, 19:34 g00n Baren Spiller du på et instr...
10 Jun 2026, 15:20 Broen13 Blogs #74 Youth to Gold
10 Jun 2026, 10:11 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
26 Maj 2026, 18:10 szukizek Challenges The real Sir Alex Ferg...
14 Maj 2026, 14:42 warmon Blogs [38] Mit AS Roma-event...
30 Apr 2026, 22:03 szukizek Blogkonkur... 17# Arbeit, Fußball, L...
Antal Registrerede Brugere: 23538
  1 Bruger, 1166 Gæster Online.

Indlæg: 1133928 over 31467 Emner
Nyeste Bruger: JAkolSoazy
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Problemer med registrering til Champions League
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Problemer med registrering til Champions League  (Læst 700 gange)
evoker9999
Gæst
 
Problemer med registrering til Champions League
« : 02 Nov 2006, 21:31 »

Hilfe!!!!

Jeg er kommet til at sælge og release for mange af mine unge spillere i vinterpausen.
Hvad skal man gøre nå man ikke har nok spillere trænet af klubben eller i landet?

Spillet vil ikke lade mig continue og bliver ved med at sige, at jeg ikke har nok hometrained players.  Græder

PS. Jeg spiller i premier league.
Logged

Chelidze90
Gæst
 
Sv: Problemer med registrering til Champions League
« Svar #1: 02 Nov 2006, 21:40 »

Hilfe!!!!

Jeg er kommet til at sælge og release for mange af mine unge spillere i vinterpausen.
Hvad skal man gøre nå man ikke har nok spillere trænet af klubben eller i landet?

Spillet vil ikke lade mig continue og bliver ved med at sige, at jeg ikke har nok hometrained players.  Græder

PS. Jeg spiller i premier league.

Har du prøvet at gå på ferie en dag Huh
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Problemer med registrering til Champions League
« Svar #2: 02 Nov 2006, 21:42 »

Hilfe!!!!

Jeg er kommet til at sælge og release for mange af mine unge spillere i vinterpausen.
Hvad skal man gøre nå man ikke har nok spillere trænet af klubben eller i landet?

Spillet vil ikke lade mig continue og bliver ved med at sige, at jeg ikke har nok hometrained players.  Græder

PS. Jeg spiller i premier league.

Lyder som Game Over....
Logged

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Problemer med registrering til Champions League
« Svar #3: 02 Nov 2006, 21:49 »

Har du prøvet at lade computeren registrerer spillerne for dig?
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

-KNM-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Problemer med registrering til Champions League
« Svar #4: 02 Nov 2006, 21:51 »

Eller at fjerne et par førsteholdspillere, så der kommer grå spillere? er de ikke hjemmedyrkede?
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010