home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:03:38 Shanesag Baren Geninstallation af FM2020
21 Jun 2026, 17:41 JG v25 Fodbold VM2026 - Holdet.dk
15 Jun 2026, 19:34 g00n Baren Spiller du på et instr...
10 Jun 2026, 15:20 Broen13 Blogs #74 Youth to Gold
10 Jun 2026, 10:11 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
26 Maj 2026, 18:10 szukizek Challenges The real Sir Alex Ferg...
14 Maj 2026, 14:42 warmon Blogs [38] Mit AS Roma-event...
Antal Registrerede Brugere: 23537
  0 Brugere, 977 Gæster Online.

Indlæg: 1133929 over 31467 Emner
Nyeste Bruger: Jamesplupt
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Last Man Standing - og vinderen er..
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 15 16 [17] Udprint
Forfatter Emne: Last Man Standing - og vinderen er..  (Læst 48520 gange)
Frederik1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Last Man Standing 6. runde
« Svar #240: 24 Feb 2011, 23:00 »

Jamen jeg kan da så lige sige jeg vælger Shittys storbror, United.
Logged

:-)

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Last Man Standing 6. runde
« Svar #241: 27 Feb 2011, 19:31 »

Jamen jeg kan da så lige sige jeg vælger Shittys storbror, United.

Og med det valg, så skaffede du dig titlen som FMf's Last Man Standing



Lad masserne hylde Frederik1994!




og tillykke til Alfster med 2.pladsen
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Frederik1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Last Man Standing 6. runde
« Svar #242: 27 Feb 2011, 19:40 »

Fornemmer ligefrem bifaldende Wink

Nå, men det gik jo fint så :-)
Logged

:-)

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Last Man Standing - og vinderen er..
« Svar #243: 27 Feb 2011, 19:51 »

Det runger også herhjemme, så højt det lyder Wink

Der vil i øvrigt komme en Superliga-version, startende i næste weekend. Forhåbentlig vil crewet sponsere nogle freak$ i den anledning.
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Last Man Standing - og vinderen er..
« Svar #244: 27 Feb 2011, 19:52 »

Tillykke med det, Frederik. :-)
Logged

Frederik1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Last Man Standing - og vinderen er..
« Svar #245: 27 Feb 2011, 20:02 »

Det runger også herhjemme, så højt det lyder Wink

Der vil i øvrigt komme en Superliga-version, startende i næste weekend. Forhåbentlig vil crewet sponsere nogle freak$ i den anledning.

Det er da også typisk når hvor jeg endelig vinder noget, så bidrager Crewet ikke med freak$.. ;-)

Tak, JakobE!
Logged

:-)

Lasse Jatta
Gæst
 
Sv: Last Man Standing - og vinderen er..
« Svar #246: 27 Feb 2011, 20:06 »

Stort tillykke til Frederik, og glæder mig til Superliga versionen, hvor jeg vil komme skræmmende tilbage Djævel Rullende Øjne Thumbs Up
Logged

Sider: 1 ... 15 16 [17] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010