home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:38:54 OLanesag Baren Online manager spil
I dag kl. 09:30:07 EarnestGet Baren Fodbold Podcasts
I dag kl. 08:58:58 Lhanesag Baren FmFreaks NFL Fantasy 2022
21 Jun 2026, 17:41 JG v25 Fodbold VM2026 - Holdet.dk
15 Jun 2026, 19:34 g00n Baren Spiller du på et instr...
10 Jun 2026, 15:20 Broen13 Blogs #74 Youth to Gold
10 Jun 2026, 10:11 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23539
  0 Brugere, 908 Gæster Online.

Indlæg: 1133931 over 31467 Emner
Nyeste Bruger: godrejcoimbatore
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Flere penge til personale
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Flere penge til personale  (Læst 1476 gange)
AMRDK
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Flere penge til personale
« : 23 Okt 2010, 01:23 »

Hej Drenge,

hvordan for man frigjordt flere penge til at kunne hyre nye folk ind i staben? (personalet)
- udover at spørge i bestyrelsen!

Eks:
Jeg er i AaB og Kent Nielsen er interreseret i at blive assistent (!).
Dog er hans krav på 8.000 i løn, men jeg kan maksimalt give ham 6.000 og han er ikke til at rokke.

What to do?
Logged

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Flere penge til personale
« Svar #1: 23 Okt 2010, 01:31 »

der er ikke så meget at gøre. Det gælder jo det samme som med spillerne. Hvis en spiller kræver et beløb/løn på x antal kr. og du ikke har nok, så kan du jo heller ikke købe spilleren, idet lønnen ikke rækker til det.
Der er ikke meget andet for, end at forøge klubbens kapital. Ellers kunne du jo prøve at gå ind og redigere løn budgettet, så du trækker dine transfer penge over i lønnen. Det vil måske gøre sådan, at du får ekstra midler til fx løn.
Logged

Thaurat al Shabab

AMRDK
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Flere penge til personale
« Svar #2: 23 Okt 2010, 01:45 »

der er ikke så meget at gøre. Det gælder jo det samme som med spillerne. Hvis en spiller kræver et beløb/løn på x antal kr. og du ikke har nok, så kan du jo heller ikke købe spilleren, idet lønnen ikke rækker til det.
Der er ikke meget andet for, end at forøge klubbens kapital. Ellers kunne du jo prøve at gå ind og redigere løn budgettet, så du trækker dine transfer penge over i lønnen. Det vil måske gøre sådan, at du får ekstra midler til fx løn.

Tak for svaret.
Desværre er transferbudgettet = 0 kr.
- Og det eneste rigtige salgsobjekt er Ronnie Schwartz...

Men tak for hjælpen alligevel Wink
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010