Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
21 Jun 2026, 17:41
JG v25
Fodbold
VM2026 - Holdet.dk
15 Jun 2026, 19:34
g00n
Baren
Spiller du på et instr...
10 Jun 2026, 15:20
Broen13
Blogs
#74 Youth to Gold
10 Jun 2026, 10:11
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
26 Maj 2026, 18:10
szukizek
Challenges
The real Sir Alex Ferg...
14 Maj 2026, 14:42
warmon
Blogs
[38] Mit AS Roma-event...
30 Apr 2026, 22:03
szukizek
Blogkonkur...
17# Arbeit, Fußball, L...
Antal Registrerede Brugere:
23530
0 Brugere, 1233 Gæster Online.
Indlæg: 1133928 over 31467 Emner
Nyeste Bruger:
Traviscat
PROFIL
Profil for: Hamza_BIF (Vist 39168 gange)
Personlige Detaljer
FmFreaks
Bopæl
Østerbro
Tid Online ( 2717 timer og 29 minutter )
1
Køn
Mand
Loyalitet
1
Fødselsdag
3.10.154
Skribent
1
Alder
1871 år
Debattør
1
Rang
Manager
Konkurrencer
1
Email
skjult
Taktik
1
Hjemmeside
Ikke Tilgængelig
Spejder
1
Kontrakt
Type
Amatør Niveau I
Ugeløn
FM0,00 per uge
Startet
09.11.2007
Udløber
05.03.2021
Løntrin
76
FM Balance
FM1.479.453,81
Gæstebog
Indlæg til Hamza_BIF's Gæstebog (79)
Log ind for at skrive i gæstebogen
Sider:
1
...
6
7
[
8
]
9
10
...
16
NicolasFelipe
11 dec 2008
19:58
Ja, der er noget der hedder 'overnatning på hotel'.. Kender du det?
NicolasFelipe
11 dec 2008
17:58
Vi skulle overnatte ét døgn, derfor jeg først er hjemme idag..
NicolasFelipe
11 dec 2008
16:48
Ja vi mellemlandede i Tokyo, fatter ikke at man kan lave så stor en omvej!!!!
GudenEricsson
11 dec 2008
16:37
Dårlig tur Lyder det som.. hæhæhæh
NicolasFelipe
11 dec 2008
16:35
Jeg er lige kommet hjem AB, 11 timer i flyveeern, det var sgu hårdt. Jeg brækkede mig 287 gange
GE: Nej, jeg rejste onsdag, er hjemme i dag. Fejl af mig
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »