|
|
| Dato |
Forfatter |
Forum |
Emne |
|
|
|
|
|
|
Log ind for at skrive
|
|
|
Katy Perry:
Well. Så scorer vi selvfølgelig 3 mål i træk efter jeg skriver det.
|
|
|
dickos99:
Mister!
|
|
|
Katy Perry:
Det er godt nok op af bakke det her.
|
|
|
dickos99:
Sådan Green!
|
|
|
dickos99:
Kom nu lige med lidt ordentligt forsvars spil nu!
|
|
|
dickos99:
Satme også skidt, at man, som det ser ud nu, taber 2 x overtal i træk
|
|
|
Peroni21:
ind med Green Tak!
|
|
|
Katy Perry:
Landin er derimod begyndt at være knap så god.
|
|
|
dickos99:
Og Hansen viser nu, hvorfor han er en af verdens bedste"
|
|
|
dickos99:
Mads Mensah er bare ren power!
|
|
|
Spardle:
De kan gå under noget midlertidigt værk, indtil de har været her over en længere periode..
|
|
Spardle:
Arhh Skovlyst, ved heller ikke om jeg vil kalde dem for tilflyttere
|
|
|
Anfield Road:
Ifølge f. eks. DF er "danskhed" ca. ligeså definérbar som "Brøndby-ånden".
|
|
|
Skovlyst:
Så en dugfrisk asylansøger eller studerende fra udlandet er danskere? Ok
|
|
|
Spardle:
Man er dansker, fordi man er født her, eller fordi man er flyttet til.
|
|
|
Peroni21:
Man er dansker for de danske værdier. Primært pga. Lord Bendtner
|
|
|
Spardle:
Skovlyst force me to do so,
|
|
|
Skovlyst:
Log ud, Spardle.
|
|
|
Spardle:
Fugt joker aldrig, han er altid seriøs, hvordan man skal kunne tro han er LFC fan efterhånden, bliver da kun sværere.
|
|
|
g00n:
Damn. Ikke mere af den slags: Link
|
|
|
g00n:
Link
|
|
|
Gungner:
Hvad er man så dansker for?
|
|
|
Peroni21:
Smider sgu mine freak$ på DK i aften. Man er jo ikke dansker for ingenting!
|
|
|
Medina:
Du skal se AR. Det var nok en joke fra n*rden.
|
|
|
Anfield Road:
Ville da ellers gerne have været med på Wembley. Har svært ved at se det positive i at ryge ud i semifinalen.
|
|
|
Sider: 1 ... 318 319 [320] 321 322 ... 604
|
|
|
|
|
|
Seneste Nyheder
|
|
|
|
|
Stemmerne er talt op og afgørelsen er truffet!
Resultatet er blevet som følger.
På en 3 plads har vi Bubbles med 10 point På 2 pladsen med 16 point finder vi szukizek
Til sidst men vigtigst, finder vi vinderen med 22 point. Vinderen og vores nye blogmester er Broen13 og hans blog AI-Manager.
Stort tak til alle deltager, og et kæmpe tillykke til Broen13 med blogmesterskabet 2026!
Læs og kommenter denne nyhed her. ( 0 Kommentarer )
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
|
Senest aktive forumemner
|
| Dato |
Forfatter |
Forum |
Emne |
| I går kl. 17:41:28 |
JG v25 |
Fodbold |
VM2026 - Holdet.dk |
| 15 Jun 2026, 19:34 |
g00n |
Baren |
Spiller du på et instrument? |
| 10 Jun 2026, 15:20 |
Broen13 |
Blogs |
#74 Youth to Gold |
| 10 Jun 2026, 10:11 |
valverde4ever |
Pro Cycling Manager |
Cycling Career - Kan du blive stjernen? |
| 26 Maj 2026, 18:10 |
szukizek |
Challenges |
The real Sir Alex Ferguson Challenge |
| 14 Maj 2026, 14:42 |
warmon |
Blogs |
[38] Mit AS Roma-eventyr i FM26 – La Magica lever! |
| 30 Apr 2026, 22:03 |
szukizek |
Blogkonkurrencen 2026 |
17# Arbeit, Fußball, Leidenschaft - Slut |
| 30 Apr 2026, 21:37 |
Broen13 |
Blogkonkurrencen 2026 |
#31 Brighton - AI-Manager - SLUT |
| 25 Apr 2026, 09:03 |
g00n |
Blogs |
The Youth Of The Nation 3 |
| 17 Apr 2026, 09:50 |
Bubbles |
Blogkonkurrencen 2026 |
4 - Hajrá Honvéd - En ungarsk drøm |
|
|
|
|
| |
|
Hall of Fame
|
| Rang |
Navn |
Løntrin |
Ugeløn |
FM Balance |
| 1 |
Fynbo |
118 |
11.545,50 |
20.838.991,75 |
| 2 |
Brodtgaard |
120 |
13.445,20 |
18.422.839,65 |
| 3 |
BelthazorDK |
107 |
9.465,63 |
14.605.078,60 |
| 4 |
euthenasia |
97 |
6.674,38 |
9.471.546,02 |
| 5 |
g00n |
114 |
13.904,90 |
8.234.417,38 |
| 6 |
KaTaNkA |
121 |
10.253,10 |
7.358.732,05 |
| 7 |
Jharn |
114 |
10.207,00 |
6.880.877,22 |
| 8 |
TMazz |
120 |
9.782,50 |
6.402.247,24 |
| 9 |
Sunbao |
122 |
11.816,90 |
5.847.609,68 |
| 10 |
Roxer |
116 |
9.988,00 |
5.578.572,46 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
|
|
|
|