|
|
| Dato |
Forfatter |
Forum |
Emne |
|
|
|
|
|
|
Log ind for at skrive
|
|
|
Katy Perry:
Der er jo ingen der gider 3+
|
|
|
Skovlyst:
Fucking Jan Mølby. Ta'r den sædvanlige tur til 6'eren.
|
|
|
Katy Perry:
Yea. Der skulle jeg helst være fuld.
|
|
|
U-4-E:
Mellem 20:30 og 21:00, dog højst ti kampe. Link
|
|
|
Katy Perry:
Det er sgu nok for sent til at man kan bruge det som opvarmning til byen...
|
|
|
Spardle:
Sgu da en perfekt måde at varme op til byen på X. Men er det aften kampe om fredagen, eller eftermiddag?
|
|
|
Katy Perry:
Forhelvede. Vi er ude og drikke os stive om fredagen. Det har vi sgu ikke tid til.
|
|
|
Saviola:
Og nu med fredagskampe!
|
|
|
U-4-E:
Sky Sports og BT har igen sikret sig rettighederne til PL ('16-'19) Værdi af ca. 51,5 mia...
|
|
vijofrech:
Så er man sgu i Florida og hold kæft en gordita fra taco bell smager godt
|
|
|
Medina:
Bonusser er vejen tilbage.
|
|
|
Daniel Nordentoft:
Bonusser er vejen frem.
|
|
|
dickos99:
Messi vil have 5.5 mio i ugen for at skifte til mig. Jeg kan kune give 5.25..
|
|
Skovlyst:
Det er jo et ulige tal, Spardle. Kom nu ind i kamen. Men der er da sikre 3 point d. 11. februar
|
|
|
Spardle:
Ja ja, men de kunne jo ligeså godt, have lavet det til next 9 PL fixtures.
|
|
|
U-4-E:
Fordi at det er "next 8 PL fixtures".
|
|
Spardle:
Undrer mig lidt, at de ikke har smidt Everton kampen, i 33. runde oveni
|
|
Spardle:
Hvis vi får point i bare 2 af de kampe, så begynder det jo at ligge pres på de andre bundhold
|
|
Spardle:
Vi kan ligeså godt få de "hårde" kampe overstået? Om vi tager dem først eller senere, er da underordnet?
|
|
|
Caviezel:
Haha
|
|
|
U-4-E:
Link Hej Spardle.
|
|
|
g00n:
Yay, To Madeira!
|
|
|
darkalf:
Mark kerr
|
|
Saviola:
Vanden Borre!
|
|
|
Skovlyst:
Tsigalko! AWESOME
|
|
|
Sider: 1 ... 307 308 [309] 310 311 ... 604
|
|
|
|
|
|
Seneste Nyheder
|
|
|
|
|
Stemmerne er talt op og afgørelsen er truffet!
Resultatet er blevet som følger.
På en 3 plads har vi Bubbles med 10 point På 2 pladsen med 16 point finder vi szukizek
Til sidst men vigtigst, finder vi vinderen med 22 point. Vinderen og vores nye blogmester er Broen13 og hans blog AI-Manager.
Stort tak til alle deltager, og et kæmpe tillykke til Broen13 med blogmesterskabet 2026!
Læs og kommenter denne nyhed her. ( 0 Kommentarer )
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
|
Senest aktive forumemner
|
| Dato |
Forfatter |
Forum |
Emne |
| I går kl. 17:41:28 |
JG v25 |
Fodbold |
VM2026 - Holdet.dk |
| 15 Jun 2026, 19:34 |
g00n |
Baren |
Spiller du på et instrument? |
| 10 Jun 2026, 15:20 |
Broen13 |
Blogs |
#74 Youth to Gold |
| 10 Jun 2026, 10:11 |
valverde4ever |
Pro Cycling Manager |
Cycling Career - Kan du blive stjernen? |
| 26 Maj 2026, 18:10 |
szukizek |
Challenges |
The real Sir Alex Ferguson Challenge |
| 14 Maj 2026, 14:42 |
warmon |
Blogs |
[38] Mit AS Roma-eventyr i FM26 – La Magica lever! |
| 30 Apr 2026, 22:03 |
szukizek |
Blogkonkurrencen 2026 |
17# Arbeit, Fußball, Leidenschaft - Slut |
| 30 Apr 2026, 21:37 |
Broen13 |
Blogkonkurrencen 2026 |
#31 Brighton - AI-Manager - SLUT |
| 25 Apr 2026, 09:03 |
g00n |
Blogs |
The Youth Of The Nation 3 |
| 17 Apr 2026, 09:50 |
Bubbles |
Blogkonkurrencen 2026 |
4 - Hajrá Honvéd - En ungarsk drøm |
|
|
|
|
| |
|
Hall of Fame
|
| Rang |
Navn |
Løntrin |
Ugeløn |
FM Balance |
| 1 |
Fynbo |
118 |
11.545,50 |
20.838.991,75 |
| 2 |
Brodtgaard |
120 |
13.445,20 |
18.422.839,65 |
| 3 |
BelthazorDK |
107 |
9.465,63 |
14.605.078,60 |
| 4 |
euthenasia |
97 |
6.674,38 |
9.471.546,02 |
| 5 |
g00n |
114 |
13.904,90 |
8.234.417,38 |
| 6 |
KaTaNkA |
121 |
10.253,10 |
7.358.732,05 |
| 7 |
Jharn |
114 |
10.207,00 |
6.880.877,22 |
| 8 |
TMazz |
120 |
9.782,50 |
6.402.247,24 |
| 9 |
Sunbao |
122 |
11.816,90 |
5.847.609,68 |
| 10 |
Roxer |
116 |
9.988,00 |
5.578.572,46 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
|
|
|
|