|
|
| Dato |
Forfatter |
Forum |
Emne |
|
|
|
|
|
|
Log ind for at skrive
|
|
|
Sunbao:
Vi er også kun skiftet over til oneplays pt fordi vi selv løb tør for nøgler. så noget hø hvis de også er lø
|
|
|
ulle94:
Fair nok. Har ik set det med paypal. Fulgte bare linket på forsiden, der sendte mig til Oneplay. Må bare vente så.
|
|
uggibabz:
har tjekket spam, men desværre uden held
|
|
|
Hnsa:
Legend kig i spam mail evt.
|
|
|
Sunbao:
klager jeg
|
|
|
Sunbao:
oneplay kan jeg desværre ikke gøre noget ved, de må ha haft for få koder hjemme den står pt til ikke på lager så det
|
|
|
uggibabz:
Har også købt den hos jeres paypal og har heller ikke modtaget noget endnu
|
|
|
ulle94:
Jeg har købt hos Oneplay u. beta og ikke modtaget endnu, Sunbao. Brugte Visa/Dankort.
|
|
|
Sunbao:
købt via paypal hos os ?
|
|
|
legend:
Jeg har stadig ikke modtaget en serial kode, hvem skal jeg rykke i, for at modtage?
|
|
|
Cesc:
Tror det passer ret godt, fodboldfjols!
|
|
|
fodboldfjols:
Kan det passe at det kun fylder 1,5 GB at downloade fra steam?
|
|
|
Sunbao:
spillet er nu udgivet
|
|
|
Gungner:
Det fulde spil kommer jo heller ikke før klokken 01, så det passer nok meget godt med at det er Beta versionen
|
|
|
Fynbo:
Så blev spillet hentet ned, og det virker, den siger godt nok at det kun er beta udgaven !
|
|
|
Fynbo:
Underligt, min virker fint
|
|
|
Sunbao:
nej, men den burde dog kunne tilføjes skriv tilbage på den modtagne mail så jeg kan se på det
|
|
|
Metalics:
Plejer man ikke at kunne installere og hele pivetøjet?
|
|
Metalics:
Nu har vi balladen.. Ugyldig produktkode
|
|
|
Sunbao:
Så er den første store bid af vores nøgler uden beta sendt ud, vi beklager forsinkelsen
|
|
Svartovich:
Nej, klokken 1 i nat er det.
|
|
|
daugaard:
Hvis man har haft betaen, er det så det fulde spil nu?
|
|
|
Præludium:
Hvornår kan man forvente at modtage sin nøgle, hvis man har bestilt den uden beta nøgle?
|
|
Limkilde:
Det samme skete for mig, da jeg købte "uden beta" - man får det ikke før kl. 1, ligemeget hvor meget man håber
|
|
|
Sunbao:
ale
|
|
|
Sider: 1 ... 191 192 [193] 194 195 ... 604
|
|
|
|
|
|
Seneste Nyheder
|
|
|
|
|
Stemmerne er talt op og afgørelsen er truffet!
Resultatet er blevet som følger.
På en 3 plads har vi Bubbles med 10 point På 2 pladsen med 16 point finder vi szukizek
Til sidst men vigtigst, finder vi vinderen med 22 point. Vinderen og vores nye blogmester er Broen13 og hans blog AI-Manager.
Stort tak til alle deltager, og et kæmpe tillykke til Broen13 med blogmesterskabet 2026!
Læs og kommenter denne nyhed her. ( 0 Kommentarer )
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
|
Senest aktive forumemner
|
| Dato |
Forfatter |
Forum |
Emne |
| 21 Jun 2026, 17:41 |
JG v25 |
Fodbold |
VM2026 - Holdet.dk |
| 15 Jun 2026, 19:34 |
g00n |
Baren |
Spiller du på et instrument? |
| 10 Jun 2026, 15:20 |
Broen13 |
Blogs |
#74 Youth to Gold |
| 10 Jun 2026, 10:11 |
valverde4ever |
Pro Cycling Manager |
Cycling Career - Kan du blive stjernen? |
| 26 Maj 2026, 18:10 |
szukizek |
Challenges |
The real Sir Alex Ferguson Challenge |
| 14 Maj 2026, 14:42 |
warmon |
Blogs |
[38] Mit AS Roma-eventyr i FM26 – La Magica lever! |
| 30 Apr 2026, 22:03 |
szukizek |
Blogkonkurrencen 2026 |
17# Arbeit, Fußball, Leidenschaft - Slut |
| 30 Apr 2026, 21:37 |
Broen13 |
Blogkonkurrencen 2026 |
#31 Brighton - AI-Manager - SLUT |
| 25 Apr 2026, 09:03 |
g00n |
Blogs |
The Youth Of The Nation 3 |
| 17 Apr 2026, 09:50 |
Bubbles |
Blogkonkurrencen 2026 |
4 - Hajrá Honvéd - En ungarsk drøm |
|
|
|
|
| |
|
Hall of Fame
|
| Rang |
Navn |
Løntrin |
Ugeløn |
FM Balance |
| 1 |
Fynbo |
118 |
11.545,50 |
20.850.537,25 |
| 2 |
Brodtgaard |
120 |
13.445,20 |
18.436.284,90 |
| 3 |
BelthazorDK |
107 |
9.465,63 |
14.614.544,23 |
| 4 |
euthenasia |
97 |
6.674,38 |
9.478.220,40 |
| 5 |
g00n |
114 |
13.904,90 |
8.248.322,26 |
| 6 |
KaTaNkA |
121 |
10.253,10 |
7.368.985,11 |
| 7 |
Jharn |
114 |
10.207,00 |
6.880.877,22 |
| 8 |
TMazz |
120 |
9.782,50 |
6.412.029,74 |
| 9 |
Sunbao |
122 |
11.816,90 |
5.859.426,56 |
| 10 |
Roxer |
116 |
9.988,00 |
5.578.572,46 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
|
|
|
|