|
|
| Dato |
Forfatter |
Forum |
Emne |
|
|
|
|
|
|
Log ind for at skrive
|
|
|
Mernild:
Er der nogen der har haft succes med at tilføje Danmarksserien i editoren?
|
|
Saviola:
Konge kommentar
|
|
|
Brøndby_4ever:
Især, når Morten Olsen absolut vil have 2 målmænd på bænken...
|
|
|
Meulensteen:
truppen nu synes jeg. Sæt dem dog på bænken i stedet.
|
|
|
Meulensteen:
Fischer og Kahlenberg ude af truppen. Mærkværdigt at to spillere, der var gode nok til start 11 ikke er gode nok til
|
|
|
Fidjof:
sunbao der står barecstadig betale i bunden
|
|
|
Highfarm:
Tak
|
|
|
Sunbao:
nopes EA ejer stadig de tyske rettigheder, bare smid vores real name fix ind
|
|
|
Highfarm:
er det tyske landshold stadig ik med, og i såfald hvordan får man det med ?
|
|
|
Sunbao:
hmm sikker på det ikke er opdateret så ?
|
|
|
Fidjof:
Hvad gør jeg for at opdatere fra beta til det fulde spil? har genstarter stram og fm flere gange uden held
|
|
|
Cojones:
Er der nogen der ved om man kan bruge sin taktik fra FM15 ?
|
|
Svartovich:
Så skal du ind og slette en linje i config filen..
|
|
mfjr:
Det er fra FMT´15 logo-packen her fra siden
|
|
|
mfjr:
Kan man fjerne et logo o en logo pack, således at det oprindelig logo er i brug? Tænker på AlkaSuperliga-logoget...
|
|
John Graversen:
Fnogz, tænker du på [IMG][/IMG]-koden? Den får du som mulighed 2 på tinypic.com
|
|
|
Hertzberg:
Åh jeg hader Italiensk fodbold, 9 mand i forsvaret og 1 angriber!
|
|
|
Fnogz:
Hvordan er det nu at man får smidt et billede ind i et indlæg, uden at man skal trykke på et link?
|
|
|
Nodiem:
Dav
|
|
|
O_D_Marseille:
Heeeej
|
|
|
Svartovich:
Ja, det kan du godt.
|
|
|
bang1237:
Kan jeg bruge logoer fra fm 15 til 16?
|
|
|
Fidjof:
underligt. Det har den ikke gjort, der står stadig beta i bunden.
|
|
|
Sunbao:
jo
|
|
|
Fidjof:
burde fm ikke selv opdatere fra beta?
|
|
|
Sider: 1 ... 186 187 [188] 189 190 ... 604
|
|
|
|
|
|
Seneste Nyheder
|
|
|
|
|
Stemmerne er talt op og afgørelsen er truffet!
Resultatet er blevet som følger.
På en 3 plads har vi Bubbles med 10 point På 2 pladsen med 16 point finder vi szukizek
Til sidst men vigtigst, finder vi vinderen med 22 point. Vinderen og vores nye blogmester er Broen13 og hans blog AI-Manager.
Stort tak til alle deltager, og et kæmpe tillykke til Broen13 med blogmesterskabet 2026!
Læs og kommenter denne nyhed her. ( 0 Kommentarer )
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
|
Senest aktive forumemner
|
| Dato |
Forfatter |
Forum |
Emne |
| 21 Jun 2026, 17:41 |
JG v25 |
Fodbold |
VM2026 - Holdet.dk |
| 15 Jun 2026, 19:34 |
g00n |
Baren |
Spiller du på et instrument? |
| 10 Jun 2026, 15:20 |
Broen13 |
Blogs |
#74 Youth to Gold |
| 10 Jun 2026, 10:11 |
valverde4ever |
Pro Cycling Manager |
Cycling Career - Kan du blive stjernen? |
| 26 Maj 2026, 18:10 |
szukizek |
Challenges |
The real Sir Alex Ferguson Challenge |
| 14 Maj 2026, 14:42 |
warmon |
Blogs |
[38] Mit AS Roma-eventyr i FM26 – La Magica lever! |
| 30 Apr 2026, 22:03 |
szukizek |
Blogkonkurrencen 2026 |
17# Arbeit, Fußball, Leidenschaft - Slut |
| 30 Apr 2026, 21:37 |
Broen13 |
Blogkonkurrencen 2026 |
#31 Brighton - AI-Manager - SLUT |
| 25 Apr 2026, 09:03 |
g00n |
Blogs |
The Youth Of The Nation 3 |
| 17 Apr 2026, 09:50 |
Bubbles |
Blogkonkurrencen 2026 |
4 - Hajrá Honvéd - En ungarsk drøm |
|
|
|
|
| |
|
Hall of Fame
|
| Rang |
Navn |
Løntrin |
Ugeløn |
FM Balance |
| 1 |
Fynbo |
118 |
11.545,50 |
20.850.537,25 |
| 2 |
Brodtgaard |
120 |
13.445,20 |
18.436.284,90 |
| 3 |
BelthazorDK |
107 |
9.465,63 |
14.614.544,23 |
| 4 |
euthenasia |
97 |
6.674,38 |
9.478.220,40 |
| 5 |
g00n |
114 |
13.904,90 |
8.248.322,26 |
| 6 |
KaTaNkA |
121 |
10.253,10 |
7.368.985,11 |
| 7 |
Jharn |
114 |
10.207,00 |
6.880.877,22 |
| 8 |
TMazz |
120 |
9.782,50 |
6.412.029,74 |
| 9 |
Sunbao |
122 |
11.816,90 |
5.859.426,56 |
| 10 |
Roxer |
116 |
9.988,00 |
5.578.572,46 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
|
|
|
|