|
|
| Dato |
Forfatter |
Forum |
Emne |
|
|
|
|
|
|
Log ind for at skrive
|
|
|
Sunbao:
altså du kan vel godt finde football manager mappen i din dokumenter mappe ?
|
|
Sunbao:
nej det gør ingen forskel. Well mappen er faktisk den samme som for 6 år siden
|
|
|
Roonay:
Det er windows 10 jeg har, gør det en forskel?
|
|
|
Roonay:
mappen, som det er beskrevet på siden. Det var ikke via Steam den gang ;-)
|
|
|
Roonay:
Okay, men kan slet ikke finde mappen på min PC? Skal siges jeg ikke har spillet FM i 6 år, og der kunne man altid finde
|
|
|
Sunbao:
Hej Roonay præcis som der står i beskrivelsen, der er kun fm via steam så vores beskrivelser passer til steam
|
|
|
Roonay:
er via Steam?
|
|
|
Roonay:
Sunbao: kan du fortælle mig, hvordan man får smidt den logopack som ligger på siden udner FM 2016 ind i spillet, når det
|
|
|
Roonay:
Nå okay, synes kun der stod, at det var på mail, jeg har sikkert ikke kigget ordentligt ;-)
|
|
|
Sunbao:
es
|
|
|
Sunbao:
det står der da normalt også når du har gennemført et køb så er der et link videre til spil biblioteket hvor koden lever
|
|
|
Roonay:
De skal da bare skrive på hjemmesiden, at man skal kigge under den fane, hvis det virker hver gang.
|
|
|
Roonay:
Sådan, så er min ved at downloade ;-)
|
|
|
Sunbao:
den option plejer vidst at være der når man vælger ligaer osv og db størrels ?
|
|
|
vmanstar:
Hvordan slår man transfervindue fra i første transfervindue?
|
|
|
K.T.:
Super. Mit ser nu ud til at virke.
|
|
|
Sunbao:
ja bestemt da, alle koder leveres i game libary
|
|
|
Roonay:
20:59 kan jeg se på min historik?
|
|
|
K.T.:
Sunbao: Har fundet en kode i mit game-libary på oneplay. kan den bruges?
|
|
|
Roonay:
K.T. hvad mener du?
|
|
|
Roonay:
præcist ved jeg ikke, og kan ikke se det nogle steder, men omkring 20 min siden, tror jeg
|
|
|
K.T.:
Så skulle den være der. Mærkeligt den ikke kommer på mail.
|
|
|
Sunbao:
hvad tid har i præcis købt
|
|
|
Roonay:
Havde ellers sat mig for at spille til langt ud på natten, da jeg har fri i morgen..Hmmm!
|
|
|
Sunbao:
bestille på ny
|
|
|
Sider: 1 ... 183 184 [185] 186 187 ... 604
|
|
|
|
|
|
Seneste Nyheder
|
|
|
|
|
Stemmerne er talt op og afgørelsen er truffet!
Resultatet er blevet som følger.
På en 3 plads har vi Bubbles med 10 point På 2 pladsen med 16 point finder vi szukizek
Til sidst men vigtigst, finder vi vinderen med 22 point. Vinderen og vores nye blogmester er Broen13 og hans blog AI-Manager.
Stort tak til alle deltager, og et kæmpe tillykke til Broen13 med blogmesterskabet 2026!
Læs og kommenter denne nyhed her. ( 0 Kommentarer )
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
|
Senest aktive forumemner
|
| Dato |
Forfatter |
Forum |
Emne |
| 21 Jun 2026, 17:41 |
JG v25 |
Fodbold |
VM2026 - Holdet.dk |
| 15 Jun 2026, 19:34 |
g00n |
Baren |
Spiller du på et instrument? |
| 10 Jun 2026, 15:20 |
Broen13 |
Blogs |
#74 Youth to Gold |
| 10 Jun 2026, 10:11 |
valverde4ever |
Pro Cycling Manager |
Cycling Career - Kan du blive stjernen? |
| 26 Maj 2026, 18:10 |
szukizek |
Challenges |
The real Sir Alex Ferguson Challenge |
| 14 Maj 2026, 14:42 |
warmon |
Blogs |
[38] Mit AS Roma-eventyr i FM26 – La Magica lever! |
| 30 Apr 2026, 22:03 |
szukizek |
Blogkonkurrencen 2026 |
17# Arbeit, Fußball, Leidenschaft - Slut |
| 30 Apr 2026, 21:37 |
Broen13 |
Blogkonkurrencen 2026 |
#31 Brighton - AI-Manager - SLUT |
| 25 Apr 2026, 09:03 |
g00n |
Blogs |
The Youth Of The Nation 3 |
| 17 Apr 2026, 09:50 |
Bubbles |
Blogkonkurrencen 2026 |
4 - Hajrá Honvéd - En ungarsk drøm |
|
|
|
|
| |
|
Hall of Fame
|
| Rang |
Navn |
Løntrin |
Ugeløn |
FM Balance |
| 1 |
Fynbo |
118 |
11.545,50 |
20.850.537,25 |
| 2 |
Brodtgaard |
120 |
13.445,20 |
18.436.284,90 |
| 3 |
BelthazorDK |
107 |
9.465,63 |
14.614.544,23 |
| 4 |
euthenasia |
97 |
6.674,38 |
9.478.220,40 |
| 5 |
g00n |
114 |
13.904,90 |
8.248.322,26 |
| 6 |
KaTaNkA |
121 |
10.253,10 |
7.368.985,11 |
| 7 |
Jharn |
114 |
10.207,00 |
6.880.877,22 |
| 8 |
TMazz |
120 |
9.782,50 |
6.412.029,74 |
| 9 |
Sunbao |
122 |
11.816,90 |
5.859.426,56 |
| 10 |
Roxer |
116 |
9.988,00 |
5.578.572,46 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
|
|
|
|