|
|
| Dato |
Forfatter |
Forum |
Emne |
|
|
|
|
|
|
Log ind for at skrive
|
|
|
Spardle:
Januzaj det var dig der begyndte "bor på", derfor jeg fremviste dig, men fedt du lige skulle bruge lidt tid, til at se
|
|
|
g00n:
Well, this is new. 3 hjemmekampe = 3 nederlag. 3 udekampe = 3 sejre.
|
|
|
Yessir:
Shots fired!
|
|
|
sebbe:
Giannis, tillykke med West Hams sejr... Når nej.
|
|
|
Januzaj:
Forresten, man kan ikke sige jeg bor på. "Jeg bor på København." Men man kan sige jeg bor på Sjælland.
|
|
Spardle:
Er ret sikker på Thyholm er et område, mere specifikt det sydligste af Thy, og ikke nogen by
|
|
Januzaj:
Hedder byen ikke Thyholm?
|
|
|
Spardle:
Men Januzaj hun er squ da overalt i DK hende kællingen, med de gule tænder. Selv i Thy..
|
|
Spardle:
Fedt man, jeg bor "på Thy" Viste squ ikke jeg boede oven på byen, tak for at belære mig det Januzaj
|
|
|
Januzaj:
Spardle bor på fucking Thy, og snakker om at det ser man ofte. Nice
|
|
Saviola:
Den havde jeg lidt luret! :-) Dårligt forsøg på huuuumor!
|
|
g00n:
NK Hrvatski Dragovoljac
|
|
|
g00n:
Jeg går stærkt ud fra at Hr. betyder Hrvatska eller noget lignende!
|
|
|
Saviola:
Så du er assistent for en kroat? fedt :-P
|
|
|
g00n:
Nu er jeg endt hos Hr. Dragovoljac i Kroatien...
|
|
|
Saviola:
Ah ha. Hvem er du så nu?
|
|
g00n:
Sådan her: Link
|
|
|
Gungner:
Nu bor jeg i Aarhus, og jeg har aldrig set hende "live"... Så ja, det er der noget specielt i
|
|
|
g00n:
Ja, Saviola. Jeg trækker lod.
|
|
|
Daniel Nordentoft:
Ja, det gør man faktisk.
|
|
|
Saviola:
Det håber man egentligt lidt, DN!
|
|
|
Saviola:
Lodtrækningsspil, g00n?
|
|
|
Daniel Nordentoft:
Bliver du betalt for det der, Spardle?
|
|
|
Spardle:
Gungner er der noget så specielt i det? Der bor 5,59 millioner i Danmark, og hun er en af dem der bliver set flest gange
|
|
|
Gungner:
Så gik man bare lige ned af gaden, og der holder to sorte biler for rødt, den ene af dem med Dronning Margrethe i.
|
|
|
Sider: 1 ... 548 549 [550] 551 552 ... 604
|
|
|
|
|
|
Seneste Nyheder
|
|
|
|
|
Stemmerne er talt op og afgørelsen er truffet!
Resultatet er blevet som følger.
På en 3 plads har vi Bubbles med 10 point På 2 pladsen med 16 point finder vi szukizek
Til sidst men vigtigst, finder vi vinderen med 22 point. Vinderen og vores nye blogmester er Broen13 og hans blog AI-Manager.
Stort tak til alle deltager, og et kæmpe tillykke til Broen13 med blogmesterskabet 2026!
Læs og kommenter denne nyhed her. ( 0 Kommentarer )
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
|
Senest aktive forumemner
|
| Dato |
Forfatter |
Forum |
Emne |
| 21 Jun 2026, 17:41 |
JG v25 |
Fodbold |
VM2026 - Holdet.dk |
| 15 Jun 2026, 19:34 |
g00n |
Baren |
Spiller du på et instrument? |
| 10 Jun 2026, 15:20 |
Broen13 |
Blogs |
#74 Youth to Gold |
| 10 Jun 2026, 10:11 |
valverde4ever |
Pro Cycling Manager |
Cycling Career - Kan du blive stjernen? |
| 26 Maj 2026, 18:10 |
szukizek |
Challenges |
The real Sir Alex Ferguson Challenge |
| 14 Maj 2026, 14:42 |
warmon |
Blogs |
[38] Mit AS Roma-eventyr i FM26 – La Magica lever! |
| 30 Apr 2026, 22:03 |
szukizek |
Blogkonkurrencen 2026 |
17# Arbeit, Fußball, Leidenschaft - Slut |
| 30 Apr 2026, 21:37 |
Broen13 |
Blogkonkurrencen 2026 |
#31 Brighton - AI-Manager - SLUT |
| 25 Apr 2026, 09:03 |
g00n |
Blogs |
The Youth Of The Nation 3 |
| 17 Apr 2026, 09:50 |
Bubbles |
Blogkonkurrencen 2026 |
4 - Hajrá Honvéd - En ungarsk drøm |
|
|
|
|
| |
|
Hall of Fame
|
| Rang |
Navn |
Løntrin |
Ugeløn |
FM Balance |
| 1 |
Fynbo |
118 |
11.545,50 |
20.850.537,25 |
| 2 |
Brodtgaard |
120 |
13.445,20 |
18.436.284,90 |
| 3 |
BelthazorDK |
107 |
9.465,63 |
14.614.544,23 |
| 4 |
euthenasia |
97 |
6.674,38 |
9.478.220,40 |
| 5 |
g00n |
114 |
13.904,90 |
8.248.322,26 |
| 6 |
KaTaNkA |
121 |
10.253,10 |
7.368.985,11 |
| 7 |
Jharn |
114 |
10.207,00 |
6.880.877,22 |
| 8 |
TMazz |
120 |
9.782,50 |
6.412.029,74 |
| 9 |
Sunbao |
122 |
11.816,90 |
5.859.426,56 |
| 10 |
Roxer |
116 |
9.988,00 |
5.578.572,46 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
|
|
|
|