home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
05 Maj 2024, 16:24 Sunbao Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23295
  0 Brugere, 593 Gæster Online.

Indlæg: 1132683 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: fmgod123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | |-+  Deal - No Deal
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 47 Udprint
Forfatter Emne: Deal - No Deal  (Læst 165461 gange)
ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #435: 03 Maj 2015, 22:48 »

Vil sige no deal, føler godt du kan få mere for ham. Han er trods alt en af de største talenter på center back pladsen. Samtidig nævner du selv at du er tynd besat på netop denne plads.

Giv ham evt. en ny kontrakt med en frikøbsklausuel på omkring de 290 millionær, så bliver han heller ikke utilfreds hvis du ikke acceptere bud under den pris.

Ups min fejl. Fik ikke nævnt, at jeg er køber Wink Men tolker det som om, at det er en fair pris at betale for ham Opstemt
Logged

Est-1892
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #436: 05 Maj 2015, 19:12 »

Spillernavn: Kevin Strootman
Køb/salg: Køb
Køber: Liverpool Mig!
Sælger: Roma
Pris: 250 - 400 mio
Lønninger: ...
Sæson: Første sæson..

Coutinho er skadet i 4 måneder skal jeg hente Strootman ? og hvad er jeres erfaring med ham Smiley
Logged

#Respect

The Captain says goodbye!

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #437: 05 Maj 2015, 20:14 »

Spillernavn: Kevin Strootman
Køb/salg: Køb
Køber: Liverpool Mig!
Sælger: Roma
Pris: 250 - 400 mio
Lønninger: ...
Sæson: Første sæson..

Coutinho er skadet i 4 måneder skal jeg hente Strootman ? og hvad er jeres erfaring med ham Smiley

Spiller selv med Roma, hvor jeg bruger ham som en MC sammen med to andre. Der gør han det glimrende midt på banen. Men vil antage at det er mere en angribende rolle du søger, og hvis du alligevel har tænkt dig at smide penge efter en Roma mand, så vil jeg anbefale Miralem Pjanic, som erstatning for Coutinho, frem for Strootman.  Pjanic har været genial for mig i tre sæsoner indtil videre.
Logged

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #438: 06 Maj 2015, 08:31 »

Spillernavn: Cedric Soares
Køb/salg: Køb
Køber: Valencia
Sælger: Sporting
Pris: 24 og så 20 over 48 måender - samlet 44 mio
Lønninger: 117.00 om ugen indtil 2019
Sæson: Første sæson sommertransfervindu e

Har egentlig en fin back i form af Barragan, men han er 27, og aldrer derfor også snart. Derudover synes jeg det tit er besværligt at finde gode backs til rimelige priser, og derfor havde jeg tænkt mig at sikre mig fra start. Til gengæld betyder købet, at jeg ikke kan købe Niklas Stark og have Emanuel Mammana på lån med henblik på et fremtidigt køb.

EDIT: Men jeg mangler allermest en backup til en boldvindende cm, og derfor har jeg også fokus på Stark.
« Seneste Redigering: 06 Maj 2015, 08:43 af xanor » Logged


Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #439: 06 Maj 2015, 15:03 »

Spillernavn: Cedric Soares
Køb/salg: Køb
Køber: Valencia
Sælger: Sporting
Pris: 24 og så 20 over 48 måender - samlet 44 mio
Lønninger: 117.00 om ugen indtil 2019
Sæson: Første sæson sommertransfervindu e

Har egentlig en fin back i form af Barragan, men han er 27, og aldrer derfor også snart. Derudover synes jeg det tit er besværligt at finde gode backs til rimelige priser, og derfor havde jeg tænkt mig at sikre mig fra start. Til gengæld betyder købet, at jeg ikke kan købe Niklas Stark og have Emanuel Mammana på lån med henblik på et fremtidigt køb.

EDIT: Men jeg mangler allermest en backup til en boldvindende cm, og derfor har jeg også fokus på Stark.

Du understreger selv hvor dine prioriteter bør ligge.

Selv bruger jeg min centrale midtbane meget i mine taktikker og vil derfor prioritere den højere end en back i tilfælde af manglende penge til indkøb/leje, og 27 er helt okay at lade fortsætte lidt endnu.
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #440: 06 Maj 2015, 17:04 »

Salg:
Jeg er kommet i den situation at Verratti ikke har intentioner om at være i klubben (Roma) og han har desværre support fra størstedelen af førsteholdet. Jeg er derfor nødt til at slippe ham, her imod slutningen af vinduet. Det samme gælder Florenzi og Itrube er heller ikke tilfreds.

Verratti kan jeg om muligt presse 400 mio ud af PSG eller lign. for. Er det en deal? eller skal jeg tage chancen med et oprørsk førstehold?

Florenzi kan jeg om muligt få ca 300 mio for, er det en deal?

Itrube, er der sjovt nok ikke nogen der gider byde på medmindre prisen er 150 mio under hans vurdering, og jeg har derfor svært ved at skulle sælge ham, da han er 250 værd.  Hvor langt ned bør jeg gå, før jeg ikke blot skal prøve at holde på ham?
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #441: 06 Maj 2015, 18:48 »

Salg:
Jeg er kommet i den situation at Verratti ikke har intentioner om at være i klubben (Roma) og han har desværre support fra størstedelen af førsteholdet. Jeg er derfor nødt til at slippe ham, her imod slutningen af vinduet. Det samme gælder Florenzi og Itrube er heller ikke tilfreds.

Verratti kan jeg om muligt presse 400 mio ud af PSG eller lign. for. Er det en deal? eller skal jeg tage chancen med et oprørsk førstehold?

Florenzi kan jeg om muligt få ca 300 mio for, er det en deal?

Itrube, er der sjovt nok ikke nogen der gider byde på medmindre prisen er 150 mio under hans vurdering, og jeg har derfor svært ved at skulle sælge ham, da han er 250 værd.  Hvor langt ned bør jeg gå, før jeg ikke blot skal prøve at holde på ham?

Ville sige deal til Verratti Smiley

Men de andre 2 ville jeg beholde. Florenzi er noget mere værd og det samme gælder Itrube Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #442: 06 Maj 2015, 19:20 »

Jeg er så uheldig, at min unge stjerne, Anthony Martial, vil væk.

Han har godt nok stadig tre år tilbage af sin kontrakt, men jeg har det lidt sådan, at hvis spillerne ikke ønsker at være i klubben, må de væk.

Spørgsmålet er, om dette tilbud fra Bayern er godt nok? Lyon skal have 20 procent af salget.





Skal jeg sælge?
Logged

Est-1892
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #443: 06 Maj 2015, 19:38 »

hvis han har 3 år tilbage, ville jeg klart beholde ham :-) tror du ville kunne få meget mere om en sæson eller 2!
Logged

#Respect

The Captain says goodbye!

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #444: 06 Maj 2015, 19:41 »

hvis han har 3 år tilbage, ville jeg klart beholde ham :-) tror du ville kunne få meget mere om en sæson eller 2!

Tror også jeg beholder ham, og håber på, at hans utilfredshed ophører efter sæsonen Smiley
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #445: 07 Maj 2015, 15:38 »

Ville sige deal til Verratti Smiley

Men de andre 2 ville jeg beholde. Florenzi er noget mere værd og det samme gælder Itrube Smiley

Også det jeg overvejer at gøre, får dog ikke alle penge ud af det da PSG får procenter af overskudet og det samme gør Verratti selv (griske folk)..

Jeg har dog en jeg overvejer kan erstatte ham for blot 127 mio.:



Hans løn bliver desværre lidt for høj (ca 1 mio/uge) da han allerede fik 1.1 i Bayern.

Er det en deal som erstatning for Verratti?

Edit: Verratti stats (har li sluppet ham)
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #446: 07 Maj 2015, 15:45 »

Også det jeg overvejer at gøre, får dog ikke alle penge ud af det da PSG får procenter af overskudet og det samme gør Verratti selv (griske folk)..

Jeg har dog en jeg overvejer kan erstatte ham for blot 127 mio.:



Hans løn bliver desværre lidt for høj (ca 1 mio/uge) da han allerede fik 1.1 i Bayern.

Er det en deal som erstatning for Verratti?

Edit: Verratti stats (har li sluppet ham)


Altså nu har du jo solgt ham Wink

Men ja tyskeren ser ikke helt dum ud. Jeg har lært at klasse spillere koster knaster og sådan er det bare Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #447: 07 Maj 2015, 16:36 »

Altså nu har du jo solgt ham Wink

Men ja tyskeren ser ikke helt dum ud. Jeg har lært at klasse spillere koster knaster og sådan er det bare Smiley

Ja, solgte ham, for gemte kort før vinduet lukkede, og lavede en test ved at jeg forsøgte at holde ham i klubben, hvilket kun gjorde at hele førsteholdet vendte sig imod mig, fordi at han blev sur over at være blevet "uretfærdigt behandlet". Er ikke sikker på at det er en god ide at gøre det, så hoppede tilbage, for har allerede holdt ham siden sommeren før hvor han ville væk, så den gik ikke en gang til. Ville ellers gerne have beholdt ham, men gider heller ikke ødelægge et save på grund af det.

Ja, de koster en del nogle gange. Overvejer at gemme pengene og prøve mig frem med en ung dansk regen og Højbjerg som begge lige er kommet til klubben.
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #448: 07 Maj 2015, 16:39 »

Ja, solgte ham, for gemte kort før vinduet lukkede, og lavede en test ved at jeg forsøgte at holde ham i klubben, hvilket kun gjorde at hele førsteholdet vendte sig imod mig, fordi at han blev sur over at være blevet "uretfærdigt behandlet". Er ikke sikker på at det er en god ide at gøre det, så hoppede tilbage, for har allerede holdt ham siden sommeren før hvor han ville væk, så den gik ikke en gang til. Ville ellers gerne have beholdt ham, men gider heller ikke ødelægge et save på grund af det.

Ja, de koster en del nogle gange. Overvejer at gemme pengene og prøve mig frem med en ung dansk regen og Højbjerg som begge lige er kommet til klubben.

Hvis du har Højbjerg, så skal du bruge ham så meget som overhovedet muligt! han bliver rigtig rigtig god!
Logged

H A L A   M A D R I D!

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #449: 07 Maj 2015, 17:23 »

Hvis du har Højbjerg, så skal du bruge ham så meget som overhovedet muligt! han bliver rigtig rigtig god!

Er i starten af 4. sæson, så han har udviklet sig en del, selvom Bayern ikke brugte ham nok.
Logged

Sider: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 47 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010