home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 13:45:17 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23298
  0 Brugere, 717 Gæster Online.

Indlæg: 1132689 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: thinktwice35
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  You'll never walk alone!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvor mange pokaler henter Liverpool i 08/09?
0
- 11 (20,8%)
1
- 6 (11,3%)
2
- 16 (30,2%)
3
- 8 (15,1%)
4
- 12 (22,6%)
Antal Stemmer: 53

Sider: 1 [2] 3 4 ... 14 Udprint
Forfatter Emne: You'll never walk alone!  (Læst 85539 gange)
andersfa123
Gæst
 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #15: 04 Aug 2007, 16:34 »

Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #16: 04 Aug 2007, 16:35 »

Senest om 30 min.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


andersfa123
Gæst
 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #17: 04 Aug 2007, 16:36 »

FEDT, denne gang må du godt lave dem lidt længere Wink
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #18: 04 Aug 2007, 16:36 »

Skal se på det Peace
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


andersfa123
Gæst
 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #19: 04 Aug 2007, 16:37 »

Fedt nok  crazy Cool
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #20: 04 Aug 2007, 16:51 »

Ved godt denne update er noget kort, men den næste bliver større!






1/7   Brøndby indkalder til pressemøde

Brøndby IF har indkaldt den danske presse til et pressemøde kl. 14 i dag. Her forventes det at man vil præsentere deres nye trænerduo.

Ifølge vores kilder drejer det sig om Trond Sollied, som præsenteres som træner. Hvem han får som ved sin side i form af ass. træner vides endnu ikke. Skal man tro vores hollandske kolleger fra totalvoetball hedder Brøndbys nye træner Ruud Gullit.

Ekstra Bladet har forgæves forsøgt at få kontakt med Trond Sollied og Ruud Gullit, mens Per Bjerregaard ikke vil afsløre noget endnu.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


andersfa123
Gæst
 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #21: 04 Aug 2007, 16:53 »

Citat
den næste bliver større!

og hvornår er den? du er vild fed til at skrive, så derfor ville det være mega fedt hvis ALLE dine updates blev lange
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #22: 04 Aug 2007, 16:56 »

Engang i aften.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #23: 04 Aug 2007, 20:21 »



1/7   Brøndby IF præsenterer ny trænerduo
Profil: Ruud Gullit
Nationalitet: Hollandsk
Alder: 43
Født: Amsterdam

Aktive karriere:
78-82 Haarlem 91 (32)
82-85 Feyenoord 85 (30)
85-87 PSV Eindhoven 68 (46)
87-93 AC Milan 117 (35)
93-94 Sampdoria 31 (15)
94-95 AC Milan 8 (3)
95-98 Chelsea FC 49 (4)

Landskampe: 66 (16)

Trænerkarriere:
96-98 Chelsea FC
98-99 Newcastle United
04-05 Feyenoord
06-xx Brøndby IF


Der har været sagt og skrevet meget om, hvem der skulle afløse Michael Ladrup og John "Faxe" Jensen i Brøndby, som ikke ville forlænge deres kontrakt med klubben. I dag er deres afløsere fundet. Træneren er hollandsk og assisten dansk. Navnene er Ruud Gullit og Peder Siggaard. Gullit har skrevet under på en et-årig kontrakt, mens Siggaard tager 3 år.

"Jeg er glad for at være træner igen. Jeg har prøvet det før uden det store held, men nu skal det være." Lød det fra Gullit, som har store planer med Brøndby "Jeg vil føre dem langt ud i Europa. Vi skal være ligesom Ajax Amsterdam, som producere masser af unge spillere, og gør det rigtig godt nationalt og internationalt". Gullit var aldrig i tvivl om jobbet "Jeg har været på stadion og set et par kampe, og for mig at se skulle der noget nyt i Brøndby. Spillet var ikke helt godt, som jeg havde forventet, det skal meget gerne ske under mig og Siggaard. Fansene var fantatiske. De bakkede op om holdet hele kampen igennem. Jeg glæder mig til at komme i gang med arbejdet"

Siggaard glæder sig meget til samarbejdet til den hollandske træner: "Ruud kender vi som en fantatisk midtbanespiller i de gode gamle dage. Jeg er sikker på, at han er den rette mand til jobbet. Vi har snakket en del sammen, så jeg kender ham personligt bedre, og ved hvad hans planer er, og jeg er klar til at hjælpe ham"

Ifølge vores kilder vil Ruud forsøge at lokke PSVs Dirk Marcellis & Ronald Hikspoors samt Feyenoords Jacob Lensky til klubben inden længe. Det er dog langt fra sikkert at de tre spillere vil til den københavnske vestegn.

Gullits første opgave bliver UEFA Cup kvalifikationskampe n  ude mod Rhyl fra Wales om 12 dage.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #24: 04 Aug 2007, 20:25 »

Spændene træner Thumbs Up
Logged

MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #25: 04 Aug 2007, 20:27 »

Spændene træner.

- God blog z43
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #26: 04 Aug 2007, 20:37 »

Spændene træner Thumbs Up

Spændene træner.

- God blog z43

Tak, tak.

Afstemning oppe.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Italia10
Gæst
 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #27: 04 Aug 2007, 20:38 »

Rigtig godt skrevet , men synes dog det er lidt overdrevet med Gullit som træner
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #28: 04 Aug 2007, 20:43 »

Rigtig godt skrevet , men synes dog det er lidt overdrevet med Gullit som træner

Tak

Synes det kunne være spænende med et navn som Gullit, som træner, derfor tog jeg ham. Hans navn er vel a la Laudrup?
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #29: 05 Aug 2007, 00:36 »



6/7   Brøndby henter tre nye spillere
Profil: Marek Suchy
Nationalitet: Tjekke
Alder: 18
Nr.: 27

Tidligere klubber:
04-06 Slavia Prag 24 (0)
06-XX Brøndby IF

Profil: Steffen Kielstrup
Nationalitet: Dansker
Alder: 21
Nr.: 28

Tidligere klubber:
01-06 Vejle Boldklub 91 (6)
06-XX Brøndby IF

Brøndby IF har i dag offenliggjort, at man har sikret sig intet mindre end tre nye spillere. To af dem tiltræder pr. dags dato, mens den tredje første tiltræder pr. 1/7-07 - altså om knap et år.
Der er tale om Marek Suchy, Steffen Kielstrup og Tobias Mikkelsen. De to førstenævnte tiltræder med det samme, mens Mikkelsen tager et år til i Lyngby, hvilket Gullit har ment var bedst for ham

"Jeg er glad for de tre handler. Det er gode spillere, som jeg forventer meget af. Suchy har jeg fulgt på afstand, siden jeg fik hans navn at vide, da jeg var i Feyenoord. Kielstrup og Mikkelsen har jeg set på TV, men Siggaard og Per B. kender godt til dem, og forhørte sig til mig, om de kunne bruges. Hvilket de godt kan." Lød det fra Gullit.

"Min tilværelse i Slavia Prag var mest rotation mellem 1. og 2. holdet, men jeg mente at jeg skulle være fast mand på første holdet, men det kunne træneren ikke love. Jeg mente, at jeg havde klasse. Så da jeg fik af vide, at Brøndby ville have mig sagde jeg, ja" Fortalte Suchy.

"Jeg fik af vide, at Brøndby ville have mig, og jeg overvejede meget om jeg skulle skifte eller blive i Vejle. Jeg valgte at skifte for at udvikle mig." Fortalte Kielstrup

Per Bjerregaard kunne yderligere fortælle, at man havde sikret sig en underskrift fra GIF Sundsvall's Kalle Ljungberg, men han bestod ikke lægetjekket, da han dagen forinden fik en skade, som holder ham ude i størstedelen af efteråret. Nu forventes det, at han inden længe vil forlænge kontrakten med GIF.

Ifølge vores oplysninger vil Brøndby i de kommende dage hente 2-3 nye spillere. Der skulle være tale om en målmand, en midtbane og en angriber.




Edit: SS af spillere kommer i en update inden længe!
« Seneste Redigering: 05 Aug 2007, 13:24 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Sider: 1 [2] 3 4 ... 14 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010