home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:45:17 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23298
  0 Brugere, 482 Gæster Online.

Indlæg: 1132689 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: thinktwice35
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [Lukket] Marseille <-- Roma <-- Aston Villa
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad skal jeg ?
Spille videre med Marseille
Starte en ny blog
Ligeglad

Sider: [1] 2 3 ... 31 Udprint
Forfatter Emne: [Lukket] Marseille <-- Roma <-- Aston Villa  (Læst 79456 gange)
-Benja-
Gæst
 
[Lukket] Marseille <-- Roma <-- Aston Villa
« : 11 Jan 2008, 16:30 »




Aston Villa indkalder til pressemøde.

Ledelsen i Aston Villa har indkaldt til pressemøde. Ifølge flere engelske medier, skyldes det at der er en ny manager på vej til Villa Park. Martin O'neil har valgt sig at trække sig, som manager i Aston Villa. Han sagde til The sun, at han ikke gad fodbold mere. Mange undrer sig over den udtalelse fra Nordirlænderen. Ledelsen i Aston Villa, kom med denne kommentar. ”Martin O'neil har valgt at sige sit job op, han sagde han ville prøve noget nyt. Vi er selvfølgelige ærgerlig over Martin O'Neil ikke er manager mere. Men manager kommer og går. Sagde Randy Lerner til engelsk avis.
     
Der er mange rygter om hvem der skal overtage roret på Villa Park, ifølge flere engelske medier     
er favoritten Benjamin Henriksen. Benjamin Henriksen har tidligere spillet fodbold på høj plan.
Han spillede det meste af sin karriere i Brøndby, men var også i et par år i tysk fodbold. Henriksen har også spillet 2 sæsoner i Aston Villa. Det er grunden til at han er favoritten i Aston Villa.


Klokken er 12:00 da Randy Lerner starter med at sige "Velkommen, i fleste har jo nok regnet ud af hvad der kommer til at ske idag. Martin O'Neil sagde jo op, her i sidste uge. Men nu har vi en ny manager duo klar. Her ved siden af mig sidder to danske herre. Benjamin Henriksen og Keld Bordinggaard. Benjamin Henriksen spillede selv for os i to år, men han skal stå i spidsen, mens han assistent bliver hans gode ven Keld Bordingaard. De har begge to underskrevet en to-årig aftale med. Det er vi selvfølgelige meget glade for. Vi glæder os til dette samarbejde. Har i nogle spørgsmål?" Der en journalist, som spørger "Hvor mange penge har du givet din manager til at købe ind for? "Jeg vil ikke komme ind på beløbet, men han har mange penge og gøre godt med" sagde en smilende Randy Lerner.
« Seneste Redigering: 24 Mar 2008, 11:52 af -Benja- » Logged

Robuni
Gæst
 
Sv: Aston Villa
« Svar #1: 11 Jan 2008, 16:33 »

Fin start, glæder mig til at høre mere Wink
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Aston Villa
« Svar #2: 11 Jan 2008, 16:34 »

Tak Robuni.
I må lige komme med nogle rettelser, hvis det er .
Da det kun er min anden blog.
Logged

Robuni
Gæst
 
Sv: Aston Villa - Danskerklubben.
« Svar #3: 11 Jan 2008, 16:40 »

Så lidt, kommer der flere updates idag ?
Logged

Robuni
Gæst
 
Sv: Aston Villa - Danskerklubben.
« Svar #4: 11 Jan 2008, 16:42 »

Du skal dog lige huske at når du skriver ud til os, skal i være med stort Wink Bare en lille retelse Wink
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aston Villa - Danskerklubben.
« Svar #5: 11 Jan 2008, 16:44 »

Ja det ser spændende ud.. Skal vi forvente flere danske spillere i AV??
Logged

- Veni, vidi, vici -

-Benja-
Gæst
 
Sv: Aston Villa - Danskerklubben.
« Svar #6: 11 Jan 2008, 16:45 »

Så lidt, kommer der flere updates idag ?

Ja. ser lige om jeg kan nå det, inden jeg skal til fodbold.  Thumbs Up
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Aston Villa - Danskerklubben.
« Svar #7: 11 Jan 2008, 16:46 »

Ja det ser spændende ud.. Skal vi forvente flere danske spillere i AV??
Det må tiden vise:D
Men mon ikke der kommer.
Logged

Robuni
Gæst
 
Sv: Aston Villa - Danskerklubben.
« Svar #8: 11 Jan 2008, 16:47 »


Ja. ser lige om jeg kan nå det, inden jeg skal til fodbold.  Thumbs Up

Lyder super  Smiley
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Aston Villa - Danskerklubben.
« Svar #9: 11 Jan 2008, 17:13 »


Første træning


Til første træning, var der meget opmærksomhed omkring det nye trænerteam. Men mest til manageren. Der var mange journalister omkring den 40 årige manger Benjamin Henriksen.
Der blev spurgt mange forskellige spørgsmål. Et af dem var ”Har du tænkt dig at forstærke truppen til den kommede sæson” Villa manager svarede ”Ja, jeg vil gerne have et par forstærkinger, nu når Aston Villa bestyrrelsen har givet mig en ordentlig pose penge. Jeg vil måske gerne have en angriber og en midtbane. Men ellers ser holdet fint ud, jeg skal lige se holdet an her den kommende tid. Inden jeg køber nogle spillere.” "Hvad er dine mål for denne sæson spurgte en journalist" "Mine mål er at spille med om UEFA CUP pladserne. Komme langt i FA cuppen, den kunne jeg godt tænke mig at vinde." Sagde en glad Benjamin Henriksen.


Holdets anfører Gareth Barry, fik også stilt et par spørgsmål. Et af dem lød sådan her ”Hvad har du og sige om det der er sket her i Aston Villa, ny manager?” ”Jeg er meget glad, for at de har ansat en Benjamin Henriksen. Jeg synes det er godt at de har ansat en ung manager, ung og ung” grinede Gareth Barry og de andre journalister. Ej jeg synes det er godt, fordi det er ikke så mange år siden han selv stoppede med at spille fodbold. Han virker som en mand der er nede på jorden. Jeg kan godt selv huske ham, da han spillede i Aston Villa, en meget central figur på holdet dengang.

En anden journalist spurgte ”Er du bekymret for din plads, nu når Benjamin har sagt at der måske kommer et par forstærkinger til truppen.” ”Det har jeg ikke rigtigt nogen kommentar til, ellers nogle andre spørgsmål?” Keld Bordingaard kom over og sagde til Gareth, at han skulle komme tilbage til træningen.

Journalisterne spurgte også Keld Bordingaard om nogle spørgsmål. De spurgte blandt andet om det var Aston Villa eller Benjamin Henriksen, der spurgte om du ville være interesseret i jobbet som assistent. Keld Bordingaard svarede ”Begge to, men først var det min gode ven Benjamin. Han ringede til mig og sagde at han var blevet tildbudt en kontrakt som manager i Aston Villa. Og om jeg ville med som hans assistent træner, jeg tingede til min kone. Hun synes det lød spændende. Så jeg ringede tilbage til Benjamin og takkede ja, senere ringede Randy Lerner så til mig, det var omkring lønnen og længden på kontrakten osv. Men jeg må tilbage til træningen.” Sagde en meget smilende Keld Bordinggaard.
« Seneste Redigering: 14 Jan 2008, 13:51 af -Benja- » Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Aston Villa - Danskerklubben.
« Svar #10: 11 Jan 2008, 17:17 »

Der kommer forhåbentlig noget grafik snart. Smiley
Har spurgt i "ønske tråden"
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Aston Villa - Danskerklubben.
« Svar #11: 11 Jan 2008, 17:59 »

I må gerne komme med nogle kommentar Wink
Logged

Robuni
Gæst
 
Sv: Aston Villa - Danskerklubben.
« Svar #12: 11 Jan 2008, 19:35 »

God start, men som du selv siger, så ville lidt billeder og grafik gøre gavn Smiley
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Aston Villa - Danskerklubben.
« Svar #13: 11 Jan 2008, 20:07 »

God start, men som du selv siger, så ville lidt billeder og grafik gøre gavn Smiley

Så har jeg fået sat lidt ind.   Thumbs Up
Har brugt Katankas' logoer.  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 11 Jan 2008, 20:11 af Katanka » Logged

Katanka
Freelance Grafiker
******

Offline Offline


 
Sv: Aston Villa - Danskerklubben.
« Svar #14: 11 Jan 2008, 20:12 »

Tak skal du have for det Wink

Men god start.. Keep it up.
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 31 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010