home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 16:24:33 Sunbao Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23294
  0 Brugere, 552 Gæster Online.

Indlæg: 1132683 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: Sofiachloe
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  AS Bari - Det fortyllende eventyr.?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: AS Bari - Det fortyllende eventyr.?  (Læst 1258 gange)
Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
AS Bari - Det fortyllende eventyr.?
« : 11 Jun 2009, 16:25 »


AS Bari- Det fortryllende eventyr


AS Bari er en Italiensk klub, der for tiden tilbrænger sin tid i den Italienske Serie B.
Klubben spiller sine hjemmekampe på San Nicola hvor der er plads til godt og vel 58270 mennesker, mens klubben ligger i et evigt arvefjendeopgør med Lecce og Foggia.
Klubbens har nu haft 24 år uden at vinde noget, men Bari har vundet den italienske serie B én gang, mens det er blevet til fem andenpladser.
Klubben blev grundlagt i 1908, hvilket betyder at kluben fejrer 100 års jubilæum.
Baris præsident hedder Vincenzo Matarrese og han er udover at være præsident for Bari, også formand for det verdens omspændende firma Matarrese/Nicola inc.

Information om spillet:
Jeg har valgt at tage de bedste ligaer fra Englang og Spanien, samt alle ligaerne fra Italien, jeg spiller med stor Database og patch 9.3, jeg har også loaded alle spillere fra Argentina, Brasilien, Chile, Danmark og Mexico

Hvad vil jeg med spillet?
Jeg vil sætte størst fokus på det skriftlige, mens grafikken nok bliver meget enkel og så godt så muligt prøve at holde gejsten oppe. der kommer nok et par updates om ugen, og det bliver nok måned til måned updates. Ris og ros, modtages så godt som muligt.
Og sidst men ikke mindst vil jeg håbe på at jeg kan holde på en eventuel læser...
 
 
 
 

Top Banner Søges
Hvis dù har tid, og har lyst til at lave et topbanner til mig, så kontakt mig.

Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
#1 AS Bari - Det fortyllende eventyr.?
« Svar #1: 11 Jun 2009, 20:46 »

AS Bari- Det fortryllende eventyr


30-6-2008

Jeg stod og ventede på at Vincenzo Matarrese råbte mit navn op, så jeg kunne gå ind til præsentationen. Så skete det Vincenzo Matarrese sagde "vi har kaldt jeg herind i dag, for at præsentere vores nye manager, hans navn er Jannich Danielsen, han er 24 år. hans første nationalitet er dansk og hans anden nationalitet er engelsk. Vores mål med Hr. Danielsen er at få AS Bari i Serie A og forhåbenligt blive stabiliseret der oppe. Hr. Danielsen har signet en to årige aftale med os".
Så kom det store øjeblik, Vincenzo Matarrese kaldte mig ind til dem. Alle kameraerne blitzede som gale, det var en fantastisk følese...

En af rapporterne spurgte om hvornår vi kunne forvente os at Bari var i serie A.
"Jeg regner da med at vi er der oppe næste sæson, men hvis det ikke kan lade sig gøre så er vi der oppe om to år, ellers har jeg nok ikke mit job mere."

Hvordan kan vi forvente os at se Bari spille ?
"Jeg tror det bliver mest offensivt, men der vil også blive sat stor fokus på det defensive, mere vil jeg ikke afslører."

Med hensyn til transfers, hvad kan vi forvente der ?
"Jeg regner med at alle indkøb er overvejet, og at der er kigget på alle alternativer, men ellers går jeg efter de bedste til de bedste priser."

Du kan ikke sproget italiensk, vil det have nogen inflydelse på forståelsen til f.eks. træningen ?
"Jeg tror ikke det kommer til at have nogen inflydelse, men ellers kan jeg da bare snakke engelsk, da de fleste kan forstå det"

Så afbrød Vincenzo Matarrese os, og sagde at pressemødet var slut, men at der vil være mulighed for at få arrangeret et interview alene. Vi gik ud mens kamera mændende skød løs med kameraene.

Jeg fik af vide af Vincenzo Matarrese at jeg klarede det godt, han ønskede mig held og lykke, og vi gik så hver til sidst.


« Seneste Redigering: 16 Jun 2009, 00:08 af Danielsen » Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010