home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:34:53 Broen13 Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:09:56 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
19 Maj 2024, 21:30 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
19 Maj 2024, 21:27 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  0 Brugere, 753 Gæster Online.

Indlæg: 1132760 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Premier League tråden.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem bliver nummer 1 i Premier League
Arsenal
- 13 (26,5%)
Manchester United
- 21 (42,9%)
Chelsea
- 8 (16,3%)
Liverpool
- 4 (8,2%)
Everton
- 1 (2%)
Portsmouth
- 2 (4,1%)
Aston Villa
- 0 (0%)
Anden
- 0 (0%)
Antal Stemmer: 49

Sider: 1 [2] 3 4 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: Premier League tråden.  (Læst 20665 gange)
Niko
Gæst
 
Sv: Premier League tråden.
« Svar #15: 25 Sep 2007, 15:21 »

Måske men de har altså et ungt hold, og kan de klare en hel sæson uden at falde igennem på et eller andet tidspunkt?? Desuden har de altså ingen målmænd i truppen som har klassen til at stå for dem som jeg umiddelbart ser det...

Manuel Almunia!!
& fremtidens mand Lukasz Fabianski!
Logged

arsenalistic
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Premier League tråden.
« Svar #16: 25 Sep 2007, 15:24 »

Manuel Almunia!!
& fremtidens mand Lukasz Fabianski!

Tjah, jeg havde håbet han var blevet skarpere, ham den afblegede spanier, men det ser "desværre" ud til, at vi må finde den gamle recept frem igen...

Outscoring the bastards.  Thumbs Up
Logged

Go you Gunners!

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Premier League tråden.
« Svar #17: 25 Sep 2007, 15:26 »

Helt rigtigt, hvad JKJ siger. De har allerede været nød til at skrotte Lehmann, men Almunia skal dog have ros, da jeg ikke mener, han har klaret det helt skidt, siden han overtog mellem stængerne. Almunia lyder dog ikke stærk nok i længden i mine øjne.

Angående deres unge hold så bliver det meget spændende at se, hvor holdbare de er. Jeg kan dog ikke lade vær med at tro, at de løber ind i en dårlig periode på et tidspunkt, hvor dårlig fysik og nederlagets tilfølgende dårlige selvtillid følger.

Jeg vil tror, vi er langt klogere om tre runder. Der vil vi meget lettere kunne bedømme, om Liverpool har stabilitet, om Arsenals trup er acceptabel nok for deres mål og om afskeden med Mourinho har taget specielt hårdt på Chelsea. Det skal blive spændende at følge.
« Seneste Redigering: 25 Sep 2007, 15:30 af SirToby » Logged

Gosu_power
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Premier League tråden.
« Svar #18: 25 Sep 2007, 15:26 »

Almunia synes jeg ikke har Premier League klasse
Logged

George Gillet: »Hvis Rafa (Liverpool-manager Rafael Benitez) siger, han ønsker at købe Snoogy Doogy, har han vores fulde støtte«. Grin

JKJ
Gæst
 
Sv: Premier League tråden.
« Svar #19: 25 Sep 2007, 15:26 »

Manuel Almunia!!
& fremtidens mand Lukasz Fabianski!

Nu har jeg ganske vist ikke set det, men har da læst at han har droppet stort et par gange næsten som Jens Lehmann, men igen så har jeg kun læst det så jeg skal lade det være usagt om det er korrekt...
Desuden mener jeg ikke han har klassen til Arsenal endnu, måske om nogle år men ikke endne
Logged

arsenalistic
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Premier League tråden.
« Svar #20: 25 Sep 2007, 15:29 »

Helt rigtigt, hvad JKJ siger. De har allerede været nød til at skrotte Lehmann, men Almunia skal dog have ros, da jeg ikke mener, han har klaret det helt skidt, siden han overtog mellem stængerne. Almunia lyder dog ikke stærk nok i længden i mine øjne.

Angående deres unge hold så bliver det meget spændende at se, hvor holdbare de er. Jeg kan dog ikke lade vær med at tro, at de løber ind i en dårlig periode på et tidspunkt, hvor dårlig fysik og nederlagets tilfølgende dårlige selvtillid følger.

Jeg vil tror, vi er langt klogere, om tre runder. Der vil vi meget lettere kunne bedømme, om Liverpool har stabilitet, om Arsenals trup er acceptabel nok for deres mål og om afskeden med Mourinho har taget specielt hårdt på Chelsea. Det skal blive spændende at følge.

Tror vores styrkeprøve er November, det plejer at være vores Akilleshæl.
Logged

Go you Gunners!

Flipperen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Premier League tråden.
« Svar #21: 25 Sep 2007, 15:55 »

Måske men de har altså et ungt hold, og kan de klare en hel sæson uden at falde igennem på et eller andet tidspunkt?? Desuden har de altså ingen målmænd i truppen som har klassen til at stå for dem som jeg umiddelbart ser det...

Det er jo ikke til at sige, men selvfølgelig er chancen for heldet vil vende sig, stor. Men bare se på Manchester United, de lagde dårligt ud og det kan sagtens komme tilbage. Men ja, ved godt de har et hold fyldt med unge spillere, men lige nu kan man jo ikke ligefrem sige noget dårligt om dem, efter min mening.. Siger heller ikke de vinder, for det gør Man Utd self  Thumbs Up
Logged

R.I.P.

Save på Man Utd 2093 (07)... Skuffet Men har fundet lysten igen og nu skal der games!!!

JKJ
Gæst
 
Sv: Premier League tråden.
« Svar #22: 25 Sep 2007, 16:02 »

Det er jo ikke til at sige, men selvfølgelig er chancen for heldet vil vende sig, stor. Men bare se på Manchester United, de lagde dårligt ud og det kan sagtens komme tilbage. Men ja, ved godt de har et hold fyldt med unge spillere, men lige nu kan man jo ikke ligefrem sige noget dårligt om dem, efter min mening.. Siger heller ikke de vinder, for det gør Man Utd self  Thumbs Up

Som skrevet i et tidligere indlæg sagde jeg også at de var kommet virkelig flot fra start... sansynligheden for at de med sådan et ungt hold falder igennem på et eller andet tidspunkt er bare en del større end hos et hold der er mere rutineret...
Logged

Newcastle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Premier League tråden.
« Svar #23: 25 Sep 2007, 16:07 »

Og fået Den Fede Tonser som træner, ikke at forglemme. Manden har det jo med at skabe resultater.


 Grin Grin Grin

Arsenal har aldrig været vilde med Allardyce, og det ændrer sig ikke efter i aften når de ryger ud af Carling Cup  Wink
Logged

Flipperen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Premier League tråden.
« Svar #24: 25 Sep 2007, 16:08 »

Som skrevet i et tidligere indlæg sagde jeg også at de var kommet virkelig flot fra start... sansynligheden for at de med sådan et ungt hold falder igennem på et eller andet tidspunkt er bare en del større end hos et hold der er mere rutineret...


Det ændrer jo stadigvæk ikke på de er kommet bedre fra start end nogle af de andre hold.. Smiley Men ja, enig.
Logged

R.I.P.

Save på Man Utd 2093 (07)... Skuffet Men har fundet lysten igen og nu skal der games!!!

Newcastle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Premier League tråden.
« Svar #25: 25 Sep 2007, 16:10 »

Det er godt nok en skuffelse - for Spurs-tilhængere - sådan som Tottenham tit skuffer. Martin Jol skal da helt sikkert fyres i mine øjne, hvilken anden grund til nedturene kan der være? Med et angreb bestående af vanvittige spillere som Bent, Berbatov, Keane og Defoe er det ikke spillermaterialet, der mangler.

Jeg tror ikke, United får nogle udfordrere til mesterskabet i denne sæson. Chelsea skal bruge noget tid til at komme sig over afskeden med José-drengen, mens Liverpool sjældent vinder på udebane, hvilket der i den grad er brug for. Arsenal holder ikke, og hvem er der så tilbage? Svaret må være Newcastle.

Må indrømme jeg ikke helt fatter indkøbet af Darren Bent, £17m for en spiller fra den næstbedste række, når man i forvejen har Defoe, Keane og Berbatov. Jeg havde nok valgt at forstærke midtbanen i stedet for, evt. mere bredde på deres kanter, Lennon er jo skadet konstant, så står de tilbage med Malbranque.
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Premier League tråden.
« Svar #26: 25 Sep 2007, 16:18 »

Må indrømme jeg ikke helt fatter indkøbet af Darren Bent, £17m for en spiller fra den næstbedste række, når man i forvejen har Defoe, Keane og Berbatov. Jeg havde nok valgt at forstærke midtbanen i stedet for, evt. mere bredde på deres kanter, Lennon er jo skadet konstant, så står de tilbage med Malbranque.

Det vil jeg give dig helt ret i... Jeg kender nogle Spurs fans (utroligt nok), og de vil have Jol ud af vagten så hurtigt som muligt.. Hvorfor i alverden investere så mange penge i Bent når man har Keane, Berbatov og Defoe? Så køb da en kant i stedet, da der slet ikke er bredde nok på kanten.

Og ja, Arsenal har det sgu ikke godt med Allardyce. Lad os håbe at det bliver lavet om i aften, når Bendtner netter et hattrick Wink
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Flipperen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Premier League tråden.
« Svar #27: 25 Sep 2007, 23:27 »

Det vil jeg give dig helt ret i... Jeg kender nogle Spurs fans (utroligt nok), og de vil have Jol ud af vagten så hurtigt som muligt.. Hvorfor i alverden investere så mange penge i Bent når man har Keane, Berbatov og Defoe? Så køb da en kant i stedet, da der slet ikke er bredde nok på kanten.

Og ja, Arsenal har det sgu ikke godt med Allardyce. Lad os håbe at det bliver lavet om i aften, når Bendtner netter et hattrick Wink

(Man skulle tro du snakkede om Torres, så var det sandt nok  Wink) Well.. Det blev kun 1/3 af hvad du ønskede dig, men det er vel også fint nok, Wenger er sikkert tilfreds med han fik nettet Smiley

Logged

R.I.P.

Save på Man Utd 2093 (07)... Skuffet Men har fundet lysten igen og nu skal der games!!!

Gosu_power
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Premier League tråden.
« Svar #28: 26 Sep 2007, 13:54 »

Det var sQ vigtigt for bendtner lige at få nettet igår Smiley
Logged

George Gillet: »Hvis Rafa (Liverpool-manager Rafael Benitez) siger, han ønsker at købe Snoogy Doogy, har han vores fulde støtte«. Grin

Flipperen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Premier League tråden.
« Svar #29: 26 Sep 2007, 23:22 »

Ja, helt enig Smiley

Det viser jo ligesom at han udnytter chancen, når han får den. Så har Wenger den i hovedet et stykke tid endnu Wink
Logged

R.I.P.

Save på Man Utd 2093 (07)... Skuffet Men har fundet lysten igen og nu skal der games!!!

Sider: 1 [2] 3 4 ... 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010