home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:34:53 Broen13 Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:09:56 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
19 Maj 2024, 21:30 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
19 Maj 2024, 21:27 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  1 Bruger, 803 Gæster Online.

Indlæg: 1132760 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Premier League tråden.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem bliver nummer 1 i Premier League
Arsenal
- 13 (26,5%)
Manchester United
- 21 (42,9%)
Chelsea
- 8 (16,3%)
Liverpool
- 4 (8,2%)
Everton
- 1 (2%)
Portsmouth
- 2 (4,1%)
Aston Villa
- 0 (0%)
Anden
- 0 (0%)
Antal Stemmer: 49

Sider: 1 ... 7 8 [9] Udprint
Forfatter Emne: Premier League tråden.  (Læst 20664 gange)
-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Premier League tråden.
« Svar #120: 19 Mar 2008, 20:06 »

Tsk. Liverpool tæver selvfølgelig United på Old Tractor på søndag Thumbs Up. 3-0 til Liverpool Opstemt. Nej, United kommer til at dominere, men kan ikke putte den i kassen, også stiger Sami Hyypiä til vejrs og pander den ind i overtiden efter hjørnespark...tak for sidst siger jeg bare Opstemt.
Logged

smb
Gæst
 
Sv: Premier League tråden.
« Svar #121: 19 Mar 2008, 20:07 »

Tsk. Liverpool tæver selvfølgelig United på Old Tractor på søndag Thumbs Up. 3-0 til Liverpool Opstemt. Nej, United kommer til at dominere, men kan ikke putte den i kassen, også stiger Sami Hyypiä til vejrs og pander den ind i overtiden efter hjørnespark...tak for sidst siger jeg bare Opstemt.

Tvivler jeg stærkt på kommer til at blive et problem. Ronaldo skal da nok få banket en kasse ind eller to  Peace
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Premier League tråden.
« Svar #122: 19 Mar 2008, 20:08 »

Tvivler jeg stærkt på kommer til at blive et problem. Ronaldo skal da nok få banket en kasse ind eller to  Peace
Sker ikke, for han udgår med en slem skade efter 2 minutter Opstemt.
Logged

smb
Gæst
 
Sv: Premier League tråden.
« Svar #123: 19 Mar 2008, 20:17 »

Sker ikke, for han udgår med en slem skade efter 2 minutter Opstemt.

overhovedet ikke, det der sker er at Ronaldo tørrer samtlige Liverpool spillere, så de tigger og ber Benitez om at blive skiftet ud, så de slipper for ydmygelsen  Wink
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Premier League tråden.
« Svar #124: 19 Mar 2008, 21:26 »

overhovedet ikke, det der sker er at Ronaldo tørrer samtlige Liverpool spillere, så de tigger og ber Benitez om at blive skiftet ud, så de slipper for ydmygelsen  Wink
Sker aldrig, Carragher og Hyypiä/Skrtel skal nok holde styr på ham sammen med backsne Thumbs Up, jeg kan forresten godt lide en del af dit avatar! Thumbs Up
Logged

smb
Gæst
 
Sv: Premier League tråden.
« Svar #125: 19 Mar 2008, 21:30 »

Sker aldrig, Carragher og Hyypiä/Skrtel skal nok holde styr på ham sammen med backsne Thumbs Up, jeg kan forresten godt lide en del af dit avatar! Thumbs Up

hehe, har faktisk også lige investeret i en trøje med dem (Mati Fernandez 14) Thumbs Up

Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Premier League tråden.
« Svar #126: 19 Mar 2008, 21:37 »

hehe, har faktisk også lige investeret i en trøje med dem (Mati Fernandez 14) Thumbs Up


Fedt! Thumbs Up
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Premier League tråden.
« Svar #127: 16 Jun 2008, 12:22 »

Så er næste års program fastlagt, i hvert fald noget af det,  et computerprogram skal åbenbart få det til at hænge sammen!! Jeg må indrømme at jeg absolut ikke var klar over at det var så besværligt at få 38 runder lagt sammen...
Og når computeren så har lagt runderne skal det så igen godkendes af poliet, klubberne og myndighederne...
http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=40472
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Premier League tråden.
« Svar #128: 27 Aug 2008, 14:53 »

Nu snakker vi om at vi vil have mindre udlændinge i Superligaen, men i PL er der kun 40,5% med engelsk pas...

Det er da helt sikkert også en af grundene til deres landshold heller ikke klare sig for godt, selv om de nu stadig har en bænk hvor de fleste vil kunne gå direkte ind på det danske landshold...

Men en farlig udvikling imo...

http://www.bold.dk/nyt/?vis=88323&rss=true
« Seneste Redigering: 27 Aug 2008, 15:40 af JKJ » Logged

ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Premier League tråden.
« Svar #129: 27 Aug 2008, 15:15 »

Nu snakker vi om at vi vil have mindre udlændinge i Superligaen, men i PL er der kun 40,5% med engelsk pas...

Det er da helt sikkert også en af grundene til deres landshold heller ikke klare sig for godt, selv om de nu stadig har en bænk hvor de fleste vil kunne gå direkte ind på det danske landshold...

Men en farlig udvikling imo...

http://www.bold.dk/nyt/?vis=88312

Du har linket til en artikel om DONG Cup'en.

Og nej det har intet at det med gøre lige nu i hvert fald. De har tonsvis af Premier League spillere, og deres bedste start-11'er er i top 5 i Europa. Der er flere grunde til at de ikke kom med til EM, og jeg ville pege på for lidt engagement fra spillernes side og muligvis en manager, som ikke kunne håndtere jobbet ordentlig.

Jeg er dog ikke i tvivl om, at det kommer til at skade Englands landsholds på længere sigt, men lige nu har de et alt for godt hold til, at man kan skyde skylden på udlændinge i Premier League.
Logged


United-styrer
Gæst
 
Sv: Premier League tråden.
« Svar #130: 27 Aug 2008, 15:32 »

Det er da helt sikkert også en af grundene til deres landshold heller ikke klare sig for godt

Helt enig med ManUtd83 i dette punkt. Lige nu har det absolut ingen indflydelse. Når man kan stille med spillere som Rio, Terry, Ashley Cole, Lampard, Joe Cole, Gerrard, Barry, Beckham og Rooney for blot at nævne et udpluk af deres overflødighedshorn af verdensklassespille re, så er problemet ikke, at spillermaterialet ikke er godt nok, eller at spillerne ikke får spilletid. Tværtimod.
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Premier League tråden.
« Svar #131: 27 Aug 2008, 15:46 »

Du har linket til en artikel om DONG Cup'en.

Og nej det har intet at det med gøre lige nu i hvert fald. De har tonsvis af Premier League spillere, og deres bedste start-11'er er i top 5 i Europa. Der er flere grunde til at de ikke kom med til EM, og jeg ville pege på for lidt engagement fra spillernes side og muligvis en manager, som ikke kunne håndtere jobbet ordentlig.

Jeg er dog ikke i tvivl om, at det kommer til at skade Englands landsholds på længere sigt, men lige nu har de et alt for godt hold til, at man kan skyde skylden på udlændinge i Premier League.

Ups... Det er hermed rettet Wink

Jeg mener stadig at det er en farlig udvikling... Men en af grundene er jo også at de engelske klubber har en tendens til at skrue priserne helt vildt i vejret når de skal handle hos hinanden, så er det jo forståeligt at man kigger andre steder hen for at få et spillere af samme kvalitet til en langt billegere penge...

Debatten har været oppe i de engelske medier at de har alt for mange udlændinge fremfor englændere og det er derfor landsholdet måske ikke præsterer optimalt...
Imo har e feks kun en top angriber, WR, derudover har de en del der ligegr under men ellers ikke alverden, og det er vel et meget godt billed når de fire topklubber har en engelsk landsholdsspiller i front, resten er fra lle mulige andre steder i verden...
På midtbanen er de så overbefolket, mens de har de midterforsvarer de skal bruge, på backpladserne ser det også tyndt ud imo mens de på målmandsposten længe har haft problemmer...
Logged

Sider: 1 ... 7 8 [9] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010