home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:45:17 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23298
  1 Bruger, 683 Gæster Online.

Indlæg: 1132689 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: thinktwice35
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Milan '7 - Blog stoppet, opsumering. <- Brescia Calcio '24
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 14 Udprint
Forfatter Emne: Milan '7 - Blog stoppet, opsumering. <- Brescia Calcio '24  (Læst 41697 gange)
Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '4' Brescia Calcio.
« Svar #30: 15 Feb 2008, 14:38 »

Ja undskyld! Smiley
Er i fuld gang med at spille, og updaten er på vej! Skulle lige klippes, her i mellemtiden - det vidste jeg ikke i går Wink

Mangler kun 4 kampe i ligaen, inden der er update. (:
Logged

Philli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: '4' Brescia Calcio.
« Svar #31: 15 Feb 2008, 15:14 »

Yes.
Er det 4 til updaten som du skriver, er det også til sæson slutningen ?
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '4' Brescia Calcio.
« Svar #32: 15 Feb 2008, 15:22 »

Yes.
Er det 4 til updaten som du skriver, er det også til sæson slutningen ?

Nej, der er langt til sæsonafslutning.. Smiley
Logged

Philli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: '4' Brescia Calcio.
« Svar #33: 15 Feb 2008, 15:25 »

Godt nok, det mente jeg også.
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '4' Brescia Calcio.
« Svar #34: 15 Feb 2008, 15:48 »

8 marts 2008
transfervindue og status

I transfervinduet handlede det mest for Brescia om, at beholde sin topscorer Bogdan Stancu.
Allerede inden vinduet startede, tikkede et tilbud ind fra franske Marseille. Marseille bød eftersigende over 30 millioner – hvis Brescia accepterede ville de have tjent over 30 millioner på én spiller, på et halvt år.
Det gjorde man dog ikke, til Stancus store skuffelse. Stancu brokkede sig offentligt i pressen, men efter et personligt møde med Enemark, kom der mere ro på.

Ro på, var også hvad der var resten af januarvinduet. Nogle enkelte tilbud fra udlandet på Stancu blev afslået og Brescia var ikke interesseret i at hente spillere til holdet.

Brescia har mødt Empoli i den italienske pokalturnering. Lidt overraskende, var det ikke decideret svært for Brescia at slå Empoli ud.
I kvartfinalen, møder man så Brescias stopklods. Det er Serie A-mestrene Inter, som samlet ekspederede Brescia ud med 6-2.
”Det var en flot turnering for vores hold, og det er ikke en skam at tabe til Inter” sagde Oskar Enemark efter kampen.

I sidste update fik I fortalt, at Bari og Brescia skulle mødes i, hvad der forventedes at blive en kamp om mesterskabet. Brescia gjorde sine kritikere til skamme, da man noget overraskende fik vendt udebaneproblemerne og vandt 0-2.

Brescia har fortsat det gode spil, og ligger nu som stillingen så smukt siger, nummer 1 her efter 30 kampe. Selvom Brescia har leveret rigtig godt spil, er der også rigtige dårlige nyheder. Brescias måske bedste spiller Davide Possazini, har sprunget sit korsbånd og er ude i 7 måneder. Det er meget stor svækkelse for Brescia, da man har omskolet sin på forhånd højrefløj til playmaker. Det giver 2 mindre fløje og derfor er Brescias angrebsspil ikke hvad det ville have været med fuldt hold. På trods af svækkelsen, tog man til Spezia og vandt med hele 8-1, i en kamp hvor Bazzani var den helt store spiller med et hattrick.

30 kampe er nu spillet, og hvis vi skal gøre status så må man sige at Brescia har udbygget sit et utroligt forspring. Sidst vi så til ligaen, førte Bari. De har hele sæsonen spillet over niveau, og var inden sæsonen seedet en 13. plads – nu er de faldet tilbage til det normale spil de burde levere.

Siden sidst:
Bedste spiller: Bogdan Stancu; 7,31.
Topscorer: Bogdan Stancu; 29 mål.
Flest assist: Taddei, Stancu & Bazzani; 8.
Gule kort: Francisco Lima; 12.
Røde kort: Alessio Tacchinardi; 5.
STILLINGEN


Der er nu blot 12 kampe tilbage af Serie B anno 2007/08. Næste update kommer, når der er spillet 37 kampe - så er der 5 kampe igen, inden ligaen slutter. Brescia har en svær kamp, i mod Chievo på udebane. Hvis holdet klarer den, ser det meget lyst ud med hensyn til oprykning.


 
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: '4' Brescia Calcio.
« Svar #35: 15 Feb 2008, 15:51 »

Lad os håbe at du rykker op og flot at du afviste det med Stancu. Ham der ejer Brescia, var han ikke lidt imod at du afviste det tilbud?

Men alt i alt, en meget flot blog. Savner dog den samme grafik, som du havde i din tidligere blog. Det ville gøre den meget bedre.

God idé med den Siden sidst ting dér. Det ser godt ud, men måske skal du sætte den ud i venstre side, i en float kode.

Cesc.
Logged

Philli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: '5' Brescia Calcio.
« Svar #36: 15 Feb 2008, 15:56 »

Gode resultater og en flot 1.plads.
Håber at du rykker op, glæder mig til at følge Brescia i Serie A  Smiley
Godt du afviste Marseille, jeg har også med Brøndby afvist tilbud fra Barcelona, Inter og Milan på ham, dog uden at han brokkede sig.
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '4' Brescia Calcio.
« Svar #37: 15 Feb 2008, 16:15 »

Lad os håbe at du rykker op og flot at du afviste det med Stancu. Ham der ejer Brescia, var han ikke lidt imod at du afviste det tilbud?

Men alt i alt, en meget flot blog. Savner dog den samme grafik, som du havde i din tidligere blog. Det ville gøre den meget bedre.

God idé med den Siden sidst ting dér. Det ser godt ud, men måske skal du sætte den ud i venstre side, i en float kode.

Cesc.
Hej. Tak for kommentaren; jeg vil kigge på det med grafikken (:
Det med Siden Sidst, synes jeg fungerer godt. Det adskiller ligesom det der er sket, og det der skal til at ske, hvis du forstår? Smiley
Nej, ejeren blev egentlig ikke sur. (:

Gode resultater og en flot 1.plads.
Håber at du rykker op, glæder mig til at følge Brescia i Serie A  Smiley
Godt du afviste Marseille, jeg har også med Brøndby afvist tilbud fra Barcelona, Inter og Milan på ham, dog uden at han brokkede sig.

Tak, og sygt. Shockeret
Logged

Philli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: '5' Brescia Calcio.
« Svar #38: 15 Feb 2008, 16:20 »

Håber du er igang med spillet nu.
Hvornår kan vi forvente næste update?
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '5' Brescia Calcio.
« Svar #39: 15 Feb 2008, 16:33 »

Håber du er igang med spillet nu.
Hvornår kan vi forvente næste update?

Bare rolig, det er jeg  Cool

Det ved jeg ikke .. Der går ikke lang tid.. (:
Logged

Philli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: '5' Brescia Calcio.
« Svar #40: 15 Feb 2008, 16:33 »

Godt, så venter jeg lidt endnu  Thumbs Up
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '5' Brescia Calcio.
« Svar #41: 15 Feb 2008, 17:39 »



21 april 2008
intensivitet i toppen

Med nu blot 5 kampe tilbage af årets Serie B, fører Brescia stadig. Enemarks mandskab har overvundet sin periode uden fantastisk spil og lige nu er man oppe på hele 14 kampe i træk uden nederlag.
Siden vi sidst fulgte holdet, har Brescia mødt Chievo. Chievo var på det tidspunkt helt flyvende og havde vundet deres seneste fire kampe, med en målscore på 14-3.

Brescias slutprogram:
Triestina, hjemme.
Vicenza, ude.
Piacenza, hjemme.
Grosseto, ude.
Bari, hjemme.


Det var også Chievo der startede bedst og kom foran. Brescias fløj Mannini udlignede, hvorefter Chievo igen bragte sit foran. Det måtte Mannini igen udligne og derfor var 2-2 resultatet og status quo u topkampen.
Helt status quo var der nu ikke, for nummer 3, Bologna, brugte topholdenes manglende point, til at spille sig nærmere oprykning. Det er nu helt lige i toppen, hvor kun 4 point skiller nummer 1 og 3.

I den seneste kamp blev Brescia reddet af angriberen Bazzini. Brescia kom bagud og fik Lima udvist efter blot 35 minutter, men et mirakuløst hattrick vendte kampen.


Siden sidst:
Bedste spiller: Fabio Bazzini; 7,21.
Topscorer: Bogdan Stancu; 31.
Flest assist: Riccardo Taddei; 11.
Gule kort: Francisco Lima; 13.
Røde kort: Alessio Tacchinardi; 5.
STILLINGEN


Brescias to angribere Stancu og Bazzini har spillet fortryllende og de ligger nu begge forrest i Serie B. Følg med, når vi følger om de to, kan skyde mesterskabet i Italiens næstebedste række, hjem.
Logged

Philli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Brescia Calcio '6'
« Svar #42: 15 Feb 2008, 17:55 »

Jeg håber og tror på du klare skærene og bliver 1'er.
Jeg glæder mig til at se Brescia i Serie A i næste sæson.
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brescia Calcio '6'
« Svar #43: 15 Feb 2008, 18:35 »

Jeg håber og tror på du klare skærene og bliver 1'er.
Jeg glæder mig til at se Brescia i Serie A i næste sæson.

Glad for at du følger med. (:

Andre? (:
Logged

Temp
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brescia Calcio '6'
« Svar #44: 15 Feb 2008, 19:17 »

Bogdan Stancu køre bare derud af:) God update.
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 14 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010