home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 00:17:36 szukizek Blogkonkur... Hjertet banker kun for...
I går kl. 22:52:56 warmon Blogkonkur... [4] Journeyman - Transfer
I går kl. 22:35:06 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 22:13:07 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 22:04:42 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 22:02:27 Broen13 Blogkonkur... #2 - Danish Viking War...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
Antal Registrerede Brugere: 23299
  1 Bruger, 103 Gæster Online.

Indlæg: 1132718 over 31370 Emner
Nyeste Bruger: myracook
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Tatoveringer.
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Tatoveringer.  (Læst 11348 gange)
wirenfeldt
Gæst
 
Sv: Tatoveringer.
« Svar #15: 30 Sep 2006, 10:18 »

Nu spørger man sig så: Er det en hyldest til dette klassiske spil eller en sviner af det fordi han har gjort det på røven.
I har misforstået noget drenge, det er ikke på røven.. Men på en patterne af en kvinde på 50 Grin
Logged

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tatoveringer.
« Svar #16: 30 Sep 2006, 13:42 »

Det er vidst et emne, vi endnu ikke har været inde på.



Jo, Bademester - Vi har da allerede en tråd om tatto´s   Wink

Det er længe siden vi har haft gang i den, men den er der ! 

Den er lige her:  http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=2771.0
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Bademesteren
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tatoveringer.
« Svar #17: 30 Sep 2006, 21:43 »

Jo, Bademester - Vi har da allerede en tråd om tatto´s   Wink

Det er længe siden vi har haft gang i den, men den er der ! 

Den er lige her:  http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=2771.0

Du linker til en tråd, der er startet i august...
Logged

Bademesteren
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tatoveringer.
« Svar #18: 14 Maj 2007, 22:39 »

Logged

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tatoveringer.
« Svar #19: 14 Maj 2007, 22:42 »



Agger er og bliver en gadedreng. Så vidt vides skulle han tilmed heller ingen manerer have. Jaja, det eneste den dreng kan, er vist at spille fodbold.
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Bademesteren
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tatoveringer.
« Svar #20: 14 Maj 2007, 22:43 »

Agger er og bliver en gadedreng. Så vidt vides skulle han tilmed heller ingen manerer have.

Det er rigtigt, du kan ikke invitere ham indenfor uden at han skidder på dit gulvtæppe...   funny
Logged

molle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tatoveringer.
« Svar #21: 14 Maj 2007, 23:07 »

Han er nok den fodspiller i verden hvis look passer mindst til hans tatts. Han er nok den fodboldspiller som ser mindst farlig ud Wink
Logged

El Kun
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tatoveringer.
« Svar #22: 14 Maj 2007, 23:10 »

Agger er uden tvivl en faktisk fodboldspiller og bliver muligvis en stor stjerne, men udseendet.. Han ligner da noget katten har slæbt ind Wink
Logged

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tatoveringer.
« Svar #23: 14 Maj 2007, 23:16 »

Synes det er fedt nok Smiley Vil aldrig selv have tattoos dog. Men helt igennem, synes jeg Agger er cool Thumbs Up

Agger <3
Logged


arsenalistic
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tatoveringer.
« Svar #24: 14 Maj 2007, 23:18 »

Synes ærlig talt at Agger er indbegrebet af en "Vestegnsdreng". Her snakker jeg om klicheen  Peace
Logged

Go you Gunners!

Inex
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Tatoveringer.
« Svar #25: 15 Maj 2007, 00:01 »

Jeg går selv med overvejelser om at få en tatovering. Jeg er bare i tvivl om placeringen, vil sindsyg gerne have på undersiden af håndledet, på den ene arm skal der med småt stå vestegnen med kursiv, og på den anden mit mellem som er "Skaarup". Men der er jo lige det med arbejdsmarkedet og tatoveringer, og jeg vil gerne have tatoveringen lidt synlig, så den ikke er gemt væk på ryggen eller lignende.
Logged

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tatoveringer.
« Svar #26: 15 Maj 2007, 00:07 »

Jeg går selv med overvejelser om at få en tatovering. Jeg er bare i tvivl om placeringen, vil sindsyg gerne have på undersiden af håndledet, på den ene arm skal der med småt stå vestegnen med kursiv, og på den anden mit mellem som er "Skaarup". Men der er jo lige det med arbejdsmarkedet og tatoveringer, og jeg vil gerne have tatoveringen lidt synlig, så den ikke er gemt væk på ryggen eller lignende.

Den med håndleddet.... Kan det ikke bare skjules med et ur eller et armbånd? :-P
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

gehyden_bab
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tatoveringer.
« Svar #27: 15 Maj 2007, 00:12 »

Logged


Niko
Gæst
 
Sv: Tatoveringer.
« Svar #28: 15 Maj 2007, 06:30 »

Djibrill Cissé, er vist meget mere tatooveret! - Han er vild! Wink
Logged

Kerm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tatoveringer.
« Svar #29: 16 Maj 2007, 16:51 »

Jeg går selv med overvejelser om at få en tatovering. Jeg er bare i tvivl om placeringen, vil sindsyg gerne have på undersiden af håndledet, på den ene arm skal der med småt stå vestegnen med kursiv, og på den anden mit mellem som er "Skaarup". Men der er jo lige det med arbejdsmarkedet og tatoveringer, og jeg vil gerne have tatoveringen lidt synlig, så den ikke er gemt væk på ryggen eller lignende.

Personligt arbejder jeg i Bilka og vi har ikke den skrappeste politik, af hvad jeg umiddelbart kan forstå på det.. Ved flere andre har små enkelte tegninger, fx fulge osv. på armen som er let synelige. Derudover har en veninde også en på håndledet hvor man tager pulsen og på læggen og der er ikke blevet løftet en pegefinger. Smiley

Djibrill Cissé, er vist meget mere tatooveret! - Han er vild! Wink

Den har på ryggen, englevingerne er smask hamrende fræk!  Djævel

Må indrømme, jeg går også med en del tanker omkring tatoveringer osv., for synes de - som regel - er frække.. Smiley - Skal helt sikkert have BIF eller Brøndby stående et eller andet sted, mit navn også måske også min fødseldsag. Kunne også godt tænke mig noget specielt i nakken, ved bare ikke helt om det skal være et mønster som starter dér og går ned over armen lidt ned under t-shirt kanten eller om det kun skal være i nakken.. Smiley

Kerm - Med store planer!
Logged

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010