home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 13:45:17 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23298
  0 Brugere, 579 Gæster Online.

Indlæg: 1132689 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: thinktwice35
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  West Ham tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvor skal vi helst forstærkes
Målmand
- 2 (8,7%)
Forsvar
- 8 (34,8%)
Midtbane
- 4 (17,4%)
Angreb
- 4 (17,4%)
Truppen er fin nok
- 5 (21,7%)
Antal Stemmer: 23

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 Udprint
Forfatter Emne: West Ham tråden  (Læst 29071 gange)
Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: West Ham tråden
« Svar #90: 23 Jan 2011, 16:17 »

Så har i vist sikret jer en ny striker!

http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=75948&loc&

Godt køb. Thumbs Up
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: West Ham tråden
« Svar #91: 24 Jan 2011, 22:02 »

Fra ESPN Soccernet:

11.54: According to our man in the know, Harry Harris, Demba Ba may have failed his West Ham medical, just as he failed his Stoke medical last week. We hsall keep you posted.

Når han nu ikke bestod lægetjekket i Stoke, ville jeg blive en smule overrasket over, hvis han bestod hos os. Og den måde han behandlede Hoffenheim på, inden han tog til England giver ikke mange plusser i min bog, så umiddelbart fint, hvis vi ikke henter ham.. Så kan vi altid nøjes med El-Hadji Diouf og Tal Ben-Heim. crazy

.. Og så ser jeg også, at Gary O'Neil fra M'boro skulle præsenteres i morgen eller onsdag, samtidig med Behrami skulle være tæt på et skifte til Fiorentina. Nå, men det kan da være, at vi kan flere kampe i Championship end i PL. Peace
« Seneste Redigering: 24 Jan 2011, 22:21 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: West Ham tråden
« Svar #92: 28 Jan 2011, 21:46 »

Så er Demba Ba-handlen endelig kommet på plads, 3½ år til ham. Foruden Ba råder vi over Cole, Piquionne, Obinna, Hines, Nouble og Sears til angrebspladserne - alligevel skulle Robbie Keane være lige om trapperne.. Huh

Joe Cole har også været rygtet, men ham skulle man have opgivet. Men få nu for pokker da forstærket den defensiv vi har - eller mangel på samme!!
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Leebowyer
Gæst
 
Sv: West Ham tråden
« Svar #93: 30 Jan 2011, 20:14 »

Så er Demba Ba-handlen endelig kommet på plads, 3½ år til ham. Foruden Ba råder vi over Cole, Piquionne, Obinna, Hines, Nouble og Sears til angrebspladserne - alligevel skulle Robbie Keane være lige om trapperne.. Huh

Joe Cole har også været rygtet, men ham skulle man have opgivet. Men få nu for pokker da forstærket den defensiv vi har - eller mangel på samme!!

Så er Keane offecielt. Men Sears har heldigvis spillet mere højremidt end angriber, Hines har også spillet en del ude på kanten. Så er der Cole Piq, Nouble, Ba og Obinna tilbage... Mon så ikke at Piq ryger til Villa eller Sunderland, som der har været snakket lidt om. Nouble kunne godt ryge ud på lån igen. Så har vi Keane, Cole, Ba og Obinna tilbage, hvilket er en ok angrebsstyrke.
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: West Ham tråden
« Svar #94: 31 Jan 2011, 21:07 »

Håber du får ret, men begynder at tvivle nu. Der har også været snak om Cole skulle til Newcastle, når nu Carroll er på plads hos Liverpool.. Endvidere er Roberto Carlos rygtet på vej. crazy
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


JKJ
Gæst
 
Sv: West Ham tråden
« Svar #95: 31 Jan 2011, 21:09 »

Håber du får ret, men begynder at tvivle nu. Der har også været snak om Cole skulle til Newcastle, når nu Carroll er på plads hos Liverpool.. Endvidere er Roberto Carlos rygtet på vej. crazy

Hehe den læste jeg også først på dagen, mon ikke det er et af de hersens vilde rygter der altid kommer i løbet af de sidste 12-16 timer.
Ellers vil det da være noget af en bombe, skidt eller dårligt må i så selv bedømme  funny
Logged

Leebowyer
Gæst
 
Sv: West Ham tråden
« Svar #96: 01 Feb 2011, 19:15 »

Håber du får ret, men begynder at tvivle nu. Der har også været snak om Cole skulle til Newcastle, når nu Carroll er på plads hos Liverpool.. Endvidere er Roberto Carlos rygtet på vej. crazy

Så fik jeg ihvertfald ret mht. til at Nouble røg ud på lån, men desværre røg Piq ikke afsted.

Til gengæld bliver Julian Dicks rygtet tilbage til klubben, hvilket kunne være sidssygt fedt. Dejligt at få ham tilbage, hvor han hører til!
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: West Ham tråden
« Svar #97: 05 Feb 2011, 18:59 »

Desværre vandt Wigan i dag, og det øger presset på os i morgendagens opgør mod Birmingham. En sejr i morgen, og vi overhale Birmingham, Wigan og West Brom, og dermed indtage 16. pladsen - derfor skal der tre point på kontoen, i sæsonens vel nok vigtigste kamp.

Birmingham har Jerome, Ferguson og Johnson tvivlsomme op til kampen, mens Martins ikke har fået tilladelsen i orden. Til gengæld har de stadigvæk Bentley, Zigic og Gardner, jeg umiddelbart vil pege på, som deres største trusler.

Da Costa og Hitzlsperger er begyndt, at træne med igen, og førstnævnte fik en times tid på reserveholdet den anden dag, så det lysner på skadesfronten. Resten skulle være kampklar. Thumbs Up

Green
Jacobsen - Tomkins - Upson - Bridge
O'Neil - Parker - Noble
Piqiuonne - Keane - Obinna

Den start-11 peges der på, på soccervista, skysports og KUMBs forum, og den synes heller ikke usandsynlig.

3-1 til os; Obinna, Keane og Parker på tavlen for os.
6'eren viser kampen.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: West Ham tråden
« Svar #98: 20 Feb 2011, 17:45 »

Så gælder det Burnley i morgen aften, i FA Cuppen. En kamp der med stor sandsynlighed betyder debut til Hitzlsperger, efter forleden fik ca. et time i en reserveholdskamp.. Gå vi videre venter Stoke på Britannia.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: West Ham tråden
« Svar #99: 27 Feb 2011, 14:03 »

Green
Jacobsen - Upson - Tomkins - Bridge
O'Neill - Parker - Noble - Hitzlsperger
Ba - Piquionne

Mon ikke det går hen og bliver en 4-3-3'er i stedet, med O'Neill og Piquionne på kanterne, og så Parker, Noble og Hitzlsperger centralt? Jeg finder det ihf. mere oplagt.. Boffin, Reid, Da Costa, Spector, Boa Morte, Cole og Hines er på bænken.

Jeg ved ikke helt, hvad jeg skal forvente af dagens kamp. Vi spiller egenligt udemærket, men vi får bare ikke nok udbytte af det. De sidste tre halvlege vi har spillet, har vi en målscorer på 8-1 (3-3 @ West Brom, 5-1 v. Burnley), men Liverpool er om nogen en ond ånd mod os, så jeg frygter det værste på forhånd. Jeg håber naturligvis på en sejr, ikke mindst fordi Wolves vandt i går. En sejr i eftermiddag og en sejr til Stoke - som vi møder i næste runde i FA Cuppen - i morgen, er det eneste, der kan bruges i denne runde. Tvivler dog på det sker. Ubeslutsom
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Leebowyer
Gæst
 
Sv: West Ham tråden
« Svar #100: 27 Feb 2011, 14:06 »

Green
Jacobsen - Upson - Tomkins - Bridge
O'Neill - Parker - Noble - Hitzlsperger
Ba - Piquionne

Mon ikke det går hen og bliver en 4-3-3'er i stedet, med O'Neill og Piquionne på kanterne, og så Parker, Noble og Hitzlsperger centralt? Jeg finder det ihf. mere oplagt.. Boffin, Reid, Da Costa, Spector, Boa Morte, Cole og Hines er på bænken.

Jeg ved ikke helt, hvad jeg skal forvente af dagens kamp. Vi spiller egenligt udemærket, men vi får bare ikke nok udbytte af det. De sidste tre halvlege vi har spillet, har vi en målscorer på 8-1 (3-3 @ West Brom, 5-1 v. Burnley), men Liverpool er om nogen en ond ånd mod os, så jeg frygter det værste på forhånd. Jeg håber naturligvis på en sejr, ikke mindst fordi Wolves vandt i går. En sejr i eftermiddag og en sejr til Stoke - som vi møder i næste runde i FA Cuppen - i morgen, er det eneste, der kan bruges i denne runde. Tvivler dog på det sker. Ubeslutsom

Helt enig. Pool har aldrig været vores kop the... Men lad os nu håbe! Jeg har selv være negativ omkring vores hold hele sæsonen, og er det desværre stadig. Men vi må håbe på at vi bliver oppe, og at der så sker noget meget drastisk i sommerpausen.
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: West Ham tråden
« Svar #101: 27 Feb 2011, 14:29 »

Helt enig. Pool har aldrig været vores kop the... Men lad os nu håbe! Jeg har selv være negativ omkring vores hold hele sæsonen, og er det desværre stadig. Men vi må håbe på at vi bliver oppe, og at der så sker noget meget drastisk i sommerpausen.

Helt enig, der skal i den grad ske en del til sommer, uanset hvor i tabellen vi måtte ende. Ny træner og ny defensiv (2-3 mand mindst) til at begynde med..
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: West Ham tråden
« Svar #102: 27 Feb 2011, 16:27 »

CARLTON COLE IS A FOOTBALL GENIUS
CARLTON COLE GOT A MASSIVE P.NIS!

Fantatisk indsats i dag, og fortjent sejr! Thumbs Up
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: West Ham tråden
« Svar #103: 27 Feb 2011, 20:32 »

Ja fantastisk indsats og sejr idag.
3-1 over Liverpool er bare fantastisk og jeg glæder mig til at håne en Liverpool tilhænger, som jeg kender, selvom at vi stadig ligger langt nede og Liverpool ligger nr.6.
Demba Ba og Charlton Cole er en suveræn angrebsduo hvis at Grant vælger at bruge dem sammen...

Vh.Blackstone
Logged

Leebowyer
Gæst
 
Sv: West Ham tråden
« Svar #104: 27 Feb 2011, 20:36 »

Ja fantastisk indsats og sejr idag.
3-1 over Liverpool er bare fantastisk og jeg glæder mig til at håne en Liverpool tilhænger, som jeg kender, selvom at vi stadig ligger langt nede og Liverpool ligger nr.6.
Demba Ba og Charlton Cole er en suveræn angrebsduo hvis at Grant vælger at bruge dem sammen...

Vh.Blackstone

Ja, super sejr i dag. Jeg ved ikke helt hvor enig jeg er med dig i at Cole og Ba vil være gode sammen. Jeg synes at det virkede rigtigt godt med Piq og Ba i dag, begge er rigtigt gode med bolden i modsætning til Cole, som stort set intet kan hvad angår det tekniske.
Logged

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010