home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:25:17 warmon Blogkonkur... [19] Journeyman - Skal...
I går kl. 21:30:32 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
I går kl. 21:27:02 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
I går kl. 20:44:50 Wester Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23301
  4 Brugere, 390 Gæster Online.

Indlæg: 1132757 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  FCM
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: FCM  (Læst 12333 gange)
lars1983
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FCM
« Svar #15: 29 Nov 2008, 12:24 »

købte kevin stuhr i starten af spillet og må sige det går bare super godt 22 kampe spillet 1 tabt og 5 uaf og 6 p til fck på andenpladsen
Logged

09 er da for fed

Chriz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FCM
« Svar #16: 29 Nov 2008, 21:14 »

Neej har ikke fået udviddet SAS arena, kommer forhåbentlig Smiley nice nok Peace
Logged

Fink
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FCM
« Svar #17: 29 Nov 2008, 21:27 »

Et godt (0g gratis) indkøb er Matias Lequi! Han har vilde stats og spiller vildt godt..
Logged

"Pain is temporary, glory...lasts forever!"
-George Best

makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FCM
« Svar #18: 29 Nov 2008, 21:29 »

Jeg har et spil med FCM i demoen, er det ikke noget med man kan spille videre på det, i det fulde spil?
Ville være fedt.. Det går nemlig ret godt!
Logged

It's all, part of the plan.

dlp811
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FCM
« Svar #19: 30 Nov 2008, 06:52 »

Hej.
Jeg har spillet 2 sæsoner i FCM og blev mester i den 1 og tabte så pokal finalen til FCK Græder Anden Sæson blev jeg nummer 2, 9 point efter Aab ticked off Men vandt så pokalen over brøndby Smiley Min taktik er en 4-4-2 hvor jeg spiller med offensive back´s og kanter, har den ene MC til at løbe offensivt og den af til at spille defensivt, det har fungeret rigtig godt for mig. Mine indkøb i første sæson har været Niclas pedersen 2,4 m og thomas Graversen fri + 2 unge svenskere som skulle bruges i fremtiden. . Anden sæson var der lidt mere gang i den både med at sælge og købe, de største var salg var: k. Ipsa 9,5 m, A. Salami 33 m, G. Florescu 23 m. Indkøb, Kevin Stuhr 12 m, R. Wurtz 2,4 m, M Laudrup Fri, og igen en del unge spillere som skulle bruges i fremtiden. Nu er jeg så skiftet til Stuttgart hvor jeg fik en 4 årig kontrakt til 230 000 om ugen så det bliver sjovt at prøve krafter med en ny liga.
« Seneste Redigering: 30 Nov 2008, 08:57 af dlp811 » Logged

FCM:)

Macke
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: FCM
« Svar #20: 07 Dec 2008, 19:56 »

For mig går det også godt.. fiki 2. plads første sæson og en masse transfers bl.a thomas gravesen Eduardo costa Frederik Ljungberg og Matias Lequi.. Alle blev kvalitetskøb! men frederik og eduardo røg i 2. sæson pga overskredet lønbudget.. bestyrelsen sagde dog ikke noget men ville hellere holde mit budget.. (Deres tillid skyldes nok mine resultater i UEFA cuppen hvor jeg besejrede både Marseille og Deportivo.) i 2. sæson kæbte jeg kun en spiller: nemlig Martin Vingård.. Og han klarer det godt.

Spiller Statistik Hold Statistik
Logged

Macke
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: FCM
« Svar #21: 07 Dec 2008, 20:21 »

så skal jeg på udebane prøve OB, men det går ikke godt. Efter 30 min slår Lasse Heinze bolden i eget net. I halvegen sætter jeg det 19 årige talent Mads Albæk ind istedet for mikkel thygesen på OM pladsen. Og i sin debut kamp scorer han efter 60 min på en halvflugter lige uden for feltet. Djiby Fall scorer godt nok senere og OB vinder, men syg debut eller hvad?
Logged

MR. Baun
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FCM
« Svar #22: 07 Dec 2008, 20:30 »

Jeg slog lige Benfica 1-0 i gruppespillet på SAS Arena Smiley Jeg har købt Lasse Staw til at stå på kassen og han gør det helt fremragende Wink
Logged

Lorenzen!
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: FCM
« Svar #23: 07 Dec 2008, 20:46 »

Når jeg (forhåbentlig) får mit FM her til jul, skal jeg være midtjylland. Er også fan IRL og ser dem tit på nordea Wink
Logged

Real Madrid
FC Midtjylland

Larsby
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FCM
« Svar #24: 17 Dec 2008, 22:09 »

Tjek min blog omkring FCM (; Vandt mesterskabet i første sæson, a point med Aab.
Logged

Gunners - Arsenal - Pride of London -

qanqstaar
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: FCM
« Svar #25: 20 Dec 2008, 23:30 »

har købt fredrik ljungberg,
Logged

straarup
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: FCM
« Svar #26: 01 Jan 2009, 18:57 »

Har spillet frem til den 10 oktober 08, og sikken start jeg har fået. efter 8 kampe i ligaen har jeg 17 point, to færre end AGF på førstepladsen, som dog har spillet en kamp mere end mig. Uefa-cuppen er gået utroligt. Først mødte jeg et ukendt hold jeg sikkert besejrede 5-0 samlet. så ventede stuttgart, en svær bid, og efter 2-3 i egen hule så den svær ud, med næb og klør, og en pragtindsats aff stjernen salami, hentede jeg en 2-0 sejr i tyskland. så håbede jeg på en "overkommelig" modstander i 3 runde, men ak nej, ingen ringere end Tottenham ventede, og de skulle besejres hvis jeg ville videre til gruppespillet. Vi startede i nEngland, hvor jeg måtte rejse hjem med et 1-3 nedelag. Det så nu ret håbløst ud, men jeg fik sat gutterne op, og nyindkøbet Eduardo Costa, gjorde en god figur i 2-0 sensationen på hjemmebanen. det giver gruppespilsbillet til FCM, og her venter denne puje:

Schalke
Sampdoria
Paris SG
Partizan
FC Midtjylland

Egentligt har jeg en tro på, at jeg kan gå efter tredjepladsen, men det kræver sejr over Partizan og Sampdoria eller PSG. alt i alt ser det ok ud.

Pokalen er det eneste sted jeg har skuffet, hvor vi røg hurtigt ud til Brønshøj.

Indkøb: Eduardo Costa FRI - Kevin Stuhr Ellegaard 5,5 mil - Martin Vingaard 26 mil - Ken Ilsø 5,5 mil - og stortalenterne Bo Gade og Ander, begge på fri transfer.

Alle mine spillere i alderen 18-21 år, som jeg ikke bruger på førsteholdet er lejet ud til samarbejdsklubber, for at give dem kvalificeret kamptræning.
Logged

FC Midtjylland
Manchester United
Athletico Madrid
Juventus

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FCM
« Svar #27: 01 Jan 2009, 19:06 »

I mit save har FCM kun 1 dansker i truppen.
Sådan var det også i FM08... mærkeligt.
Logged

makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FCM
« Svar #28: 01 Jan 2009, 19:10 »

Jeg er nu nået til 2012 og jeg ligger pt på en 1. plads i ligaen. Jeg er med i gruppespillet i CL, hvor jeg bl.a. har slået Milan 2-1 og spillet 2-2 med Real Madrid, som var heldige. Regner med at nuppe Uefa cup pladsen foran Anderlect og vinde ligaen. Hvis nogen har spørgsmål ang. taktik, spillere eller andet, så spørg endelig Wink
FCM er en virkelig godt hold at spille med i FM, kan kun anbefalde det Wink
Logged

It's all, part of the plan.

makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FCM
« Svar #29: 01 Jan 2009, 19:11 »

I mit save har FCM kun 1 dansker i truppen.
Sådan var det også i FM08... mærkeligt.

hm. hvordan kan de det, når man kun må have 3 udlændinge i start 11'ern? det som regel brassere der bliver hentet til dk..? Peace Huh
Logged

It's all, part of the plan.

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010