home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:42:05 warmon Blogkonkur... [9] Journeyman - Alle ...
I dag kl. 08:57:50 warmon Blogkonkur... Hjertet banker kun for...
I dag kl. 08:56:35 warmon Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 21:59:19 Broen13 Blogkonkur... #2 - Danish Viking War...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23299
  3 Brugere, 234 Gæster Online.

Indlæg: 1132720 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: myracook
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  En britisk storklub
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: En britisk storklub  (Læst 4261 gange)
cartoon
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: En britisk storklub
« Svar #15: 26 Dec 2013, 10:49 »

Har du overvejet en Eric Dier til dit hold ?
Logged

HulkOmaniA
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: En britisk storklub
« Svar #16: 26 Dec 2013, 11:12 »

Har du overvejet en Eric Dier til dit hold ?

han er fremragende i mit save med arsenal
Logged

Brøndby og Manchester United siden 1994/1995

Fc Barcelona siden Ronaldinho tryllede rundt

Møller
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: En britisk storklub
« Svar #17: 26 Dec 2013, 16:52 »


Manchester United
Søndag 25. maj 2014

Det er en meget mærkelig følelse jeg står med her efter sæsonens sidste kamp. Vi blev engelske mestre foran Chelsea, på trods af de kom lidt for tæt på til sidst. Men jeg står stadig med en følelse at jeg ikke er tilfreds med resultatet af sæsonen. Inden starten havde jeg helt klart solgt sæsonen for et engelsk mesterskab, men når vi var så tæt på at vinde hele tre trofæer og sikre os the treble, og så "kun" ender med at blive engelske mestre kunne godt have været gjort bedre.

Vi tabte semifinalen i FA Cuppen til Derby, efter vi røg udenom Crystal Palace og Chelsea som spillede den anden semifinale. Vi kom planmæssigt foran 1-0 i første halvleg, men i det 88. minut fik Championship holdet udlignet, og i

Robin van Persie tog til sidst sagen i egen hånd!
straffesparkskonkur rencen brændte erfarende Rio Ferdinand og når Derbys spillere sikkert scorer på alle fem straffespark måtte vi nøjes med at ryge ud i semifinalen. Chelsea endte planmæssigt med at vinde trofæet i FA Cuppen.

Et Chelsea mandskab jeg også tror står med en mærkelig fornemmelse. De slog os i Champions League finalen, vandt FA Cuppen og vandt sølv i Premier League. Men ligesom os var de også rigtig tæt på at hente The Treble, endda tættere end vi var. I Champions League slog vi sikkert Marseille ud med samlet 3-0 i 1. knockoutrunde. Dernæst trak vi Barcelona, en lodtrækning jeg ikke var særlig tilfreds med. I Spanien tabte vi også 3-1, og så var min første tanke at løbet var kørt. Men hjemme slog vi alligevel Barcelona ud, trods to røde kort, med 4-1. Semifinalen bød på hollandske Ajax, som i første kamp på Old Trafford blev sendt ud af Champions League 13/14 efter vi gennembankede dem 6-0 på fire mål af Robin van Persie, som i weekenden efter også skulle vise sig at blive afgørende i mesterskabskampen. I finalen kom vi foran 1-0 ved også Robin van Persie, før Chelsea vendte kampen på hovedet og vandt 2-1.

Premier League blev først afgjort på sidste dagen. Selvom vi på tredje sidste dagen bragte os fire point foran Chelsea, da Robin van Persie med hattrick på hjemmebane var hovedaktøren bag 3-0 sejren over Chelsea. I weekenden efter viste det sig af mesterskabet ikke var helt i hus, da vi ude mod West Brom tabte med 2-0 og derved atter kun var ét enkelt point foran. Vi kunne stadig selv afgøre det i sidste runde ude mod Swansea, og det gjorde vi så. Selvom det på et tidspunkt så ud til at kunne gå galt på Wales, vandt vi alligevel, på to mål af Robin van Persie og ét enkelt af Shinji Kagawa, med 3-2 og sikrede os et mesterskab med tre point ned til Chelsea, som i sidste runde spillede 0-0 med overraskelsen Aston Villa.

Det giver os en slutstilling som bemærkelsesværdigt placerer Manchester City på en skuffende niende plads, de lyseblå var igennem store dele af sæsonen med i nedrykningskampen, og det var først til allersidst de begyndte at trække fra West Ham, Crystal Palace og Sunderland, som endte med at rykke ud af ligaen. City skal altså i næste sæson IKKE ud og spille i Europa, virkelig overraskende og komisk på mange måder. I løbet af sæsonen har de alligevel kun skiftet ud én gang på trænerposten, hvor Villas-Boas nu sidder i trænersædet og i Tottenham har manden jeg overtog United for David Moyes taget over.

Det kunne på mange måder have været sjovt at vinde The Treble i første sæson. Men det er ikke endnu jeg forlanger succes. Det er først når min trup indeholder udelukkende britiske spillere at vi skal bevise hele fodboldverdenen at England er den mest succesrige fodboldnation. Til den nye sæson har jeg fået oplyst at det foreløbige transferbudget ligger på over 500 mio. kr. Så det giver mig mulighed for at boltre mig på transfermarkedet, hvor vi godt kan forvente at præsentere 3-4 britiske spillere som minimum.


Premier LeagueChampions League Finale
1.Man Utd74pChelsea vs. Man Utd 2-1
2.Chelsea71p
3.Tottenham61pFA Cup Semifinale
4.Arsenal57pDerby vs. Man Utd s1-1
« Seneste Redigering: 26 Dec 2013, 16:54 af Møller » Logged

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010