home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:38:14 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23298
  0 Brugere, 593 Gæster Online.

Indlæg: 1132687 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: thinktwice35
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Zizou - Prochaine Étape [2#]
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Zizou - Prochaine Étape [2#]  (Læst 1438 gange)
AGF-altid
Gæst
 
Zizou - Prochaine Étape [2#]
« : 29 Dec 2010, 21:05 »

Intro


Velkommen til min første blog her på sitet, jeg håber i vil læse med og komme med ris og ros.
Jeg vil ikk ud med hvem jeg er - det kan i næsten gætte jer til.

Første update kommer senere i dag.

Indholdsfortegnelse
« Seneste Redigering: 02 Jan 2011, 19:21 af AGF-altid » Logged

bryllen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Zizou - Prochaine Étape [Intro]
« Svar #1: 29 Dec 2010, 21:10 »

fedest..  lad os se hvad du kommer med Peace
Logged

OB
Manchester United
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40069.0 følg vores vej til toppen af hall of fame! Smiley

asj89
Gæst
 
Sv: Zizou - Prochaine Étape [Intro]
« Svar #2: 29 Dec 2010, 21:12 »

Jeg aner overhovedet ikke hvad jeg skal sige endnu. Introen var meget kort. Wink
Logged

AGF-altid
Gæst
 
Sv: Zizou - Prochaine Étape [Intro]
« Svar #3: 29 Dec 2010, 21:34 »

Det var en meget kort intro. Der skal nok komme en mere dybegående update Opstemt
Logged

AGF-altid
Gæst
 
Sv: Zizou - Prochaine Étape [1#]
« Svar #4: 01 Jan 2011, 23:32 »

1#



Afgang


Atlanta Airport lørdag d. 30 - 06 - 2010


Verdens største og travleste lufthavn er helt proppet her i de travle rejsetider. Folk skal enten videre rundt i landet, på ferie i ind- eller udland. Men vi er dog også nogle som ikke kommer tilbage forløbelig. Vi forlader alt her i mulighedernes land til fordel for et "drømme" job i Europa. Tager hele famlien med og efterlader alt tilbage bag os.

Vi skynder os ned til vores gateaway hvor vi skal flyve fra. Men det bliver åbenbart svære end først antaget. Den her lufthavn er så stor at vi skal med det rigtige tog ud til gaten hvor vi så skal finde det rigtige nummer. Vi ankommer til gaten 1,5 time før afgang, hvilket er fint nok da der allerede nu er meget lang kø til at boarde flyet. Vi vælger dog at sætte os ned og slappe af ved de nærliggende sofaer.

Enlig bliver det tid til at boarde flyet så vi kan komme afsted mod vores fremtid og nye liv.



Ankomst


Lyon Airport søndag d. 01 - 07 - 2010


Så ankom vi til Frankrig, mere bestemt Lyon hvor vores nærmeste fremtid. Nu gælder det bare om at komme ud af lufthavnen og hen til det nærmeste hotel hvor vi vil tilbringe natten.

Næste update - Kontrakten
Logged

AGF-altid
Gæst
 
Sv: Zizou - Prochaine Étape [1#]
« Svar #5: 02 Jan 2011, 19:20 »

2#



Kontrakten


Så er der gået et pat dage siden vi ankom til Lyon. Vi har været ude og lede efter bolig, men vi bor dog stadig på hotel, men jeg tror at vi snart har noget nyt at bo i. Vi har lige fået købt ny bil, en Audi Q7. Dejlig sor bil.

Klokken 12.00 i dag skal jeg til møde med en måske kommende arbejdsgiver. Vi skal diskutere kontrakten og hvilke mål klubben har og hvilke jeg har for klubben og fremtiden.

Nogen vil måske mene at dette ikke er klubben for mig da jeg er fra Marseille, men jeg tror på at det her kan give mig det store spark ud til en af de helt store ligaer!

Fortsættes
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010