home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:38:14 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23298
  0 Brugere, 445 Gæster Online.

Indlæg: 1132687 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: thinktwice35
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Southampton FC
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 16 Udprint
Forfatter Emne: Southampton FC  (Læst 57849 gange)
madsbrøns
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Southampton FC
« Svar #15: 29 Okt 2013, 12:12 »

Haha, det er han nemlig Wink

- Southampton er et rigtig sjovt hold at spille med, og har allerede nu rigtig mange gode spillere. Clyne, Shaw, Wanyama, Schneiderlein, Ramirez, Lovren, Lallana, Lambert, Osvaldo, Ward-Prowse Smiley

Hvordan stiller du op og hvilken taktik kører du?  crazy
Logged

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Southampton FC
« Svar #16: 29 Okt 2013, 12:14 »

Hvordan stiller du op og hvilken taktik kører du?  crazy

 Nu er jeg jo igang med 2 sæson, så har hentet nogle nye ansigter.

Men jeg spiller en 4-3-3 (CDM-CM-CM-LW-RW-ST)

CDM: Ankermand
CM: Fremskudt playmaker(Support)
CM: Central midtbane(Angreb)
RW: Fløj(Angreb)
LW: Fløj(angreb)
ST: Komplet Angriber(Angreb)
Logged


bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Southampton FC
« Svar #17: 30 Okt 2013, 11:23 »

Hvem har folk købt ind, og med hvilke begrundelser ?? Smiley Hvor finder i holdet svagest? Har netop selv solgt min yndlingsspiller i klubben i mange år, nemlig Morgan Schniederlin, til Shaktar
Logged

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Southampton FC
« Svar #18: 30 Okt 2013, 12:10 »

Hvem har folk købt ind, og med hvilke begrundelser ?? Smiley Hvor finder i holdet svagest? Har netop selv solgt min yndlingsspiller i klubben i mange år, nemlig Morgan Schniederlin, til Shaktar

Forsvaret mener jeg er det svageste led. Her mener jeg CB & Målmand. Boruc er ikke en man nødvendigvis behøver sælge i første sæson, men god er han ikke. Fonte, Yoshida, Lovren er ikke gode nok. Lovren er vel den eneste med bare lidt talent. Jeg købte Tomkins og Ashley Williams i første sæson.
Logged


Renehenriksen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Southampton FC
« Svar #19: 30 Okt 2013, 12:58 »

Hvem har folk købt ind, og med hvilke begrundelser ?? Smiley Hvor finder i holdet svagest? Har netop selv solgt min yndlingsspiller i klubben i mange år, nemlig Morgan Schniederlin, til Shaktar

Jeg købte Forren som starter og Ridgewell som backup. De havde en rigtig god første sæson i klubben. Jeg købte Khune som starter på målmandsposten. Mit klart bedste køb i første sæson. Jeg vurderede at midterforsvaret og målmandsposten var der hvor det var brug for akutte forstærkninger. Hvem har som erstatning for Schneiderlin?
« Seneste Redigering: 30 Okt 2013, 13:00 af Renehenriksen » Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Southampton FC
« Svar #20: 30 Okt 2013, 12:59 »

Jeg har også købt Ashley Williams, og han gør det ganske fint. Lige hentet Alex McCarthy ind til kassen, selvom jeg nu ser Begovic kan fås meget billigt. Derudover har jeg hentet Will Huges og Fernando til midtbanen, Huges dog lejet ud igen til Derby i første sæson Smiley
Logged

Fck_mester
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Southampton FC
« Svar #21: 30 Okt 2013, 13:01 »

Nogen der kan fortælle/vise mig hvor mange penge man har fra Start?
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Southampton FC
« Svar #22: 30 Okt 2013, 13:09 »

http://fmfreaks.dk/index.php?topic=36575.0

tjek "oversigt over transferbudgetter"
Logged

pedder
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Southampton FC
« Svar #23: 01 Nov 2013, 17:37 »

Jeg er også startet med dem.
syntes det er meget svært at få taktikken til at køre. hvordan sætter i den så man har noget at stille op. ?? jeg spiller pt 4-3-3 med en dm. 2 cm. 2 kanter og en fremme
men har prøvet lidt af det hele. nogen forslag.
Logged

Jacobsen111
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Southampton FC
« Svar #24: 02 Nov 2013, 07:41 »

Er netop startet op med Southampton. Glæder mig til at komme i gang med en klub med så mange spændende talenter og samtidig nogen spændende filosofier. Klubben forventer jeg spiller offensivt, boldbesidende fodbold. Derudover skal jeg købe unge spillere ind til 1 holdet, samtidig med store profiler og så forventer de også det skal være fra formandens eget land - Italien. Spændende.

Jeg spiller 4-3-1-2 og har hentet Ashley Williams i Swansea til midterforsvaret. Han kommer til at spille ved siden af Clyne, Lovren og Shaw. På den centrale midt stod valget mellem Anderson i Manchester United og Jordan Henderson i Liverpool. Anderson så jeg dog som den mest kreative/offensive, og med Morgan og Victor på det to pladser ved siden af ham, passede han bedst ind.

Ramirez spiller yndlingspositionen bagved Lambert og Osvaldo.

Målsætning er top 10.

Update: Liverpool havde brug for en 2 målmand og smed gode penge efter Boruc. Ind er hentet Asmir Begovic fra Stoke.

Glæder mig til at komme i gang.
« Seneste Redigering: 02 Nov 2013, 08:08 af Jacobsen111 » Logged

TheWulf
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Southampton FC
« Svar #25: 03 Nov 2013, 13:47 »

Jeg er også lige startet med Southampton. En 10. plads efter 18 kampe. Havde en meget skidt sæson start, så er ok tilfreds. Som mange andre har jeg også hentet Ashley Williams til forsvaret og har ellers ikke solgt eller købt nogen.

Har prøvet noget helt nyt, og spiller en 5-2-1-2 med to centerbacks. Det går egentlig okay, men jeg kan slet ikke få gang i Osvaldo og Lambert.
Logged

TheWulf
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Southampton FC
« Svar #26: 04 Nov 2013, 02:36 »

Nå, jeg er blevet færdig med første sæson. Endte på en 8. plads, hvilket jeg er ganske tilfreds med.

Over sommeren er der sket helt vildt meget. Ud er røget Boruc, Lambert, Osvaldo og Ramirez. Ind er kommet Holtby, Ruddy, Balanta, Borini, Morata og Illarramendi (lån). Oven i det har jeg fået to fantastiske regens, hvor især den ene lover godt.

Taktikken er også ændret, så nu spilles der med en 5-2-2-1, hvilket indtil videre virker meget lovende. Der er allerede kommet nogenlunde gang i både Holtby og Morata.
Logged

Robinho4ever
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Southampton FC
« Svar #27: 04 Nov 2013, 07:08 »

SS af Morata?
Logged

No sólo soy perfecto, soy Madridista también.

TheWulf
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Southampton FC
« Svar #28: 04 Nov 2013, 10:22 »

Logged

AlexHash
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Southampton FC
« Svar #29: 04 Nov 2013, 12:32 »

Jeg har netop afsluttet 1. sæson med en 11. plads. Som tidligere nævnt i denne tråd, er det bestemt muligt at komme i top 10, men jeg har valgt at bruge meget unge spillere (Shaw, Ward-Prowse og Chambers). Ward-Prowse spillede en del mere en jeg havde kalkuleret med, men da Wanyama blev skadet i 4 måneder satsede jeg på ham.

Jeg har købt følgende:
Antonio Candreva fra Lazio
Alessio Cerci fra Torino
Ashley Williams fra Swansea
John Ruddy fra Norwich
Mark Noble fra West Ham
Manuel Fernandes fra Besiktas
Jermain Defoe (lån) fra Spurs

Har fået klubben til at opgraderer træningsfaciliteter ne, og jeg er kommet fint i gang med den nye sæson med 6 point for 3 kampe  Smiley
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 16 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010