home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 01:07:31 warmon Blogkonkur... [1] xxxxxxxxx - Opsætn...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23298
  1 Bruger, 471 Gæster Online.

Indlæg: 1132693 over 31365 Emner
Nyeste Bruger: thinktwice35
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2009
| | | | |-+  At komme videre fra sin klub?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: At komme videre fra sin klub?  (Læst 1139 gange)
McI
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
At komme videre fra sin klub?
« : 31 Jan 2009, 15:16 »

Hej freaks..

jeg har haft lidt problemmer med at gå fra en klub til en anden som manger.. Har endnu ikke oplevet at få et kontrakttilbud fra en klub, men jeg har været tilknyttet en anden klub.. Nu spiller jeg ofte LLM, men har da også prøvet mig med større hold fra start, ligesom mit omdømme fra start også har varieret fra serie 6 spiller til proffesionel fodboldspiller..
Er det et generelt problem eller er det bare mig der ikke lige er så populær i den virtuelle manager verden? Peace
Logged

Kom så de hvii´!!

enged
Gæst
 
Sv: At komme videre fra sin klub?
« Svar #1: 31 Jan 2009, 15:19 »

Jeg synes ikke det er noget problem, efter 3 sæsoner med FCK hvor det blev til en pokalsejr, to gange liga og en UEFA CUP triumf, blev jeg tilbudt en kontrakt af Liverpool Smiley
Logged

Birkedahl
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: At komme videre fra sin klub?
« Svar #2: 31 Jan 2009, 15:22 »

Hvis der er lang tid til din kontrakt løber ud, skal en klub der vil byde på dig betale flere penge for at købe dig fri. Det kunne være en del af forklaringen...
Logged

Veni, vidi, vici

Krellz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: At komme videre fra sin klub?
« Svar #3: 31 Jan 2009, 15:25 »

Prøv at kigge under Jobs og så se hvem der ikke er så sikre, for i de klubber kan du melde dig interesseret og hvis du er god nok vil de tilbyde dig en kontrakt Wink
Logged

McI
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: At komme videre fra sin klub?
« Svar #4: 31 Jan 2009, 15:30 »

Ja og hvis ikke man er risikere man at blive fyret Wink

Er godt inde i alle de der detaljer med usikre job, kontraktens længde og sådan.. Syns bare jeg har haft erfaring med at det er sværer at komme videre i 09-spillet end de tidligere udgaver
Logged

Kom så de hvii´!!

Cesc
Gæst
 
Sv: At komme videre fra sin klub?
« Svar #5: 31 Jan 2009, 15:33 »

Der kan være mange grunde til, at du ikke får det ventede tilbud. Lad mig remse lidt af dem op her:

1
    Manglende resultater kan ofte være en af grundene til, at andre klubber ikke vil have dig til. Før man kan nå helt til tops, skal man vise at man kan indenfor faget. Hvis du vinder UEFA Cup med Racing, er der stor chance for at der bliver holdt øje med dig. Medierne giver mere fokus, og andre klubber har lettere ved at få øjnene op. Et eksempel fra virkeligheden er Juande Ramos, der jo først rigtig blev stor efter UEFA Cup-triumferne.

2
    En lang kontrakt med din nuværende klub, kan være en grund til at klubber ikke vil have dig. Det kan blive rigtigt dyrt at betale en helt trænersløn i fulde drag, hvorfor mange ofte bliver hentet et halvt år kontrakten udløber. Jeg ved ikke, hvor lange kontrakter du skriver, men det kan hvert fald være en af grundene til, at du ikke er blevet headhuntet af andre klubber.

3
    Sprog og viden om lande kan også være en af grundene. Jeg har før oplevet, at jeg bliver fravalgt i mindre klubber i Spanien, hvis jeg ansøger, fordi jeg ikke kan tale spansk eller har viden om det. Det er altid lettere for en træner, at vende sig til et hold, når han kan sproget fra start af, og det kan være en af grundene til du ikke rigtig kommer videre. Det er naturligvis muligt at komme til lande, man ikke kan snakke sproget fra og ikke har viden til, men det kan spille en rolle i nogle tilfælde.
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: At komme videre fra sin klub?
« Svar #6: 31 Jan 2009, 15:37 »

Det hele handler i bund og grund om dine resultater. Hvis de ikke er gode nok, får du selvfølgelig ikke tilbud fra andre klubber. Desuden er det ikke voldsomt mange topklubber, der ligger mærke til hvad, som sker i de lavere rækker - så hvis du har rykket op i dit LLM-spil, så sidder Manchester United jo ikke og siger, "ham der er da god, lad os kigge på ham". Der foregår mest i de øverste rækker, så hvis du klarer det imponerende nok, bliver du tilbudt.
Logged

AmauriCarvalho
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: At komme videre fra sin klub?
« Svar #7: 02 Feb 2009, 14:50 »

Lavede en Verona karriere, i slutningen af første sæson, fik jeg tilbud, fra sampdoria, lazio samt parma.
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010