home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:38:32 szukizek Blogkonkur... 7# Hjertet banker kun ...
I går kl. 21:49:39 warmon Blogkonkur... [28] Journeyman - Det ...
23 Maj 2024, 23:07 warmon Blogkonkur... The beautiful game
23 Maj 2024, 20:17 Bubbles Blogkonkur... #9 - Danish Viking War...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23309
  0 Brugere, 486 Gæster Online.

Indlæg: 1132787 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: saracruz8952@gma
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken FM2009
| | | | |-+  #18 - Din Vej 4.
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 39 Udprint
Forfatter Emne: #18 - Din Vej 4.  (Læst 119602 gange)
Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #12 - Din Vej 4.
« Svar #390: 09 Jul 2009, 12:24 »

Ok. Helt i orden Smiley

God ferie ellers.
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #12 - Din Vej 4.
« Svar #391: 09 Jul 2009, 12:25 »

Ok. Helt i orden Smiley

God ferie ellers.
Mange tak Smiley
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #12 - Din Vej 4.
« Svar #392: 10 Jul 2009, 00:00 »

Jeg vil nu skyde på at der kommer en update senest lørdag aften. Jeg hapsede lige min fars trådløse internet med til fyn, og har en lille smule tid til overs imorgen, hvor jeg nok ikke kan nå en update, og har en del tid lørdag eftermiddag, så den kommer nok hen af aftenen Smiley
Logged

Enevoldsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #12 - Din Vej 4.
« Svar #393: 10 Jul 2009, 01:16 »

Jubii  Grin
Logged


Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #12 - Din Vej 4.
« Svar #394: 10 Jul 2009, 09:41 »

Jeg vil nu skyde på at der kommer en update senest lørdag aften. Jeg hapsede lige min fars trådløse internet med til fyn, og har en lille smule tid til overs imorgen, hvor jeg nok ikke kan nå en update, og har en del tid lørdag eftermiddag, så den kommer nok hen af aftenen Smiley

Det er fandme godt klaret  Thumbs Up
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #12 - Din Vej 4.
« Svar #395: 11 Jul 2009, 18:04 »

Jeg havde ikke helt så meget tid alligevel.. Men den kommer nok sent i aften, tæt på nat Smiley
Logged

Enevoldsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #12 - Din Vej 4.
« Svar #396: 11 Jul 2009, 18:10 »

ok  Thumbs Up
Logged


Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #12 - Din Vej 4.
« Svar #397: 11 Jul 2009, 18:12 »

Jeg havde ikke helt så meget tid alligevel.. Men den kommer nok sent i aften, tæt på nat Smiley

Jeg glæder mig, til at se om jeg er blevet dårligere.
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #12 - Din Vej 4.
« Svar #398: 11 Jul 2009, 18:17 »

Men det bliver som sagt lidt sent, for selvom jeg lige kan nå at starte om lidt, skal jeg spise omkring klokken 19.

Jeg glæder mig, til at se om jeg er blevet dårligere.
Dårlig, dårlig men erfaren funny
Eller. Det må vi se, når jeg når til dig.
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
#13 - Din Vej 4.
« Svar #399: 11 Jul 2009, 20:26 »

Din Vej 4!
Update 13; Året er omme..
1. juni 2012!


Der er ikke sket så meget i denne update, men jeg har lige lagt mærke til, at Danmark har 2 pladser i ligaen, som giver Champions League kval. nu. Vi er jo fremragende her i Danmark! Champions League blev vundet af Arsenal, foran Real Madrid. Uefa Cuppen blev vundet af Fiorentina, efter en finale mod Schalke.

Casper Andersen - Zone43
Casper spillede fast i den forgangne sæson hos Brøndby. Med en del mål til følge, kan han snart være på vej væk, trods manglende interesse. Den værdifulde dansker har nu langt om længe fået styr på sin karriere. Tidl. AB Tårnby spiller Casper Andersen må dog nøjes med u21 landsholdet lidt endnu, da han stadig ikke er udtaget til A-landsholdet. Brøndby endte nummer 4 i SAS Ligaen.

Kristian Kaad Jørgensen - korzika
Kristian har spillet fast i Nordsjælland, hvor han overvejer en ny kontrakt. Det var nok en god idé, selvom han får rigeligt med løn i forvejen. Selvom der er 4 kampe tilbage af 1. division, har Nordsjælland allerede sikret sig oprykning til SAS Ligaen.

Mads Knutsson Hansen - knutsson
Mads skal på trods af en udmærket 15. plads i Ligue 1 (som sikrer overlevelse) spille europæisk næste år. Lens vandt nemlig Ligacuppen, hvor de i finalen slog LOSC Lille efter en straffesparkskonkur rence, som Lens vandt 3-1. Mads er ikke rygtet væk, og spiller stadig på u21 landsholdet.

Mikkel Walle Mortensen - Nibali
Mikkel er blevet super værdifuld for West Brom. Specielt også når Lewandowski ligner en mand som er på vej til City. Mikkel har spillet flot i den nu overståede sæson, og West Brom. Men, men, men... West Brom. har skuffet horribelt i forhold til sidste sæson. De endte i år kun på en 17. plads, som lige er nok til at sikre overlevelse. Mikkel er dog ikke rygtet væk, og må nok føre West Brom. længere op til næste år.

Aron Greve Vidarsson - Apache
Aron har fået nogle flere kampe for u21 landsholdet, og er nu udtaget til A-landsholdet. Mon han får debut? Det kunne vel skabe interesse fra andre lande.. Tja, Aron. Du har ikke udnyttet dit talent!

Mads Sørensen - Macke
Mads spillede flot i Newcastle, i den nu afsluttede sæson. Newcastle endte nummer 9 i Premier League, og Mads har været en stor del af det. Han er klart den mest værdifulde spiller hos Newcastle, hvor han stadigvæk for over en halv million pr. uge i klubben!

Artat Jumniu - tatii
Artat scorede en god portion mål i SAS Ligaen, hvor Randers endte nummer 5. FCK vandt både ligaen og pokalturneringen – sidstnævnte imod netop Randers, hvor tidligere Randers spiller Tidiane Sane scorede begge mål i 2-0 nederlaget.. Det betyder Uefa Cup næste år, eftersom Randers tabte i finalen, og FCK skulle i Europa i forvejen. Dog er Jumniu langtidsskadet lige nu, men alligevel er han rygtet til mange klubber. Hibernians, OB, Brügge og så videre!

Jes Manniche - Sej007
Jes bliver jo forgyldt i FCK nu, hvor han har mistet sin forsvarskammerat i Mathias ”Zanka”. Han er blevet solgt til Chelsea for hele 47 millioner. FCK vandt både ligaen og pokalturneringen – sidstnævnte mod Randers, hvor tidligere Randers spiller Tidiane Sane scorede begge mål i 2-0 sejren.

Mathias Havemann Enevoldsen – Enevoldsen
Debut, debut, debut! Han blev skiftet ind en gang i den nu endte sæson, og overvejer lige nu en kontrakt fra Milan, hvor hans nuværende kontrakt slutter om en måned. Hvis han afviser Milan, er både Bolton og Recreativo interesserede. Milan vandt i øvrigt Serie A, med 3 point ned til Roma.

Marc Kjær Rasmussen - Marc2705
Marc har virkeligt bombet i Brøndby, og fortsat på u21 landsholdet. Brøndby endte nummer 4 i SAS Ligaen, og Marc ligner en spiller som snart skifter til noget større! Han er jo pænt god!

Stefan Stokic - FCK010
Stefan er jo vild, han har spillet super i sin debutsæson hos Villarreal! Han er mildest talt uhyggelig. I Villarreal, som endte nummer 3 i La Liga efter Barca og Real, har han dannet angrebsduo med Gonzalo Higuain i det meste af sæsonen. Med sine 16 scoringer, endte Stefan som nummer 6 på topscorer listen, blot 2 mål fra en delt 3. plads.

Lasse Skaarup Petersen - LassePetersen
Lasse bomber i Rusland, hvor sæsonen næsten lige er startet!! På grund af den flotte start, er han rygtet til et hav af klubber, hvor Hannover, Benfica, Hertha Berlin og Feyenoord er de mest ”interessante”.

René Rau - SoAP
René har virkeligt været et scoop for Fenerbahce, hvor han har udviklet sig fantastisk. Han har også spillet fast i hele sæsonen, blandt andet internationalt, hvor klubben fik en 3. plads i Champions Leagues gruppespil, og måtte i Uefa Cuppens første knockout runde. Dog tabte de samlet 1-0 til Olympiakos.. Klubluderen René ligner igen en mand der er på vej væk, han er nemlig rygtet til: Newcastle, Sunderland, West Bromwich, Schalke, Werder Bremen og Inter.

Frederik Beier Jønsson - Kezman
Frederik spiller stadigvæk i Randers, men han vil meget gerne til en større klub nu. Det forstår man godt, med alt hans flotte spil i den nu overståede sæson. Heldigvis for ham, er han dog rygtet til en pæn række klubber fra en del forskellige lande, hvor blandt andre Braga, Rostock, Auxerre og Brügge er de mest interessante.

Mikkel Lasson - Mikkellas
West Brom. endte nummer 17 i Premier League, og sikrede derved overlevelse. Mikkel har dog spillet flot, og har nu spillet 8 kampe på det danske landshold. Han er blevet super værdifuld, og får sig en god slat løn hver uge! Mikkel nåede hele 50 kampe i alle turneringer i den forgangne sæson, og er nok en af West Bromwichs største profiler. Skifter han mon klubben ud med noget nyt? Eller bliver han og støtter sit hold?

Oskar Enemark Sørensen – Zulue
Oskar har spillet enestående i Rapid Wien! Men det var ikke nok til at sende klubben videre fra Uefa Cuppens første knockout runde, hvor Dynamo Kiev slog ham og hans hold ud, efter en 2-0 sejr i Ukraine, og senere fik 0-0 i Østrig. Oskar er ikke rygtet væk, men det kan jo komme i løbet af sommeren..

- Orange skrift ved brugernavnet betyder at der ikke er nogle ændringer.
- Rød skrift betyder klubskifte.
- Blå skrift betyder del-ejerskab.
- Gul skrift betyder udlejning.


"Kontakt":
- Hvis der er mere i vil vide, skriver i bare, og jeg vil med høj sandsynlighed svare.
- Hvis der er problemer med jeres screenshot, er det fordi jeg har prøvet en ny men meget hurtigere måde at gøre det på. De skulle dog meget gerne virke allesammen.
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #12 - Din Vej 4.
« Svar #400: 11 Jul 2009, 20:30 »

Jeg håber virkelig at jeg får landsholdsdebut, så jeg kan vække lidt interrese fra de store klubber, eller mindre klubber i Europa. Så længe jeg bare kommer i en ny klub, så er jeg glad.

Får du lavet endnu en update i dag, eller går er lidt tid endnu til den næste update kommer?
Logged

Enevoldsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #13 - Din Vej 4.
« Svar #401: 11 Jul 2009, 20:34 »

Jubii jeg fik debut og Milan vandt Serie A  Grin Hvilken position var det jeg spillede?

PS: Du har lavet min fødselsdag forkert  Skuffet Det er 06/08 ikke 08/08...
Logged


knutsson
Gæst
 
Sv: #13 - Din Vej 4.
« Svar #402: 11 Jul 2009, 20:37 »

Lens i Europa Opstemt

Fuck det går nice og god update
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #12 - Din Vej 4.
« Svar #403: 11 Jul 2009, 20:45 »

Jeg håber virkelig at jeg får landsholdsdebut, så jeg kan vække lidt interrese fra de store klubber, eller mindre klubber i Europa. Så længe jeg bare kommer i en ny klub, så er jeg glad.
Får du lavet endnu en update i dag, eller går er lidt tid endnu til den næste update kommer?
Næste update kommer nok mandag. Så du må vente lidt endnu. Men ja, det kunne være spændende! Smiley

Jubii jeg fik debut og Milan vandt Serie A Grin Hvilken position var det jeg spillede?
PS: Du har lavet min fødselsdag forkert Skuffet Det er 06/08 ikke 08/08...
Min fejl..
Du blev skiftet ind efter 74 minutter i Milans 2-1 sejr over Lecce. Der står dog ikke nogen position, inde under positioner, så jeg skulle lige lede alle kampene igennem for at finde din indskiftning.. Du blev skiftet ind istedet for Rosina, så du har nok spillet OMC Smiley

Lens i Europa Opstemt
Fuck det går nice og god update
Tak. Og tillykke med europæisk bold Thumbs Up
Logged

Enevoldsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #13 - Din Vej 4.
« Svar #404: 11 Jul 2009, 20:46 »

Ok  Thumbs Up
Logged


Sider: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 39 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010