home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
05 Maj 2024, 16:24 Sunbao Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23296
  0 Brugere, 353 Gæster Online.

Indlæg: 1132683 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: ginisharma
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Real Madrid
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid  (Læst 21242 gange)
Maze
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid
« Svar #15: 04 Jan 2016, 15:21 »

22 har helt ret, taktikken blev brugt lige omkring udgivelsen og ikke justeret eller noget senere.. så med de ændringer som der er i spillet vil jeg ikke regne med at den fungerer lige så godt!

@Dreaz123 > spiller du med Real eller?
Logged

bonde42
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid
« Svar #16: 24 Feb 2016, 18:46 »

Nogen, der har succes med at udvikle talenterne?
Logged

Vejgaard Boldspilklub

Selvom alting kører i ring, er det ikke alting, der er ringe..

COYI
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid
« Svar #17: 27 Feb 2016, 10:57 »

Nogen, der har succes med at udvikle talenterne?

Er godt nok stadigvæk i 1.sæson, men jeg forsøger at bruge Mayoral så meget som overhovedet muligt og synes han gør det virkelig godt! Både som indskifter men også udviklingsmæssigt..

Glæder mig som en gal til at få Vallejo tilbage fra udlån! Træt af han ike kan kaldes tilbage!
Logged

Come On You Irons!

bonde42
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid
« Svar #18: 27 Feb 2016, 13:09 »

Er godt nok stadigvæk i 1.sæson, men jeg forsøger at bruge Mayoral så meget som overhovedet muligt og synes han gør det virkelig godt! Både som indskifter men også udviklingsmæssigt..

Glæder mig som en gal til at få Vallejo tilbage fra udlån! Træt af han ike kan kaldes tilbage!

Vallejo har jeg også store forventninger til! På angriberposten er jeg ikke sikker på, Mayoral kan udvikle sig nok, så der henter jeg måske en erstatning, men lillebror Zidane kan måske nok konkurrere med Navas/Casilla om nogle år. (Selvom man kan have en pointe i, Real bør have en keeper af højeste kvalitet)
Logged

Vejgaard Boldspilklub

Selvom alting kører i ring, er det ikke alting, der er ringe..

COYI
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid
« Svar #19: 27 Feb 2016, 14:03 »

Vallejo har jeg også store forventninger til! På angriberposten er jeg ikke sikker på, Mayoral kan udvikle sig nok, så der henter jeg måske en erstatning, men lillebror Zidane kan måske nok konkurrere med Navas/Casilla om nogle år. (Selvom man kan have en pointe i, Real bør have en keeper af højeste kvalitet)

Forventer mig ikke det store af mini-Zidane. Og det gør mine talentspejdere tilsyneladende heller ikke.

Forsøger at skibe Pepe afsted da han er aaaalt for dyr - så derfor havde jeg håbet at kunne hente Vallejo retur!

Mayoral har 4 gule stjerner i potentiale hos mig, så synes det er værd at give det en chance for at kunne have en egen avl i truppen i fremtiden!
Logged

Come On You Irons!

bonde42
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid
« Svar #20: 27 Feb 2016, 17:15 »

Forventer mig ikke det store af mini-Zidane. Og det gør mine talentspejdere tilsyneladende heller ikke.

Forsøger at skibe Pepe afsted da han er aaaalt for dyr - så derfor havde jeg håbet at kunne hente Vallejo retur!

Mayoral har 4 gule stjerner i potentiale hos mig, så synes det er værd at give det en chance for at kunne have en egen avl i truppen i fremtiden!

Især når man tænker på, Benzema og Ronaldo er de eneste, der kan spille toppen i truppen,
Bliver Abner noget værd, tror du? Jeg hentede de Sciglio, så Abner kunne have en sæson på Castilla, og så kunne jeg evaluere til næste sæson.
Logged

Vejgaard Boldspilklub

Selvom alting kører i ring, er det ikke alting, der er ringe..

bonde42
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid
« Svar #21: 28 Feb 2016, 11:03 »

Ronaldo ude i 3-4 måneder.. Han er ellers god igen i år!
Logged

Vejgaard Boldspilklub

Selvom alting kører i ring, er det ikke alting, der er ringe..

COYI
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid
« Svar #22: 29 Feb 2016, 13:27 »

Især når man tænker på, Benzema og Ronaldo er de eneste, der kan spille toppen i truppen,
Bliver Abner noget værd, tror du? Jeg hentede de Sciglio, så Abner kunne have en sæson på Castilla, og så kunne jeg evaluere til næste sæson.

Abner er umiddelbart ikke med i mine fremtidsplaner, men han skal da helt sikkert lige holdes øje med.

Ronaldo er for vild - IA i højre side: 46 mål i 40 kampe  Opstemt

Har endnu ikke rigtig fundet en god nok indstilling til Benzema, men så længe Ronaldo spiller som han gør, gør det egentlig heller ikke noget Smiley Han er bare en dyr mand at have rendende.
Logged

Come On You Irons!

bonde42
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid
« Svar #23: 01 Mar 2016, 08:57 »

Abner er umiddelbart ikke med i mine fremtidsplaner, men han skal da helt sikkert lige holdes øje med.

Ronaldo er for vild - IA i højre side: 46 mål i 40 kampe  Opstemt

Har endnu ikke rigtig fundet en god nok indstilling til Benzema, men så længe Ronaldo spiller som han gør, gør det egentlig heller ikke noget Smiley Han er bare en dyr mand at have rendende.

Han havde 17 mål i 8 kampe i venstre side for mig inden skaden, så han er sindsygt skarp!
Jeg er begyndt at spille med Benzema som fremskudt angriber, og det er okay. Komplet fungerede slet ikke og dybdeliggende blev for defensivt, men var faktisk okay. Han er blevet bedre siden Ronaldo rød ud.
Og så er Jesé virkelig god for mig i Ronaldos fravær :-)
Logged

Vejgaard Boldspilklub

Selvom alting kører i ring, er det ikke alting, der er ringe..

Maze
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid
« Svar #24: 01 Mar 2016, 09:32 »

Har i prøvet ham på toppen? Der havde jeg vildt gode erfaringer med ham!
Logged

COYI
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid
« Svar #25: 03 Mar 2016, 08:49 »

Nu sker der altså noget, her op til 2.sæson.. Havde brug for lidt rotation i truppen! Og brug for at bruge nogle af de penge jeg havde, men alligevel på en fornuftig måde samtidig med at jeg gerne ville have barberet lønbudgettet lidt ned!

Ud røg:
Lucas Vazquez for 100mio (2mio kr pr måned)
Denis Cheryshev for 90mio (1,8mio kr pr måned)
Kiko Casilla for 105 mio (2,5mio kr pr måned)
Pepe for 12mio (4,5mio pr måned)
Fabio Contrao for 70mio (5mio pr måned)
James Rodriguez for 550mio (7,5mio pr måned)

Ind kom:
Dybala for 345mio
Andrija Zivkovic, gratis
Geronimo Rulli for 175mio

Ialt har jeg barberet 14 mio af lønbudgettet år måned hvilket jeg er godt tilfreds med!
Logged

Come On You Irons!

JoelAmossen9
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid
« Svar #26: 12 Mar 2016, 01:24 »

Da Real Madrid er min klub i udlandet gennem ca. 15 år, så skal jeg selvfølgelig altid have et spil op at køre, når jeg får fingrene i det nye FM! Min mission er at prøve at vinde ligaen og Champions League hver sæson (selvom det selvfølgelig bliver svært), og så prøve så vidt muligt at få udviklet nogle talenter til førsteholdet, både dem der i forvejen er i klubben, og de større talenter udefra. Truppen bliver selvfølgeligt også krydret med nogle storindkøb, jeg har i hvertfald nogle spillere i tankerne. Jeg skriver transfers ned for hver sæson, en opdateret fuld trupliste, og en gennemgang af hver enkelt sæson og hvordan det er gået, så dem der har lyst, kan følge med!

2015/2016 TRANSFERS

Ind:
- Juan Bernat fra Bayern for 250 mil.

Ud:
- Álvaro Arbeloa til Everton for 21 mil.

2016/2017 transfers

Ind:
- Eden Hazard fra Chelsea for 1 mia.
- David De Gea fra Manchester United for 650 mil.
- Federico Valverde fra Peñarol for 37 mil.

Samlet: 1,68 mia.

Ud:
- Denis Cheryshev til Fiorentina for 70 mil.
- Keylor Navas til Liverpool for 265 mil.
- Fábio Coentrão til Arsenal for 130 mil.
- Lucas Silva til AC Milan for 125 mil.
- Jesús Vallejo til Málaga på en et-årig lejeaftale
- Marco Asensio til Marseille på en et-årig lejeaftale
- Borja Mayoral til Sportin Gijon på en et-årig lejeaftale

Samlet: 590 mil.


TRUP

Målmænd: David De Gea, Kiko Casilla

Forsvar: Danilo, Dani Carvajal, Sergio Ramos, Raphaël Varane, Pepe, Nacho, Marcelo, Juan Bernat

Midtbane: Toni Kroos, Luka Modric, Mateo Kovacic, Casemiro

Kanter/offensiv midtbane: Gareth Bale, Martin Ødegaard, Lucas Vazquez, James Rodriguez, Isco, Eden Hazard, Jesé

Angribere: Cristiano Ronaldo, Karim Benzema


Taktikken skifter alt efter om jeg er hjemme eller ude, hvem modstanderen er, og hvor meget der står på spil. På hjemmebane og i de nemmere kampe på udebane stiller jeg op i en 4-2-3-1, og på udebane i de svære kampe stiller jeg i en 4-3-3 med en defensiv midtbanespiller, for at skabe balance på holdet. Jeg spiller kontrolleret med spil op fra forsvaret og korte pasninger, da jeg stiller med offensive backs, så jeg ikke bare overlader forsvaret fuldstændigt til dem selv.

Første sæson: Vinder ligaen og Champions League, taber Copa Del Rey finalen til Barcelona.

« Seneste Redigering: 16 Mar 2016, 00:25 af JoelAmossen9 » Logged

Robinho4ever
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid
« Svar #27: 27 Mar 2016, 07:21 »

Nå, nu fik jeg endelig fingrene i FM16. Traditionen er, at jeg spiller en lille periode med Real Madrid for at få en hurtigere fornemmelse med den nye version og eventuelle nye tiltag. Der er mange måder at gøre et spil med Real Madrid og andre storklubber sjovt at kaste sig ud i - det handler jo nødvendigvis ikke om at spendere stort hvert transfervindue. Klubben har rent faktisk en pæn talentmasse, hvorfor jeg tit og ofte finder det sjovere at implementere disse i førsteholdstruppen. Dog kan man ikke afholde sig fra at hente en stor spiller i ny og næ!

Jeg har netop spillet første sæson, hvor jeg let og elegant vandt ligaen med 96 point, 21 point ned til Barcelona på andenpladsen. Ronaldo var som for mange andre den helt store oplevelse med 45 mål i 35 kampe - pænt snit! Den spiller der klart har overrasket mig mest er Jesé, der i en periode var at finde på toppen i min 4-3-3. Min plan er at afhænde Benzema, som jeg slet ikke kan få til at fungere!

Jeg købte ingen spillere i sommerens transfervindue, men valgte at smide 90 millioner kr. efter Thiago Maia i Santos, som gardering til Casemiro på den defensive midtbaneplads.

Jeg måtte lide den tort, at såvel Ronaldo som Bale begge udgik med skader i sæsonens anden sidste kamp mod Valencia, hvorfor mine to offensive esser ikke var med i CDR-finalen og CL-finalen. Udover denne lille detalje var Marcelo og Kroos også fraværende. Det er fair at sige, at jeg var godt og grundigt ramt. Det kostede også snævre nederlag til henholdsvis Real Sociedad (2-3) og Barcelona (0-1). Lidt ærgerligt med tanke på, at jeg ingen problemer havde mod disse mandskaber i selve sæsonen.

Jeg har ikke tid til at smide ss og gøre mit indlæg lidt mere smageligt. Dette er bare lige en hurtig update.
Logged

No sólo soy perfecto, soy Madridista también.

COYI
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid
« Svar #28: 27 Mar 2016, 11:59 »

Min plan er at afhænde Benzema, som jeg slet ikke kan få til at fungere!

Jeg har også solgt ham i mit spil! Hele holdet præsterer super undtagen Benzema! Så inden 3.sæson røg han til Man Utd for 475mio..

Her op til 3.sæson har jeg ændret lidt i min taktik da jeg var ved at gå lidt død i min oprindelige 4-2-3-1 og spiller nu med Hydras 4-3-3 i stedet for.. Kæmpe succes! Ronaldo laver 53 mål i 31 kampe i LaLiga og laver 85 kasser ialt i sæsonen! Han ligger som midterste angriber (KA).

Har som eneste kæmpe-signing hentet Pogba for 900mio og han er for vild. Han ligger som flydende playmaker og kontrollerer den midtbane fuldstændig!
Logged

Come On You Irons!

JoelAmossen9
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid
« Svar #29: 29 Mar 2016, 23:38 »

Jeg har relativt succes med at spille Benzema som forreste angriber i en 4-2-3-1 (surprise), i mit save kan han fungere meget godt i rollerne som komplet angriber (angreb) eller fremskudt angriber. Planen er dog også at forlænge med ham midt i anden sæson, og så sælge ham når sæsonen er slut, så jeg dermed forhåbentligt kan få mere for ham. Derefter vil jeg købe Dybala, som skal rotere lidt med Ronaldo, og på sigt være min førsteangriber. Er helt vild med Dybala, som har vanvittigt gode stats. Generelt tror jeg ikke at Juve bliver glade for mig, da jeg også har planer om at signe Pogba efter anden sæson, og afhængigt af hvor godt Vallejo klarer det i fremtiden, så pønser jeg også på at hente Rugani, som fremtidigt arvtager for Ramos Smiley
Logged

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010