home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
05 Maj 2024, 16:24 Sunbao Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23295
  0 Brugere, 413 Gæster Online.

Indlæg: 1132683 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: fmgod123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Atlético Madrid
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Atlético Madrid  (Læst 8073 gange)
AaBFreak
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Atlético Madrid
« : 26 Nov 2011, 17:15 »

Jeg er lige startet op med At. Madrid og synes selvfølgelig at vi mangler en tråd, om denne storklub  Smiley.

Klubben har jo et godt mandskab, så der er ikke behov for de store indkøb (efter min mening).
Transferbudgettet ligger på 35 mio. DKK.

Vi ligger i Europe League, så der er stor mulighed for en international titel i første sæson  Thumbs Up.

Jeg har valgt at fokusere på den centrale midtbane, da jeg ikke synes den er stærk nok.
Der har jeg hentet Christian Ledesma fra Lazio som jeg har store forventninger til!
I målet har jeg hentet Carlos Kameni da jeg ikke mener at Sergio Asenjo er god nok til at være førstemålmand.
Jeg har desuden hentet Moussa Sow som reserve angriber til Falcao  Wink

Jeg har ikke kommet igang med ligaen endnu, men jeg skriver selvfølgelig hvordan det går, når jeg kommer lidt længere ind i sæsonen  Smiley.

Jeg håber at nogen gider tage udfordringen op med At. Madrid eller at dem som allerede er igang fortæller hvordan det går for dem  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 26 Nov 2011, 17:17 af AaBFreak » Logged

fodboldkiller1983
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Atlético Madrid
« Svar #1: 26 Nov 2011, 17:29 »

hvordan kan du købe så dyre spiller for 35 mio kr
Logged

AaBFreak
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Atlético Madrid
« Svar #2: 26 Nov 2011, 17:54 »

hvordan kan du købe så dyre spiller for 35 mio kr

Den dyreste var Ledesma til 80 mio.
Men jeg køber dem over 48 måneder  Smiley
Logged

ScottLind
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Atlético Madrid
« Svar #3: 26 Nov 2011, 18:36 »

Adrian og Falcao kan blive giftige sammen oppe i angrebet. Borja som er udlejet er også et kæmpe angrebstalent.

På midtbanen har vi Koke som også er et kæmpetalent. Han kan blive en god playmaker.

Dominguez i forsvaret som fast mand, med Godin. Miranda som reserve for de to. Perea skal bare ud med det samme. Ellers til forsvaret er der Pulido, som også er et talent.

Det er hvad jeg har satset på i mit Atlético-save.
Logged

AaB, Atlético de Madrid, Manchester United
- Rød hele vejen igennem!

ScottLind
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Atlético Madrid
« Svar #4: 26 Nov 2011, 18:39 »

Mht. Målmand, så kan man køre med entet Courtois eller Asenjo (jeg er kæmpe fan af Asenjo, og bruger ham altid), i første sæson, og så få René Adler på fri transfer sæsonen efter. Han er også klasse.
Logged

AaB, Atlético de Madrid, Manchester United
- Rød hele vejen igennem!

Nhg93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Atlético Madrid
« Svar #5: 28 Nov 2011, 10:54 »

Jeg overvejer at starte med dem når jeg kommer hjem fra skole. Målet er selvfølgelig over tid at blande sig i mesterskabskampen, derudover vil jeg forsøge at skabe verdens farligste angrebsduo med Falcao og Cavani Smiley
Logged

fodboldkiller1983
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Atlético Madrid
« Svar #6: 16 Dec 2011, 19:54 »

ScottLind  hvad taktik bruger du i Atletico Madrid
Logged

krohnl
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Atlético Madrid
« Svar #7: 16 Dec 2011, 20:33 »

Så er jeg nået midtvejs i 3 sæson med mit Atletico hold

Første sæson blev jeg nummer 3, men jeg vandt mesterskabet i anden sæson 3 point foran Barca.

Mit hold ser således ud:


Jeg har ikke haft den store succes i hverken cup eller europa endnu, men det kommer forhåbentlig.
Logged

Madkazzen
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Atlético Madrid
« Svar #8: 06 Jan 2012, 22:44 »

Jeg har lige startet et spil op med Atletico. Har besluttet mig for at forsøge et projekt hvor min startopstilling maximalt må have 3 spillere som ikke er fra den Iberiske halvø. Det vil sige at jeg skal have 8 spaniere eller portugisere i startopstillingen.. .. På sigt kunne det være sjovt hvis hele holdet kun bestod af spillere fra halvøen....
Logged

krohnl
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Atlético Madrid
« Svar #9: 10 Jan 2012, 20:55 »

Ville lige smide et billede op af mit hold her halvvejs i 4 sæson. Jeg har vundet ligaen 2 gange og CL 1. Det ser rimelig godt ud i denne sæson indtil videre. Er ubesejret i ligaen og videre i CL.

Holdet:
Logged

krohnl
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Atlético Madrid
« Svar #10: 10 Jan 2012, 21:06 »

Jeg har forresten også fået udvidet mit stadion så der nu er plads til 70.000, så nu begynder pengene endelig at rulle ind på kontoen Opstemt
Logged

krohnl
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Atlético Madrid
« Svar #11: 13 Jan 2012, 19:43 »

Så blev 4. sæson færdig. Den var lidt skuffende. Det eneste der blev vundet var VM for klubhold. Ellers blevet det til en anden plads i ligaen 2 point efter Real. I CL røg jeg ud til Barca i semifinalen.

Op til 5 sæson har jeg følt mig nødsaget til at sælge Falcao. Han trak en vanvittig løn og de 2 sidste sæsoner har han næsten været konstant skadet. Hvis jeg skal give en spiller så meget i løn så vil jeg også have noget ud af ham. Så han røg til Inter.

Her er et billede af mine transfers op til 5. sæson. Jeg håber på at Benzema kan komme ind på holdet og blive en mere stabil målscore end Falcao var de sidste par sæsoner. Munian er hentet som backup.



Her er et billede af holdet:
Logged

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Atlético Madrid
« Svar #12: 14 Jan 2012, 13:26 »

Så blev 4. sæson færdig. Den var lidt skuffende. Det eneste der blev vundet var VM for klubhold. Ellers blevet det til en anden plads i ligaen 2 point efter Real. I CL røg jeg ud til Barca i semifinalen.

Op til 5 sæson har jeg følt mig nødsaget til at sælge Falcao. Han trak en vanvittig løn og de 2 sidste sæsoner har han næsten været konstant skadet. Hvis jeg skal give en spiller så meget i løn så vil jeg også have noget ud af ham. Så han røg til Inter.

Her er et billede af mine transfers op til 5. sæson. Jeg håber på at Benzema kan komme ind på holdet og blive en mere stabil målscore end Falcao var de sidste par sæsoner. Munian er hentet som backup.



Her er et billede af holdet:


Hvor mange penge har holdet lige? Opstemt
Logged

krohnl
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Atlético Madrid
« Svar #13: 14 Jan 2012, 14:39 »

Lige P.T har jeg en balance på 462 millioner. Og de sidste to sæsoner har jeg haft et transferbudget på omkring 500 millioner. Det jeg tjener flest penge på er tv penge og entre. Jeg tjener omkring 30 millioner per hjemmekamp i CL efter jeg har fået udvidet stadion til 70.000.
Logged

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Atlético Madrid
« Svar #14: 14 Jan 2012, 15:30 »

Lige P.T har jeg en balance på 462 millioner. Og de sidste to sæsoner har jeg haft et transferbudget på omkring 500 millioner. Det jeg tjener flest penge på er tv penge og entre. Jeg tjener omkring 30 millioner per hjemmekamp i CL efter jeg har fået udvidet stadion til 70.000.
Hvad med inden du fik udvidet? Havde du minus hver måned når den måndlige økonomi rapport kommer?
Logged

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010