home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:54:06 Bubbles Blogkonkur... #2 - Danish Viking War...
I går kl. 22:06:29 warmon Blogkonkur... [3] Journeyman - Truppen
I går kl. 20:05:55 warmon Blogkonkur... Hjertet banker kun for...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
Antal Registrerede Brugere: 23299
  1 Bruger, 644 Gæster Online.

Indlæg: 1132704 over 31367 Emner
Nyeste Bruger: myracook
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Pokalfinalen
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint
Forfatter Emne: Pokalfinalen  (Læst 8543 gange)
GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Pokalfinalen
« Svar #45: 17 Maj 2007, 17:18 »

Tjo, nogle gange måske, men der er altså også mange gange at manden kan se uforurettet ud uden grund Wink
Rullende Øjne
Logged

AlexSN
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Pokalfinalen
« Svar #46: 17 Maj 2007, 17:33 »

Fortjent sejr til OB er at trække den for langt, men når FCK satser og ikke vinder, kan der kun være en vinder. FCK spiller af møg til, og kommer sovende ind til anden halvleg. Desuden er det en sjælden set fejl af Jesper Christiansen, og hvis ikke den blev rettet af på vejen, er der bare ingen undskyldning. Dårligt tidspunkt at droppe!

Men jo, tillykke tillykke...
Logged

Hado
Gæst
 
Sv: Pokalfinalen
« Svar #47: 17 Maj 2007, 17:38 »

Vi spiller slet ikke vores bedste kamp i dag. Jesper laver en dum fejl på det første mål. Men jeg vil også vende den om og sige at vi har chancer for at kunne komme tilbage i kampen og få udlignet til 2-2, men igen mangler vi skarpheden foran mål og det er så trist.

Men tillykke til OB.

PS. Alle Brøndbyfans der kommer med spidige kommentarer har ingenting at have det i. I ligger nr. 6, røg tidligt ud af pokalen. Og ja, det skriver jeg fordi vi lige har tabt finalen, men jeg tror på at jeg ikke er den eneste der har det sådan.
Logged

AlexSN
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Pokalfinalen
« Svar #48: 17 Maj 2007, 17:48 »

Vi spiller slet ikke vores bedste kamp i dag. Jesper laver en dum fejl på det første mål. Men jeg vil også vende den om og sige at vi har chancer for at kunne komme tilbage i kampen og få udlignet til 2-2, men igen mangler vi skarpheden foran mål og det er så trist.

Men tillykke til OB.

PS. Alle Brøndbyfans der kommer med spidige kommentarer har ingenting at have det i. I ligger nr. 6, røg tidligt ud af pokalen. Og ja, det skriver jeg fordi vi lige har tabt finalen, men jeg tror på at jeg ikke er den eneste der har det sådan.

Nej, du er ikke den eneste.
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Pokalfinalen
« Svar #49: 17 Maj 2007, 19:49 »


enig hvis man da ellers bruger den sunde fornuft....... men dette er Fodbold også er fornuft kun en ting det andet er motivation og mon ikke OB kommer i Parken og kæmper røven ud af bukserne...... jeg tror sgu på Borger dyrene fra Odense  - de vinder sgu 2-1  Thumbs Up

haha....... de gamle har ret...... tillykke til alle OB fans   Smiley
Logged

YNWA

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Pokalfinalen
« Svar #50: 18 Maj 2007, 12:53 »

For satan da, en fed dag i går :-)
Jeg er overdrevent kvæstet nu, men det er sq det hele værd! En yderst fantastisk præstation af gutterne i går og synes at det var fuldt fortjent. FCK har ikke mange chancer, udover de sidste par hektiske minutter.
Og daaamn man fik råbt meget i går - kan slet ikke snakke i dag :-)

FORZA ODENSE :-)
Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: Pokalfinalen
« Svar #51: 18 Maj 2007, 13:41 »

Klart fortjent sejr til OB - De spiller lidt svagt i starten af kampen, men kommer godt igen, især ved Absalonsen og Borring der spiller en super kamp!
Det er sgu herligt at se at FCK ikke får lov til at hive the double hjem, og at der samtidig findes en recept på at slå dem i egen hule (et ekstra plus fra min side er at det er godt at se en dommer der ikke dømmer til FCK's fordel hver gang Grønkjær ligger sig ned og tuder over ingenting!)

Men klart fortjent sejr, så tillykke til OB

Jo tak. Jeg var også flad til sidst..

 Peace
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Pokalfinalen
« Svar #52: 18 Maj 2007, 14:13 »

Jo tak. Jeg var også flad til sidst..

 Peace

 Opstemt
Logged

arsenalistic
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Pokalfinalen
« Svar #53: 18 Maj 2007, 15:44 »

SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅDA N! Er lige vågnet efter den vildeste fejring!  Thumbs Up
Logged

Go you Gunners!

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Pokalfinalen
« Svar #54: 18 Maj 2007, 15:45 »

Er du OB'er? crazy Smiley
Logged


arsenalistic
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Pokalfinalen
« Svar #55: 18 Maj 2007, 15:49 »

Er du OB'er? crazy Smiley

Ja, var da i hvert fald i parken på nedre B  Wink
Logged

Go you Gunners!

kauster
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Pokalfinalen
« Svar #56: 18 Maj 2007, 15:50 »

Hold op hvor er min hals smadret idag.. 90 minutters intens skrålen i parken + togtur ud og hjem har sku taget hårdt på min stemme.. og så var nattens sejrsfester jo nok ikke lige frem med til at hjælpe på det.. Rullende Øjne

Men tænkte på, i løbet af kampen hørte jeg faktisk kun FCK fansene 2-3 gange i løbet af kampen.. Jeg belv faktisk ret skuffet.. Var det bare mig der ikke kunne høre dem eller havde de en Off-day?
Logged


Blackhawk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Pokalfinalen
« Svar #57: 18 Maj 2007, 15:53 »

Jo tak. Jeg var også flad til sidst..

 Peace

 funny
Logged

arsenalistic
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Pokalfinalen
« Svar #58: 18 Maj 2007, 15:53 »

Hold op hvor er min hals smadret idag.. 90 minutters intens skrålen i parken + togtur ud og hjem har sku taget hårdt på min stemme.. og så var nattens sejrsfester jo nok ikke lige frem med til at hjælpe på det.. Rullende Øjne

Men tænkte på, i løbet af kampen hørte jeg faktisk kun FCK fansene 2-3 gange i løbet af kampen.. Jeg belv faktisk ret skuffet.. Var det bare mig der ikke kunne høre dem eller havde de en Off-day?

Det var fordi de inkarnerede fans stod over for, og så er parken desværre ikke så god til lyd. Men snakkede med et par FCK'ere efter kampen, og de havde råbt.
Logged

Go you Gunners!

United-styrer
Gæst
 
Sv: Pokalfinalen
« Svar #59: 18 Maj 2007, 15:55 »

Men tænkte på, i løbet af kampen hørte jeg faktisk kun FCK fansene 2-3 gange i løbet af kampen.. Jeg belv faktisk ret skuffet.. Var det bare mig der ikke kunne høre dem eller havde de en Off-day?

Har de nogen sinde en on-day?  Peace
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010