home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:51:59 warmon Blogkonkur... [27] Journeyman - Asia...
I går kl. 23:07:16 warmon Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 20:17:54 Bubbles Blogkonkur... #9 - Danish Viking War...
I går kl. 18:04:54 szukizek Blogkonkur... 7# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23307
  0 Brugere, 514 Gæster Online.

Indlæg: 1132783 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: bellaallen9090
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken FM2009
| | | | |-+  #18 - Din Vej 4.
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 39 Udprint
Forfatter Emne: #18 - Din Vej 4.  (Læst 119110 gange)
Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #15 - Din Vej 4.
« Svar #495: 14 Jul 2009, 15:17 »

Hvor typisk! Så bliver man endelig anfører (Dette gør det nok kun svære at komme væk) og så skifter min holdkammerat væk. Ville ellers havde været en fryd at være kaptajn over en af de andre :p Anyway, god update, men det er trist West Bromwich ligger til nedrykning. Må jeg bede om SS af Premier League?
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Mikkellas
Gæst
 
Sv: #15 - Din Vej 4.
« Svar #496: 14 Jul 2009, 15:20 »

Wauw! Sådan! Et skifte til Milan for så stort et beløb. Og så kan jeg sgu også hæve over en million om ugen. Det er sgu ikke helt dårligt Thumbs Up
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #15 - Din Vej 4.
« Svar #497: 14 Jul 2009, 15:24 »

Dejligt at jeg er utilfreds, måske er jeg væk inden længe? Det ville være rigtig godt!
Logged

korzika
Gæst
 
Sv: #15 - Din Vej 4.
« Svar #498: 14 Jul 2009, 18:06 »

Jeg må da være suværent den dårligste! Opstemt

- Jeg havde ellers troet at FM bliver mere og mere realistisk, men mine stats.. nej nej nej

Opstemt
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #15 - Din Vej 4.
« Svar #499: 14 Jul 2009, 18:56 »

Jeg må da være suværent den dårligste! Opstemt

- Jeg havde ellers troet at FM bliver mere og mere realistisk, men mine stats.. nej nej nej

Opstemt

Har du kigget på mig?
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #15 - Din Vej 4.
« Svar #500: 14 Jul 2009, 20:33 »

Hvor typisk! Så bliver man endelig anfører (Dette gør det nok kun svære at komme væk) og så skifter min holdkammerat væk. Ville ellers havde været en fryd at være kaptajn over en af de andre :p Anyway, god update, men det er trist West Bromwich ligger til nedrykning. Må jeg bede om SS af Premier League?
Tak - Det SS Kommer i update 16, når den kommer. For jeg har allerede simuleret et godt stykke frem Smiley

Wauw! Sådan! Et skifte til Milan for så stort et beløb. Og så kan jeg sgu også hæve over en million om ugen. Det er sgu ikke helt dårligt Thumbs Up
Det er sgu ikke dårligt, nej. Forestil dig, at det var sådan IRL? Tunge

Dejligt at jeg er utilfreds, måske er jeg væk inden længe? Det ville være rigtig godt!
Tja - det ville i hvertfald være på tide! Smiley

Jeg må da være suværent den dårligste! Opstemt
- Jeg havde ellers troet at FM bliver mere og mere realistisk, men mine stats.. nej nej nej Opstemt
Well, du er IKKE den dårligste.. Som Apache skriver, kunne du tjekke hans SS først Thumbs Up
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #15 - Din Vej 4.
« Svar #501: 14 Jul 2009, 21:38 »

Kommer den nye update idag?
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #15 - Din Vej 4.
« Svar #502: 14 Jul 2009, 21:54 »

Det tror jeg ikke, Aron Kys
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #15 - Din Vej 4.
« Svar #503: 14 Jul 2009, 22:32 »

Det tror jeg ikke, Aron Kys

Jeg er sikker på at jeg skifter klub når der kommer 2 updates på en dag. Vil du ikke gøre det for mig?  Djævel
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #15 - Din Vej 4.
« Svar #504: 14 Jul 2009, 22:59 »

Så skal jeg fandeme snart igang Tunge
Logged

Marc2705
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #15 - Din Vej 4.
« Svar #505: 14 Jul 2009, 23:01 »

hvornår kommer næste update
Logged

Lavet Af GadeFM

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #15 - Din Vej 4.
« Svar #506: 14 Jul 2009, 23:15 »

Den kommer nok inden midnat, jeg har allerede lavet det meste, på kun et kvarter! Shockeret
Det har gået superhurtigt lige pt. Jeg tror at den kommer omkring kvart i, da jeg lige skal have noget at æde.
Logged

Marc2705
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #15 - Din Vej 4.
« Svar #507: 14 Jul 2009, 23:19 »

i orden lyder fedt! håber da på et klubskifte
Logged

Lavet Af GadeFM

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
#16 - Din Vej 4.
« Svar #508: 14 Jul 2009, 23:47 »



Casper Andersen - Zone43
Casper har spillet fremragende i Brøndby, som ligger nummer 3 i ligaen med en kamp tilbage. Dog kan de ikke nå 2. pladsen, men kan til gengæld ryge helt ned som nummer 5. Forhåbentligt bliver det en 3. plads for Casper & Co.

Kristian Kaad Jørgensen - korzika
Nordsjælland rykker ned. Derfor er der en masse klubber som har budt på den talentfulde midtbanespiller, Kristian Kaad. Blandt andre Wigan og AZ Alkmaar som har budt 11 millioner. Også nogle flere klubber har sendt et bud afsted.

Mads Knutsson Hansen - knutsson
Hans værdi er faldet i Napoli, selvom han har fået flere landskampe og udviklet sig flot. Han ligner ikke en spiller der er på vej væk, fra Serie As nuværende nummer 5.

Mikkel Walle Mortensen - Nibali
Mikkel er ikke rygtet væk fra West Brom. Det er heller ikke så ofte at man sælger en genial anfører videre. Men Mikkel vil nok snart selv til noget større, hvis det tilbyder sig i sommerens transfervindue. Dog rykkede klubben ikke ned!

Aron Greve Vidarsson - Apache
Nu er han tilfreds i Throttur igen. Tja, måske er du bare ikke skabt til succes, Aron. Men loyal er du i hvertfald! Stor cadeau for det. Surt at du aldrig kom til Barcelona...

Mads Sørensen - Macke
Newcastle rykkede ikke ned, men det var lige til øllet. Mads må også snart være på vej væk, han er jo syg!

Artat Jumniu - tatii
Artat har skiftet Randers ud med Lokomotiv Moskva (for 14 millioner kroner), hvor han allerede har fået en del kampe. Det bliver spændende at følge ham i Rusland, hvor han forhåbentligt får succes!

Jes Manniche - Sej007
Jes spiller i FCK endnu. Det har han gjort i hele sin karriere, og han er efterhånden fantastisk. Han har spillet ligeledes, hvor han er begyndt at assistere meget. Hele 10 assists i denne sæson. Han må snart skifte til noget større!

Mathias Havemann Enevoldsen – Enevoldsen
Der er ikke så meget at sige. Han har spillet fast i Skotland i det seneste år, og er helt oppe på 16 landskampe. Han har ikke spillet for godt i år, men skal nok lige vænne sig til skotsk fodbold.

Marc Kjær Rasmussen - Marc2705
Marc har bombet i Brøndby, hvor han nu er rygtet til Stoke, Lens, Juventus, Köln og Deportivo. Han skifter nok væk i sommerens transfervindue, held og lykke. Han har i hvert fald talentet til at klare sig.

Stefan Stokic - FCK010
Stefan har virkeligt bombet i Villarreal, hvor han blev nummer 2 på topscorerlisten, ligesom Villarreal blev nummer 2 i La Liga. Hans holdkammerat, Gonzalo Higuaín blev topscorer, med 2 mål mere. Tallet 2 blev her nævnt mange gange!

Lasse Skaarup Petersen - LassePetersen
Han har spillet 3 landskampe, og gør det flot i Moskva. Han må snart være på vej væk, med hans efterhånden mange mål. Det ser spændende ud for Lasse.

René Rau - SoAP
René endte sammen med Valencia på 3. pladsen i La Liga. Holdet røg ud i to kvartfinaler – hhv. i Copa del Rey og Uefa Cuppen. I cuppen slog Real Madrid dem ud, og i Uefa Cuppen blev René slået ud af Arsenal. En lorte lodtrækning, men sådan er livet..

Frederik Beier Jønsson - Kezman
Frederik har fået 3 landskampe med 2 mål til følge. Han spiller ikke så meget i Blackburn, så han overvejer sine muligheder for et skifte. Reading er den eneste interesserede bejler, så han skal nok vente lidt, før hold kommer på banen.

Mikkel Lasson - Mikkellas
Mikkel vandt Serie A sammen med Milan, men blev slået ud i Champions League lige efter gruppespillet af Chelsea. I cuppen slog Fiorentina dem ud i kvartfinalen, men Milan har jo nok haft fokus på ligaen, hvor Mikkel har spillet fast.

Oskar Enemark Sørensen – Zulue
Oskar må snar være på vej væk fra Rapid Wien, hvor han spiller fremragende. Han er dog glad i klubben, og det er kun FCK som er interesserede i at købe ham. Måske ikke lige hans foretrukne klub, men hvem ved?

- Orange skrift ved brugernavnet betyder at der ikke er nogle ændringer.
- Rød skrift betyder klubskifte.
- Blå skrift betyder del-ejerskab.
- Gul skrift betyder udlejning.


"Kontakt":
- Hvis der er mere i vil vide, skriver i bare, og jeg vil med høj sandsynlighed svare.
- Hvis der er problemer med jeres screenshot, er det fordi jeg har prøvet en ny men meget hurtigere måde at gøre det på. De skulle dog meget gerne virke allesammen.
Logged

Enevoldsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #15 - Din Vej 4.
« Svar #509: 14 Jul 2009, 23:50 »

OMG 2 updates på 1 dag  Shockeret Men Apasche skiftede ikke af den grund...
Logged


Sider: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 39 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010