home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:50:30 warmon Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23297
  0 Brugere, 574 Gæster Online.

Indlæg: 1132685 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: siebertjames
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  l14l Den lange vej tilbage
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: l14l Den lange vej tilbage  (Læst 11007 gange)
Dida
Gæst
 
Sv: l6l Den lange vej tilbage
« Svar #15: 04 Jan 2012, 19:12 »

Mange tak Enzo Smiley
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: l6l Den lange vej tilbage
« Svar #16: 04 Jan 2012, 19:32 »



Ellegaard skifter til Brøndby : 03 l 07 l 2011
Den tidligere Randers FC keeper, skiftede i dag til Brøndby IF.


Kevin Stuhr Ellegaard skiftede i dag en tilværelse uden kontrakt ud, med et ophold i Brøndby. Ellegaard nåede aldrig rigtigt at falde til i SC Heerenveen, hvor han blot nåede en enkelt sæson og 28 kampe, før han blev sat på fri-
transfer. Derfor kunne Brøndby IF i dag sikre sig den 28-årige keeper på en fri transfer.

Kevin Stuhr Ellegaard har en lang karriere bag sig, som blandt andet byder på ophold hos ærkerivalerne fra FC København, som faktisk var en af Ellegaards første klubber. Han har også været på kontrakt hos Manchester City i Premier League, hvor han dog blot fik fire kampe på tre sæsoner. Derudover har Ellegaard været lidt rundt omkring, og prøvet det meste rent fodboldmæssigt. Det er en keeper med en masse erfaring, som Brøndby nu har fået til klubben, og der er ingen tvivl om at det er et rigtigt godt køb af Brøndby. Ellegaard har fået en kontrakt der gælder indtil sommeren 2015, og han får 9.000 kroner om ugen.

- Jeg må nok indrømme, at jeg ser frem til at genoplive min karriere. Brøndby har virkelig reddet mig, eftersom jeg har gået med seriøse tanker om at lægger karrieren på hylden. Nu har jeg fået modet tilbage, og ser frem til at repræsentere Brøndby, og håber jeg kan være behjælpelig. Jeg glæder mig til at møde mine nye holdkammerater, fortæller Kevin Stuhr.

Efter købet af Ellegaard, gik der ikke mange timer, før Brøndby kunne offentliggøre at de har solgt deres tidligere førsteholdsmålmand, nemlig Michael Tørnes. Den 25-årige Tørnes er nu røget til Tyskland, nærmere bestemt Kaiserslautern. Brøndby kunne score hele 2.000.000 kroner på Tørnes. Derudover har der gået rygter om at Brøndby skulle være på vej til at hente Kasper Lorentzen tilbage til klubben, med de rygter kan nu afkræftes, da Kasper Lorentzen netop er skiftet til Rangers.

K. Ellegaard

Logged

Know112233
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: l6l Den lange vej tilbage
« Svar #17: 04 Jan 2012, 19:34 »

Der var en del stavefejl i starten, men det har du rettet op på i den seneste update. Jeg synes, at det er nogle gode køb, og selvom det er en blog om Bundby, følger jeg da Thumbs Up
« Seneste Redigering: 05 Jan 2012, 16:46 af Know112233 » Logged

Dida
Gæst
 
Sv: l7l Den lange vej tilbage
« Svar #18: 04 Jan 2012, 21:19 »

Godt du følger know og er glad for at det er blevet bedre med fejlene Smiley
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: l7l Den lange vej tilbage
« Svar #19: 04 Jan 2012, 23:48 »



Kryds i præmier : 18 l 07 l 2011
Trods to kasser fra McGrath, blev det kun til et enkelt point mod FC Midtjylland.


Sæsonens første kamp skulle spilles mod FC Midtjylland på Brøndby Stadion. 12.500 tilskuere var mødt op for at følge kampen mellem de to titeludfordre. Kampen startede i et højt tempo, og allerede efter ti minutter, kunne Brent McGrath bringe Brøndby i front. Den perfekte starte på den nye sæson, men kort tid før pausen, fik FC Midtjylland dog udlignet, efter et drømmeskud fra Mads Albæk. Anden halvleg var ikke mange minutter gammel, før Brent McGrath igen kunne lade sig hylde, efter at have skudt Brøndby i front, for anden gang i kampen. Kort efter måtte Magnar Ødegaard dog forlade banen, efter at have modtaget direkte rødt kort. Derefter var en udligning svær at undgå, og ti minutter før slutfløjt, kunne Tim Janssen så gøre det til kampens resultat, 2:2.

- Jeg er ganske tilfreds med kampens udfald. FC Midtjylland er et meget stærkt hold, og de er ligesom os titeludfordre, så vi kan godt være tilfredse med et uafgjort resultat. Det gør det selvfølgelig heller ikke nemmere, når man får en mand smidt ud i starten af anden halvleg, men det er en del af spillet, udtaler manager Erik Rasmussen.

Brøndby har dog allerede taget point, på en række af de andre tophold. Da først FC København tabte 1:0 til FC Nordsjælland, og Odense Boldklub sidenhen tabte 1:3 til Silkeborg, er Brøndby nu allerede et point foran de to hold.


S U P E R L I G A
4. Horsens, 3p
5. Nordsjælland, 3p
6. Brøndby, 1p
7. Midtjylland, 1p
8. Lyngby, 0p


Logged

Dida
Gæst
 
Sv: l8l Den lange vej tilbage
« Svar #20: 05 Jan 2012, 14:35 »

Mange tak Smiley
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: l8l Den lange vej tilbage
« Svar #21: 05 Jan 2012, 19:41 »



Sikker sejr over Køge : 24 l 07 l 2011
Brøndby sikrede sig i dag tre vigtige point, da HB Køge blev nedlagt.


Efter det uafgjorte resultat mod FC Midtjylland, skulle Brøndby i dag tilbage på sporet, og forsøge at hente alle tre point mod HB Køge. Kampen blev spillet på udebane, på SEAS-NVE Park i Herfølge. Næsten 5.500 tilskuere var mødt
op for at følge de to hold i kampen om vigtige point. Allerede efter ni minutter kunne Brøndby juble for første gang, da Jan Kristiansen let lagde et godt indlæg i kassen, og bragte udeholdet i front. Kampen forsatte og Brøndby havde godt styr på løjerne. Et minut før pausefløjt, gjorde Michael Krohn-Dehli det til 0:2.

Efter pausen, blev det hurtigt endnu værre for HB Køge da Martin Bernburg i det 51. minut, kunne gøre det til 0:3, efter det flot opspil af Brøndby. Kort efter indledte Køge dog et comeback, da Jens Stryger Larsen uheldigt headede bolden forbi sin egen keeper. Det blev dog ikke til mere fra Køges side, og da de med ti minutter igen fik Ronnie Bendtsen smidt ud, var kampen afgjort.

- Jeg er ganske tilfreds med gutterne i dag. Vi spillede godt, og havde langt flere afslutning og chancer end HB Køge. Jeg er især imponeret over, at det lykkedes os at holde Køge fra at få så meget som en enkelt afslutning inden for målrammen, fortæller Erik Rasmussen.

Det er nu også blevet afgjort, hvilket hold Brøndby skal møde i Euro Leauges tredje runde. Holdet hedder Qarabag FK Agdam, og kommer fra Aserbajdsjan. Den første kamp skal allerede spillet den 28. juli på udebane, mens Brøndby stadion lægger græs til den 4. august. Udmiddelbart lyder det som en let modstander, men man må aldrig undervurdere holdene i Europa League. Brøndby får sikkert sin sag for, når kampene skal afvikles, og specielt udebanekampen bliver svær.

S U P E R L I G A
1. Silkeborg, 6p
2. SønderjyskE, 6p
3. Brøndby, 4p
4. Aalborg, 4p
5. Midtjylland, 4p

12. Køge, 0p

 
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: l9l Den lange vej tilbage
« Svar #22: 05 Jan 2012, 20:38 »



Sikker sejr i Aserbajdsjan  : 28 l 07 l 2011
Efter den lange tur til Aserbajdsjan, er Brøndbyspillerne med garanti glade for at kunne tage hjem med en sejr.


Efter en lang flyvetur til Aserbajdsjan, landede flyet i byen Surahani, hvor kampen mod Qarabag Agdam skulle
spilles. På det intime stadion, ved navn Ismaylov Stadium, var der tæt pakket, med 4.000 ellevilde fans. Kampen blev fløjtet i gang klokken 19:45 af kampens spanske dommer. Brøndby kom godt fra start, og allerede efter tretten minutter, kunne Jens Stryger Larsen gøre det til 0:1, efter at have spillet Agdam tyndt. Agdam fik dog hurtigt svaret igen, da Anar Abbasov udlignede og bragte balancen tilbage i kampen. Inden halvleg kom Brøndby dog foran igen, da Martin Bernburg scorede på et rigtig flot hovedstød.

Efter pausen gik kampen en smule i stå, og begge hold så ud til at være tilfredse med resultatet. Brøndby var dog det eneste hold der rigtig formåede at spille sig til chancer, og et minut inde i overtiden, gav det pote da Brent McGrath gjorde det til 1:3.

- Jeg er rigtig glad for at vi fik en sejr i dag. Vi spillede under svære forhold og alligevel formåede vi at holde hovedet koldt og hive en sikker sejr hjem og score tre vigtige udebanemål. Nu ser jeg frem til vores hjemmebane kamp mod Agdam, hvor det bliver deres tur til at spille under svære forhold, og jeg håber at fansene vil være med til at gøre det til et mareridt for Agdam, når vi møder dem på hjemmebane, udtaler Erik Rasmussen. 

Udover Brøndby er FC Midtjylland også tilbage i Europa League, og de hev i dag en sikker 1:0 sejr hjem og Vorskla på hjemmebane.

Logged

-Benja-
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: l10l Den lange vej tilbage
« Svar #23: 06 Jan 2012, 17:24 »

Rigtig lækkert med en blog om Brøndby! Jeg læser selvfølgelig med. Bare lige husk at læse updaten igennem.

Jeg vidste ikke at han havde dette mellemnavn: Erik javascript:void(0);Rasmussen ;-)

Og en lille ting, en anden skrifttype ville være perfekt!
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: l10l Den lange vej tilbage
« Svar #24: 06 Jan 2012, 20:04 »

Endnu en flot blog fra din side, Dida.

Jeg kan godt lide den simple opsætning, og det er samtidig flot stillet op. Husk at læse dine updates igennem, da der er en nogle fejl ind imellem, men det ødelægger ikke helhedsbilledet, i min optik.

Samtidig synes jeg, at det er en spændende omstrukturering du har foretaget i Brøndby, og så man da håbe, at de får lidt succes under Rasmussens og Sommers ledelse - det kunne de i hvert fald godt have brug for ude på Vestegnen.

Keep it up, og jeg følger, selvom vi snakker Brøndby!  Wink
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: l10l Den lange vej tilbage
« Svar #25: 07 Jan 2012, 12:40 »

Rigtig lækkert med en blog om Brøndby! Jeg læser selvfølgelig med. Bare lige husk at læse updaten igennem.

Jeg vidste ikke at han havde dette mellemnavn: Erik javascript:void(0);Rasmussen ;-)

Og en lille ting, en anden skrifttype ville være perfekt!
Godt du følger med, og jeg beklager fejlene Smiley
Har du et forslag til et en bedre skrifttype?
Endnu en flot blog fra din side, Dida.

Jeg kan godt lide den simple opsætning, og det er samtidig flot stillet op. Husk at læse dine updates igennem, da der er en nogle fejl ind imellem, men det ødelægger ikke helhedsbilledet, i min optik.

Samtidig synes jeg, at det er en spændende omstrukturering du har foretaget i Brøndby, og så man da håbe, at de får lidt succes under Rasmussens og Sommers ledelse - det kunne de i hvert fald godt have brug for ude på Vestegnen.

Keep it up, og jeg følger, selvom vi snakker Brøndby!  Wink
Mange tak og godt du følger med Smiley
Logged

-Benja-
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: l10l Den lange vej tilbage
« Svar #26: 07 Jan 2012, 14:27 »

Da jeg selv lavede blogs plejede jeg bare at bruge FmFreaks normale skrifttype, bare med enten str. 9 eller 10.
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: l10l Den lange vej tilbage
« Svar #27: 07 Jan 2012, 17:57 »

Da jeg selv lavede blogs plejede jeg bare at bruge FmFreaks normale skrifttype, bare med enten str. 9 eller 10.
Okay, det vil jeg prøve i den kommende update, som kommer om lidt Smiley
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: l10l Den lange vej tilbage
« Svar #28: 07 Jan 2012, 18:02 »


 
Krohn-Dehli sænker Horsens : 31.07.2011
To kasser fra Michael Krohn-Dehli var med til at sende Horsens hjem, med et pinligt nederlag på 4:1.


11.500 fans havde fundet vejen til Brøndby Stadion, da AC Horsens gæstede Brøndbys hule. Der var en god
stemning på tribunerne, og fansene håbede på en hjemmesejr. Det så dog hurtigt ud til at blive mere end normalt svært, da Niels Lodberg efter ni minutter, kunne bringe gæsterne i front. Der gik dog ikke mere end et minut, før Michael Krohn-Dehli kunne score sit første mål, og gøre det til 1:1. Efter en god halvtime, kunne Jan Kristiansen så bringe Brøndby i front, efter et veludført hovedstød. I første halvlegs sidste minut scorede Krohn-Dehli så sit andet mål, og sikrede en pauseføring på 3:1.

Efter pausen forsatte Brøndby med at dominere, og de gik tydeligtvist AC Horsens-spillerne på nerverne, og de begyndte at indkassere gule kort. Ikke nok med det, men Dennis Rommedahl fik også score sit første mål for Brøndby, og sikrede en rigtig flot 4:1 sejr over AC Horsens.

- En meget vigtig sejr, som nu betyder at vi rykker alene op på førstepladsen. Vi har fået en ganske god start på sæson, og forhåbentligt kan vi forsætte det gode spil, og ende med en hæderlig placering. Vi kan nu se frem til opgøret mod Qarabag Agdam, som skal spilles på Torsdag, hvor jeg forventer en sejr, fortæller Erik Rasmussen.

Brøndby har som sagt fået en rigtig god start på sæsonen. Ikke kun fordi de nu ligger placeret på en flot førsteplads, men også fordi de allerede nu, har et forspring på hele fire point ned til FC København, som har fået en rigtig ringe start på deres sæson. Der er dog blot spillet tre kampe, og det er svært at drage nogen konklusion endnu.

S U P E R L I G A
1. Brøndby, 7p
2. Lyngby, 6p
3. Silkeborg, 6p
4. SønderjyskE, 6p
5. Midtjylland, 5p

« Seneste Redigering: 07 Jan 2012, 18:35 af Dida » Logged

Dida
Gæst
 
Sv: l11l Den lange vej tilbage
« Svar #29: 07 Jan 2012, 19:02 »



Brøndby sejrer i Europa League : 04 l 08 l 2011
Efter en sammenlagt 6:1 sejr over Qarabag Agdam, er Brøndby nu klar til Europa Leagues 4. runde.


Efter den flotte 3:1 sejr på udebane, galt det nu hjemmekampe imod Qarabag Agdam. Selvom der blot var mødt
10.000 fans op, skabte de en god stemning, og gjorde det bestemt ikke nemmere for Agdam. Allerede efter et minut, havde Brøndby bolden over stregen for første gang, da Bernburg scorede, men der blev dog fløjtet for Off-side. Syv minutter senere var Bernburg dog mere heldig, og han blev noteret for hans scoring. Senere ville Mikael Nilsson også lege med, og på et flot langskud gjorde han det til 2:0. I det 22. minut gjorde Jens Stryger Larsen det så til 3:0, efter en fabelagtig solotur, som han selv afsluttede. Efter 3:0 målet, skete der ikke så meget mere i kampen, og Brøndby er nu klar til 4. og sidste kval-runde i Europa League.

- Gutterne var fremragende i dag, og de kan virkelig være stolte af deres præstation. Vi er nu klar til sidste kvalifikationsrunde i Europa League, og jeg glæder mig til at se lodtrækning i morgen, hvor det vil vise sig, hvem vi skal møde i den sidste kamp inden gruppespillet, fortæller Erik Rasmussen.

Brøndby IF har netop forlænget kontrakten med det unge supertalent, Patrick Olsen. Han er blot sytten år gammel, men får hele 3.500 kroner i løn om ugen, efter han nu har skrevet under på en ny kontrakt, som gælder frem til sommeren 2014. Der er dog allerede klubber der skulle være interesseret i den unge knægt, og eftersigende, skulle en ukendt klub have budt hele 3.000.000 kroner for den unge dansker, men Brøndby har afvist, og nu har de så skrevet en treårig kontrakt med Patrick Olsen.

« Seneste Redigering: 07 Jan 2012, 19:05 af Dida » Logged

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010